Nie rozumiem czemu na tym rejsie lot nie daje menu podobnie jak w innych liniach.
1.Ponieważ jest w kilku językach rozwiązuje to próby tłumaczenia np. Japończykom co mają do wyboru.
2.Personel wiedziałby co proponuje. (na pytanie a jaka ryba pani odpowiedziała że nie wie ale jakaś biała)
gość_91053
2016-01-24 09:46
LH lata do Tokio 748 oraz 380 o czym w art. nie ma mowy ....
gość_4fc57
2016-01-18 16:04
Jak widac na zalaczonym zdjeciu nawet pierwszy rejs opozniony o 40 minut....
gość_7cfcf
2016-01-18 12:17
kidloco, sprawdzałeś ile trwa lot EK (ile trzeba czekać na tym mega lotnisku na przesiadkę)? Konkurencją dla LOT to może być Aeroflot bo ten ma dobre ceny oraz dobre czasy przelotu (i serwis pokładowy jest naprawdę ok - ja nie widzę różnicy między EK a SU). Przy tak długich lotach każda godzina mniej i mniej siedzenia na lotniskach to plus.
Skrajną głupotą jest otwieranie kolejnego długodystansowego połączenia bez codesharów - polskich paxów do Japonii taniej wozi Emirates i Qatar, połączenie NRT-WAW miałoby sens dla pasażerów ANA, jako nowa opcja w siatce połączeń z naszą częścią Europy. Ale Lot ma już nikomu niepotrzebny Pekin bez codesharów - praktycznie nie da się go wykorzystać w podróży do Azji, podczas gdy z codesharem można by polecieć z WAW do Seulu, Tajpej, Osaki czy Hong-Kongu przez PEK.
Code-share, polskie menu i większa oferta rozrywki... Oby LOT szybko wprowadził sugestie.
pcharasz
2016-01-17 22:28
Brak codesharów to w ogóle słabość LO na wielu kierunkach. O ile jeszcze Tokio można wybaczyć tym, że to połączenie nowe, a negocjacja umów lubi się przedłużać, to nawet na połączeniach do USA brak wielu oczywistych CS, np. przy lotach do Dallas, Miami, Bostonu, Filadelfii czy Charlotte, chociaż jest i wiele innych mniejszych lotnisk, jak chociażby moje Raleigh-Durham, które mają bezpośrednie loty do Europy, więc oferowanie możliwości dolotu na jednym bilecie to byłoby takie minimum by móc konkurować z innymi liniami.
Tym, ktorzy chca wiedziec jakie standardy powininen reprezentowac LOT aby kierunek do Tokio byl sukcesem powinni choc raz przeleciec sie NH lub JL - sprawa prosta i wszystko wiadomo.
jjemiolo
2016-01-17 20:20
No to mamy dwa opinie. Pierwsza od Kitsune (oddziellny posting - Porazka czy Sukces) sugerujaca ze nie bedzie to sukces oraz ta powyzej od Dominika ze przynajmniej na poczatku wszystko zapowiada sie dobrze. Jest tez i trzecia z reakcjami forumowiczow na relacje Dominika z lotu do NRT gdzie dyskutowano ze sie nie uda bo samolot nie byl umyty. Jesli nie byl to nieladnie, ale mnie jakos nie rzucil sie w oczy zafajdany samolot. Moze cos ze wzrokiem u mnie nie tak? Zgadzam sie ze nie mozna wnioskowac o jakosci pracy LO na podstawie tylko inauguracyjnych lotow, ale moje doswiadczenia z kilku ostatnich na Atlantyku nie byly zle. Jest jakas poprawa i zycze dalszej. A co do oceny Dominika zgadzam sie calkowiecie ze warunkiem dalszego powodzenia jest zwiekszenie czestotliwosci, wspolpraca a NH jak tez dalsze zwiekszenie mozliwosci tranzytow w WAW. Powodzenia zycze do NRT i na czlej sieci.