Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_b3d66
2016-01-27 13:05
Loty laczone na dlugich dystansach to calkiem inna bajka. Jak na tak krotkiej trasie jaka jest PRG-GDN pojawia sie miedzyladowanie i caly rozklad wydluza sie znacznie, takie polaczenie przestaje miec sens. Zreszta CSA w ostatnim czasie wiedzie prym posrod linii oferujacych takie dziwolagi.
moherowy
2016-01-27 12:57
gość_e4979: EDI-LCJ i LCJ-PRG też. Czesi zwinęli się po angielsku. A chciałem podnieść statystyki RZE o 2 pasażerów ;)
gość_251b0
2016-01-27 12:44
Mam propozycję dla CSA - otwórzcie połączenie Gdańsk - Berlin Tegel w miejsce za niedługo kasującego te loty AirBerlin. Zainteresowanie powinno być wysokie :)
gość_e4979
2016-01-27 11:29
czyzby koniec CSA w RZE. proba zrobienia rezerwacji do EDI daje taka odpowiedz z systemu:"Rzeszów (RZE)" - Destination has not been found!
fakty są takie, że Poznan-Praga z CSA było i sobie radziło, podobno gorzej sprzedawało się Gdańsk -Praha.
gość_96877
2016-01-20 14:43
Nie lepiej Wrocław? Poznań nie ma sensu.
jjemiolo
2016-01-19 01:02
Wiem ze AT7 jest wolniejszy od DH4. Na takim jednak odcinku roznica nie powinna byc wieksza niz 5-10 minut. DH4 Eurolotu lecial z WRO do GDN 75 minut, bodajze trasa nad POZ, czyli POZ powinien byc krotszy, najwyzej 65 minut. Zagrywka z wydluzaniem czasow lotow jest znana. Jednakze sugerujac ze przelot POZ-GDN jest dluzszy niz POZ-PRG to troche niepowazne. Chyba, ze nie pozwolimy is poleciec prosto tylko ponad WAW lub BER. Wtedy jednak nie powinni sie zgodzic. A tak nawiasem, polaczenie POZ i GDN w jedno polaczenie az tak glupie nie jest. Na pewno maja jakies rozeznanie skad ludzie kupuja bilety na nich. Kiedys latali do POZ, czyli cos tam dla nich jest ale nie na tyle by utrzymac samodzielna linie. GDN na pewno jest atrakcyjny dla wszystkich sasiadow. Inna sprawa, ze takie polaczenie wydlluza czas a tym samym obniza konkurencyjnosc calego przedsiewziecia dla GDN, bo z POZ jest non-stop. Owszem, dzisiaj coraz mniej wiazanych tras ale nadal mozna je spotkac. Jak sie sprawdzaja to co za sprawa. Mozna je rozdzielic pozniej. Turek stosuje te taktyke dosc czesto. Emirates wlasnie oglosily wiazana trase po trojkacie DXB-CEB-CRK-DXB, lataja tez DXB-GIG-EZE i nie slyszalem by ktos plakal ze to niedobre dla Buenos Aires. Mysle, ze cala nasza dyskusja jest dlatego ze malo kto wierzy ze OK ma szanse byc konkurencyjnym na zachodzie i polnocy Polski.
@jjemiolo: Wrzucili w rozkład POZ-GDN jako 75min aby dać sobie spory margines błędu - czy jak kto woli: zawsze być przed czasem. Ot taka zagrywka w stylu Ryanair aby można było puścić fanfary po wylądowaniu ;)
gość_e01ec
2016-01-18 21:44
Mówicie że POZ nie ma racji bytu a z tego co wiem bilety na do POZ lepiej schodziły niz do GDN!
gość_4fa34
2016-01-18 09:39
Czesi to jednak uparli się żeby za wszelką cenę położyć CSA.
gość_40d47
2016-01-18 05:15
nie biorę na poważnie newsów z tą linią.
gość_14b6e
2016-01-18 01:45
jjemiolo: W sumie tak, ale jest to ATR który jest wolniejszy od Q400, o odrzutowcach nie mówiąc. Poza tym nie wiem, ile mają zaplanowanego postoju w GDN, ale może chcą zrobić jak FR: krótkie postoje i wydłużone czasy lotu, żeby stratę czasu z tego postoju nadrobić. Inne (przynajmniej w miarę) sensowne pomysły nie przychodzą mi do głowy.
jjemiolo
2016-01-17 20:28
Czy ktos jest w stanie wyjasnic, bez niepotrzebnych zlosliwosci, dlaczego czas lotu OK z POZ do GDN jest 75 minut? Czy musza latac jakos w kolko? Chyba nie powinno byc wiecej niz godzina, nieprawdaz?
gość_24d03
2016-01-17 19:59
z uwagi na astronomiczne ceny przelotów na tych trasach oraz delikatnie mówiąc komfort i czas podróży nie wróże powodzenia .
Paliwa chyba im nie wystarcza i lądują, żeby się zatankować
Też uważam jak jeden z poprzedników, tylko loty bezpośrednie i raczej do GDN czy KRK , a i ceny moim zdaniem zbyt wysokie jak na takie krótkie loty.
gość_09b6d
2016-01-17 09:10
Kello, ja jestem w stanie wyobrazic sobie ze nie lubisz Krakowa, ale wypisywanie go w wersji niemieckiej nie jest na miejscu;(
usuniety
2016-01-17 00:13
Ale macie newsa. Te loty są w systemie co najmniej od października jeśli nie dłużej i już dawno było to wyśmiewane, że w tej formule co rok temu Czesi są po prostu niepoważni. Moim zdaniem loty nigdy nie ruszą.
adam7691
2016-01-17 00:01
ciekawe: cena GDN - POZ, taka sama jak GDN-PRG, a zatem wiadomo o jakich pasażerów chodzi, tylko po co to lądowanie w POZ
gość_4c862
2016-01-16 23:11
może nawet i to międzylądowanie nie byłoby najgorszym pomysłem, ale nie w takiej formie jak chcieli robić w ubiegłym roku - samolot dłużej miał leciec z Poznania do Gdańska niż leciałby z Pragi do Poznania....