Emirates rezygnują z klasy pierwszej do Warszawy

Emirates rezygnują z klasy pierwszej do Warszawy Linie Emirates są obecnie jedynym przewoźnikiem oferującym miejsca klasy pierwszej na trasie do Warszawy. W latających od 1 grudnia 2015 r. z Dubaju boeingach 777-300ER jest osiem foteli tej klasy (oraz 42 klasy biznes i 304-310 klasy ekonomicznej). Jak jednak wynika z systemu rezerwacyjnego przewoźnika, od 26 marca br. na połączenie zostaną wprowadzone samoloty boeing...
08/01/2016 08:43   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_57104 2016-01-15 13:46   
gość_57104 - Profil gość_57104
Dwa powody tego sa...malo pasazerow w klasie pierwszej,drugi to nie moga przebukowac ekonomicznej tak zeby pchnac czesc z biznes do pierwszej,bo dla Emirates klasa sie nie liczy wazne ze sprzedadza 400 miejsc w ekonomicznej na 310 ktore sa w samolocie a te 90 posadzi sie w pierwszej i ekonomicznej,tak robi biznes Emirates.Pazernosc ich zzera maksymalnie.
gość_4dfa4 2016-01-13 13:27   
gość_4dfa4 - Profil gość_4dfa4
polak nie głupi i przepłacać nie będzie. klasa byznes nie dla nas....
edeq 2016-01-09 14:12   
edeq - Profil edeq
w pełni się zgadzam. Brak klasy pierwszej to żaden "problem" czy policzek dla WAW / PL. Założę sie że 90% piszących o porażce nawet nie kupiło nigdy biznes czy eco +
usuniety 2016-01-09 12:09   
usuniety - Profil usuniety
@edeq - zgadza się, w moim argumencie jest sporo niesforności podczas gdy przewidywanie popytu, siły nabywczej, ustalanie polityki cenowej to złożone procesy. Zwyczajnie chciałem wspomnieć, że likwidacja klasy pierwszej to niekoniecznie zła wiadomość dla WAW. Pozdrawiam.
edeq 2016-01-09 11:43   
edeq - Profil edeq
kitsiune: moze az tak nie jest ze ekonomy jest wart kilka puszek czegos tam, ale w całościowym rozrachunku cargo bardzo często decyduje o rentowności danego połączenia
usuniety 2016-01-09 10:47   
usuniety - Profil usuniety
Jeżeli klasa pierwsza się nie sprzedaje, to nie ma sensu by latały samoloty z tą klasą w konfiguracji. Co zaś do ego i ambicji, to nie ma co się gorączkować, Emirates posyła 777 ze względu na duży potencjał cargo - innymi słowy dla firmy wasz bilet w klasie ekonomicznej jest mniej warty niż transport zamrożonych tuńczyków, preparatów medycznych lub zamrożonej końskiej spermy pod pokładem.
gość_c010c 2016-01-09 09:49   
gość_c010c - Profil gość_c010c
W Polsce wszystkie lotniska sa regionalne
gość_f70db 2016-01-08 23:30   
gość_f70db - Profil gość_f70db
Do Affinitor! Jak to z którego z KRK! Przecież Wszyscy chcą Latać z KRK !
gość_b88c0 2016-01-08 19:06   
gość_b88c0 - Profil gość_b88c0
Affinitor: Gdyby latał do RDO, to bilety na F wyprzedane byłyby pół roku przed wylotem ;)
gość_43c1a 2016-01-08 18:33   
gość_43c1a - Profil gość_43c1a
Najlepiej jak do WAW podstawili ten A380 co lata w jednej klasie ekonomicznej do Indii. Polski nie stać na premium
gość_906a5 2016-01-08 17:10   
gość_906a5 - Profil gość_906a5
do Affinitor ! Bo gdyby latali do KRK zamiast WAW to na pewno by sie opłaciła 1 klasa bo w KRK sami nadziani latają i wszyscy chcą latać z KRK a nie z WAW !
usuniety 2016-01-08 16:21   
usuniety - Profil usuniety
@gość_906a5 Ja cieszę się, że w Polsce miejscowi oligarchowie nie nakradli wystarczająco dużo do podróżowania do Dubaju I klasą. ;-)
Affinitor 2016-01-08 16:20   
Affinitor - Profil Affinitor
mietek: na razie jest delikatnie, ja czekam na pierwszy wpis, ze gdyby latali nie do WAW, tylko do któregoś z lotnisk regionalnych to pierwsza klasa byłaby pełna.... :)))
gość_68f53 2016-01-08 15:45   
gość_68f53 - Profil gość_68f53
Leciałem dwa razy Emirates w klasie biznes (dostałem upgrade). Oba razy B777 , za pierwszym razem w konfiguracji 3 klasowej za drugim razem w konfiguracji 2 klasowej. Podczas lotu w konfiguracji 3 klasowej, na trasie Dubaj-Bangkok pierwsza klasa także była zupełnie pusta. Także jak widać nie tylko na trasie do Warszawy sprzedaje się tak sobie.
mietek 2016-01-08 15:30   
mietek - Profil mietek
Hejterzy WAW mają używanie, bo klasa pierwsza się nie sprzedaje. No powód do dumy jak cholera:)
gość_1cfcc 2016-01-08 13:09   
gość_1cfcc - Profil gość_1cfcc
Bez przesady... narzekacie że nie będzie klasy pierwszej, że teraz Emirates będzie lowcostem (o ile wiecie co to znaczy), że Polska ma mały potencjał, a pewnie nikt z was nawet nie leciał klasą wyższą niż ekonomiczna. Latał A330 - źle, lata B777-300 w konfiguracji dwuklasowej - też źle.
voyager1 2016-01-08 13:07   
voyager1 - Profil voyager1
co to za artykuł z dupy za przeproszeniem do Kopenhagi już od dawna lata A380 dwuklasowy jest wpisany na cały przyszły rozkład letni i to oznacza że duńczycy są biedni bo lata do nich A380 dwuklasowy?
jsg 2016-01-08 11:25   
jsg - Profil jsg
Czyżby Ryanair deptał im po pietach ;)
gość_1cbd6 2016-01-08 11:19   
gość_1cbd6 - Profil gość_1cbd6
A do Czechów na A380 latają...
gość_09c61 2016-01-08 10:53   
gość_09c61 - Profil gość_09c61
To tylko pokazuje, jaki potencjał mają nasze, polskie lotniska.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy