gość_e25fa
2016-01-12 18:10
Ja to się naprawdę mocno dziwię, że gro forumowych mądrali nie zasiada w zarządach największych linii czy nie szefuje działom handlowym tychże. Nie wspominając już o doskonałej znajomości umów jakie linie zawierają czy ich tajemnic handlowych. Płacić polskiemu przewoźnikowi to beee, ale Wizz czy RYR oczywiście.
btw, przypominam, że LOT na "dopłacaniu" lata od kilku(nastu) lat :)
gość_0bc98
2016-01-11 01:36
gość_b814b: Na wszystkich małych polskich lotniskach dopłaca się do lotów i z tym trzeba się pogodzić. Może za kilka-kilkanaście lat będzie latało więcej ludzi i tego problemu nie będzie.
gość_b814b
2016-01-10 20:05
Co jakiś czas słychać o tym, jak to lotnisko próbuje skusić linie dopłatami do wykonywania połączeń. To pokazuje, jak desperacko ten region chce mieć funkcjonujące lotnisko z regularnym ruchem, skoro bez takich zachęt ruchu nie ma.
gość_67ae8
2016-01-10 19:17
tak Szymany mają już wszystkie certyfikaty, więc tylko czekać na jak największą liczbę samolotów, połączeń i pasażerów
gość_eac2e
2016-01-10 16:00
Pytanie podstawowe : czy Szymany mają już certyfikaty ?
gość_79022
2016-01-10 12:54
gość_bf9f4 nowy ATR jest w wersji cargo, więc to nie pod tym kątem. Chociaż też na to na początku liczyłem :)
gość_fdefc
2016-01-10 12:53
Oba ATRy Sprint Aira są w wersji cargo.
gość_24d03
2016-01-10 12:51
te dwa ATR-72 są chyba w wersji towarowej ?
gość_ce673
2016-01-10 12:41
Lufthansa np. nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za wykonywanie połączeń,więc gdyby odpowiedziała na przetarg dopłaty byłyby zbędne,a Szymany miały by loty z code share i połączenie via Monachium z całym światem.Bo jakiś tam maleńki Saabik ze Sprint Air bez code share byłby zupełnie bez sensu.
gość_bf9f4
2016-01-10 11:06
Sprint-Air ma nowego ATR-a. Sądzicie, że to pod tym kątem? Z jednej strony dobrze gdyby polska linia miała szansę zarobić, może w przyszłości bardziej się rozwinąć. Z drugiej dla lotniska chyba lepszy byłby drugi przewoźnik.
moherowy
2016-01-10 10:42
Jak szybko nowe władze wprowadzają w życie swoje decyzje. Reforma administracyjna za nami. Mamy nowe województwo, warminsko -mazowieckie ;-)
gość_ba6b5
2016-01-10 10:02
....nie sądzę, żeby Wizzair albo Ryanair chciał podbierać sam sobie na dodatek świadomie pasażerów z Gdańska...no ale nowe dopłaty kuszą :-), ciekawe tylko jak bardzo ;-)