gość_58f64
2015-09-30 23:45
Bylem dzis we WRO i az milo popatrzec jak praca wre
gość_2e1c5
2015-09-27 23:08
tak to prawda mieszkam w norwegi i takie remonty robi sie noca glowne drogi skrobia i odrazu nowa masa zalewaja by rano swobodnie mozna jechac do pracy,zreszta remont pasa trwa dobrych pare dni a portal dopiero o tym pisze,a np.nic nie wspominali o nowym polaczeniu wizzar do sztokholmu ale o radomiu ze do pragi czy rygi loty sie rozpoczely to goraca dyskusja
gość_2d0bc
2015-09-27 21:11
o czym tu mowa? w frankfurcie nic nie zamykali, wszedzie w cywilizowanych krajach wszelkie remonty robia po nocach, jesli to tylko mozliwe, czy to lotniska czy drogi
gość_5b44d
2015-09-27 18:55
Mnie bardzo ciekawi co Krakow zrobi z remontem pasa.
gość_dc9e4
2015-09-27 09:41
przecież od 3 dni betonują, a nie asfaltują i tak podobno do środy
prezesik
2015-09-27 02:00
Bo większość prac (remontów) można wykonywać 'pod ruchem', tak jak we WRO, natomiast wariant z wyłączeniem pasa z eksploatacji (tak jak było w POZ i w LCJ w maju 2014 i będzie w październiku) jest znacznie tańszy. Jeśli udaje się to zrobić w kilka dni zahaczając o weekend, gdy np. połączenia hubowe nie latają, bądź latają ale nie jest to takie krytyczne - to chyba warto z tego skorzystać. Ostatecznie - wydaje się pieniądze podatników.
Tyle, że w Poznaniu były konieczne większe prace niż minimalne poprawki tak samo w Gdańsku gdzie potrzeba było zryć wzniesienie na pasie startowym i od nowa położyć asfalt. To jednak trochę więcej pracy niż przy pracach we Wrocławiu. Wszystko zależy od rodzaju przeprowadzanych prac.
adam7691
2015-09-26 20:27
a w POZ zamknięto lotnisko, WRO pokazuje, że jednak da się to zrobić, można postawić pytanie, jak to wpłynie na jakość prac
gość_09010
2015-09-26 19:43
Jak w Gdańsku był remont to nikt o tym nie pisał