gość_96781
2015-11-09 16:57
@gość_7a758 żeby cały rok pasażerowie musieli dojeżdzac 100-200km do miasta które ich i interesuje, tylko dlatego ze w miesiącach zimowych zdarzy się zbyt duża mgła?
gość_7a758
2015-11-08 21:01
piorun, na inne lotniska w pobliżu :P
do 7a758 i gdzie Twoim zdaniem mają się udać.
gość_8e081
2015-11-06 21:33
Andzia mgła w Balicach bardzo silna.
gość_7a758
2015-11-06 16:44
Oj, co te linie widy w tym Krakowie, same mgły, przekierowania , dodatkowe koszty... niech się w końcu obudzą!
Ad gość_19dbb: Zamiast ILS III sugerowałbym mikrofalowy MLS IIIA, stosowany zresztą na niektórych zachodnioeuropejskich lotniskach (w USA stosowany jest odrębny system oparty na GPS). MLS umożliwia wysokość decyzji lądowania 50 stóp (tj. niecałe 17 m). Wtedy problem mgieł byłby ostatecznie rozwiązany. Ale o tym można myśleć dopiero wtedy, gdy będzie nowy pas o długości co najmniej 3200 m, gdyż inwestycja w nowy system nie należy do tanich.
gość_19dbb
2015-11-06 11:48
Tu nie ma co się starać o ILS II TYLKO ILS III.....zeby to miało jakikolwiek SENS!!!! Na te mgły ktore paraliżują teraz lotnisko ILS II nic by nie poradził.....
Mamy prezydenta z Krakowa.....premier tez prawie z Krakowa.....moze nareszcie sie doczekamy.....wstydem byłoby przekierowywać lub odwoływać samolot rządowy.....
gość_a30ab
2015-11-06 11:27
@rafalpd
Co tam WAW, myślę LHR już czuje się zagrożony ;)
A na poważnie to rozwój każdego lotniska w Polsce cieszy ale jednocześnie warto pamiętać, że w KRK znaczną większość pasażerów obsługują LCC, a pasażerowie HUBowi to niecałe 1,5mln rocznie.
usuniety
2015-11-06 11:13
Mini hub? Póki co lotnisko bywa niezdatne do użytku. Mgły likwidują ruch nieraz na pół dnia. ILS II nie będzie moim zdaniem jeszcze przynajmniej 3-4 lata czyli do czasu oddania nowego pasa startowego.
gość_9a6a7
2015-11-06 10:20
Gratulacje dla Krakowa. Jestem co prawda z Poznania ale cieszy mnie rozwój rynku lotniczego w całej Polsce. easyJet to fajna linia lotnicza, oferuje dobry produkt i dobrą siatkę połączeń do głównych lotnisk Europie w przystępnej cenie. Sam nie raz korzystałem z ich oferty. Szkoda tylko, że linia jest tak mało obecna w Polsce. Mogliby zaoferować kilka połączeń dających możliwość przesiadki na inne rejsy easyJet po Europie z innych portów regionalnych w Polsce. W Polsce wśród tanich przewoźników dominują głównie połączenia pracownicze, natomiast mało jest połączeń do dużych metropolii jak również mało kierunków turystycznych/wakacyjnych do Europy południowej.
w taki tempie to za kilka lat w KRK będzie więcej połączeń niż w WAW :) Jeszcze kilka długodystansowych, drugi pas i można robić mini hub
gość_f4037
2015-11-05 21:15
Świetna wiadomość ;) Easy szaleje w KRK, ale także pokazuje że jest potencjał wzrostu do Paryża. Czekamy na AF ;)