chodzą słuchy, że te a320neo dla Lufy będą miały 180 miejsc, czyli tyle, co w Wizzair. Mają być wykorzystywane na lotach do 90 minut.
greg0303
2015-12-30 21:49
Niestety pierwsza dostawa została opóźniona i będzie miała miejsce w styczniu 2016 roku.
Konieczne okazało się opracowanie szczegółowej dokumentacji obsługi silników Pratt & Whitney A320neo do czasu wprowadzenia poprawek eliminujących ograniczenia ich eksploatacji.
greg0303
2015-12-18 15:56
Nowe silniki Pratt & Whitney montowane w A320neo charakteryzują się nierównomiernym studzeniem części, stąd też zalecana jest wstępna praca na biegu jałowym, aby system
chłodzenia wyrównał te nierównomierności i można było zwiększyć obroty silników bez obawy o tarcie elementów wału silnika.
W lutym 2016 roku ma pojawić się aktualizacja programu sterującego pracą silników eliminująca ten problem.
gość_2fb52
2015-12-11 14:05
Widac, ze chimerami i muchami w nosie takich prezesow QR nikt sie nie liczy.
No i dobrze, to Lufa jest pierwszym posiadaczem i jest alles gut.
gość_61c5a
2015-12-10 15:51
NIe znam się, ale jaki jest związek pomiędzy trzyminutową pracą na biegu jałowym a certyfikatem
greg0303
2015-12-10 15:27
To zdecydowanie lepiej dla producenta. Prezes Qatar Airways nie należy do grupy łatwych negocjatorów.