Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_57104
2016-01-15 13:46
Dwa powody tego sa...malo pasazerow w klasie pierwszej,drugi to nie moga przebukowac ekonomicznej tak zeby pchnac czesc z biznes do pierwszej,bo dla Emirates klasa sie nie liczy wazne ze sprzedadza 400 miejsc w ekonomicznej na 310 ktore sa w samolocie a te 90 posadzi sie w pierwszej i ekonomicznej,tak robi biznes Emirates.Pazernosc ich zzera maksymalnie.
gość_4dfa4
2016-01-13 13:27
polak nie głupi i przepłacać nie będzie. klasa byznes nie dla nas....
w pełni się zgadzam. Brak klasy pierwszej to żaden "problem" czy policzek dla WAW / PL. Założę sie że 90% piszących o porażce nawet nie kupiło nigdy biznes czy eco +
usuniety
2016-01-09 12:09
@edeq - zgadza się, w moim argumencie jest sporo niesforności podczas gdy przewidywanie popytu, siły nabywczej, ustalanie polityki cenowej to złożone procesy. Zwyczajnie chciałem wspomnieć, że likwidacja klasy pierwszej to niekoniecznie zła wiadomość dla WAW. Pozdrawiam.
kitsiune: moze az tak nie jest ze ekonomy jest wart kilka puszek czegos tam, ale w całościowym rozrachunku cargo bardzo często decyduje o rentowności danego połączenia
usuniety
2016-01-09 10:47
Jeżeli klasa pierwsza się nie sprzedaje, to nie ma sensu by latały samoloty z tą klasą w konfiguracji. Co zaś do ego i ambicji, to nie ma co się gorączkować, Emirates posyła 777 ze względu na duży potencjał cargo - innymi słowy dla firmy wasz bilet w klasie ekonomicznej jest mniej warty niż transport zamrożonych tuńczyków, preparatów medycznych lub zamrożonej końskiej spermy pod pokładem.
gość_c010c
2016-01-09 09:49
W Polsce wszystkie lotniska sa regionalne
gość_f70db
2016-01-08 23:30
Do Affinitor! Jak to z którego z KRK! Przecież Wszyscy chcą Latać z KRK !
gość_b88c0
2016-01-08 19:06
Affinitor: Gdyby latał do RDO, to bilety na F wyprzedane byłyby pół roku przed wylotem ;)
gość_43c1a
2016-01-08 18:33
Najlepiej jak do WAW podstawili ten A380 co lata w jednej klasie ekonomicznej do Indii. Polski nie stać na premium
gość_906a5
2016-01-08 17:10
do Affinitor ! Bo gdyby latali do KRK zamiast WAW to na pewno by sie opłaciła 1 klasa bo w KRK sami nadziani latają i wszyscy chcą latać z KRK a nie z WAW !
usuniety
2016-01-08 16:21
@gość_906a5 Ja cieszę się, że w Polsce miejscowi oligarchowie nie nakradli wystarczająco dużo do podróżowania do Dubaju I klasą. ;-)
Affinitor
2016-01-08 16:20
mietek: na razie jest delikatnie, ja czekam na pierwszy wpis, ze gdyby latali nie do WAW, tylko do któregoś z lotnisk regionalnych to pierwsza klasa byłaby pełna.... :)))
gość_68f53
2016-01-08 15:45
Leciałem dwa razy Emirates w klasie biznes (dostałem upgrade). Oba razy B777 , za pierwszym razem w konfiguracji 3 klasowej za drugim razem w konfiguracji 2 klasowej. Podczas lotu w konfiguracji 3 klasowej, na trasie Dubaj-Bangkok pierwsza klasa także była zupełnie pusta. Także jak widać nie tylko na trasie do Warszawy sprzedaje się tak sobie.
Hejterzy WAW mają używanie, bo klasa pierwsza się nie sprzedaje. No powód do dumy jak cholera:)
gość_1cfcc
2016-01-08 13:09
Bez przesady... narzekacie że nie będzie klasy pierwszej, że teraz Emirates będzie lowcostem (o ile wiecie co to znaczy), że Polska ma mały potencjał, a pewnie nikt z was nawet nie leciał klasą wyższą niż ekonomiczna. Latał A330 - źle, lata B777-300 w konfiguracji dwuklasowej - też źle.
voyager1
2016-01-08 13:07
co to za artykuł z dupy za przeproszeniem do Kopenhagi już od dawna lata A380 dwuklasowy jest wpisany na cały przyszły rozkład letni i to oznacza że duńczycy są biedni bo lata do nich A380 dwuklasowy?
Czyżby Ryanair deptał im po pietach ;)
gość_1cbd6
2016-01-08 11:19
A do Czechów na A380 latają...
gość_09c61
2016-01-08 10:53
To tylko pokazuje, jaki potencjał mają nasze, polskie lotniska.