gość_815d7
2015-10-12 11:55
Wnętrza baaaaardzo plastikowe, wyglądają bardzo tanio. A tak jasna, prawie biało-szara kabina nie sprawdza się nawet w prywatnych odrzutowcach, nie mówiąc już o wielkim samolocie komercyjnym. Pracuję w takich kabinach, więc wiem... Jeden lot jesienią czy zimą do/z Helsinek, Chin czy Japonii - i podłoga, obicia i fotele będą czarne. Chyba Finnair tego nie przemyślał... Dobrze jednak że postawili na układ 1-2-1, najbardziej nowoczesny i optymalny w tej chwili - nie jak LOT 2-2-2, bardzo z lat 90-tych, niewygodny dla pasażera i obsługi.
gość_e083a
2015-10-08 13:46
Trudno powiedzieć tak po prostu czy lepszy, koszty per pax mają porównywalne.
A350 jest tak naprwadę gdzieś pomiędzy B787, a B777X.
W układzie 3-3-3 w A350 jest bardziej komforoyo niż w B787.
W układzie 3-4-3 A350 jest bardzo ciasny, a to będzie dominujący układ w B777X.
Poza tym ma większy MTOW i ładowność - czyli jest w stanie zabrać więcej cargo.
Lepszy ten Airbus niż Dreamliner? Np. bardziej ekonomiczny wg kosztu na fotel na milę?