Holenderski biznes apeluje o renacjonalizację KLM

Holenderski biznes apeluje o renacjonalizację KLM Obecnie holenderski skarb państwa ma minimalne udziały w przewoźniku, znacznie słabsze niż udziały Francji. Francja ma 17,6 proc. udziałów w spółce-matce, czyli Air France-KLM. Natomiast Holandia - tylko 5,9 proc. w samym KLM-ie. Oznacza to, że rząd Francji może wpływać na decyzję podejmowane przez obydwie linie, natomiast rząd Holandii nie ma nawet wystarczającego...
15/10/2015 12:54   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
mietek 2015-10-21 11:27   
mietek - Profil mietek
To już wiemy po co AF kupiło KLM: żeby poprawić wyniki, a w razie czego mieć na kogo zwalić. Ciekawe jakby rodzielenie tych dwóch linii wpłyneło na wyniki KLM? Wiadomo przecież, że te linie bardzo często sprzedają bilety w stylu WAW-CDG-LAX, LAX-AMS-WAW.
gość_50c7b 2015-10-17 18:54   
gość_50c7b - Profil gość_50c7b
Według pracowników KLM - alians z AF to chory układ; niestety francuska miernota ciągnie na dno holenderskiego przewoźnika (finansowo i jakościowo). Oby KLMowi udało się znaleźć godnego partnera..
gość_22a49 2015-10-15 14:39   
gość_22a49 - Profil gość_22a49
Holendrzy powinni zostawić to wszystko niewidzialnej ręce rynku, a kapitał nie ma narodowości.
edeq 2015-10-15 13:40   
edeq - Profil edeq
w tej parze zdecydowanie lepszym tancerzem jest KLM, a AF ciągle się potyka.
Wcale mnie nie dziwią takie głosy ze strony Holandii
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy