greg0303
2015-10-31 18:49
Airbus planuje budowę nowej dodatkowej linii montażu końcowego w Hamburgu, aby zwiększyć tempo produkcji samolotów serii A320.
Airbus bardzo poważnie analizuje możliwość wydłużenia A350-1000 i zwiększenia pojemności do nawet około 450 pasażerów (ewentualna wersja A350-1100).
Rolls Royce przewiduje, że około roku 2025 będzie gotowa nowa generacja jednostek napędowych dla maszyn szerokokadłubowych.
Zakład produkcyjny Boeinga w Renton, gdzie produkowane są B737, posiada trzy zmodernizowane linie montażu końcowego, każda z nich może obecnie produkować maksymalnie 21 maszyn miesięcznie. W roku 2018 tempo produkcji ma wzrosnąć do 52 sztuk B737 na miesiąc. Możliwa jest więc produkcja ponad 60-ciu samolotów mięsięcznie, jeśli tylko dostawcy części, podzespołów i silników zwiększą swoje tempo produkcji.
@fa213: być może Boeing też, ale trzeba pamiętać, że zamówienia nie zrealizowane jeszcze dla A32x vs B737 to w tej chwili jakieś 5,3 tys. vs 4,2 tys.
Widoczna już przewaga i raczej spokojny, rozsądny ruch ze strony Airbus.
gość_fa213
2015-10-30 13:57
No to całkiem prawdopodobne, że za chwilę będzie komunikat Boeinga o zwiększeniu produkcji 737.