Makswarych
2015-09-05 16:24
No nie sądzę, aby Pardubice czy Karlowe Wary miały większy potencjał na loty do Moskwy czy nawet Baku, niż Kraków... Do tego jakoby nie było aż tyle ludzi na loty, to i tak, jakby na to nie patrzeć więcej osób poleci z Krakowa/Katowic do Nowego Jorku czy Toronto niż z Zagrzebia
adam7691
2015-09-05 15:32
napiszę jeszcze raz to co już wielokrotnie pisałem, porównajcie sobie wskaźniki lotności Polaków i otrzymacie odpowiedź na wszystkie tematy ...dlaczego nie do Polski, chociaż jest potencjał (pytam się gdzie jest ten potencjał?, ja go nie widzę)
zakładam że osoby czytające i piszące na portalu chociaż trochę latają, ale zrozumcie jesteście w totalnej mniejszości, szczególnie jeżeli porównamy sobie mniejsze miejscowości i wsie, Polska to nie tylko WAW i parę większych miast, w których ludzi stać na kupno biletu, dla zdecydowanej większości nawet LCC są za drogie, do tego dochodzi przekonanie, że samolotem latają tylko bogaci,
ostatnio mój znajomy jechał na wakacje autokarem w jedną stronę 1,5 dnia, bo było taniej, o całe 60 zł (to jako komentarz)
gość_7da4a
2015-09-05 15:23
Makswarych, KTW rozumiem bo blisko Krakowa, ale GDN i WRO przecież tam nie mieszka tyle osób co na Śląsku i w Małopolsce
gość_d55de
2015-09-05 15:15
@Makswarych Do uzdrowisk czeskich, szczególnie Mariańskich Łaźni, Franciszkowych Łaźni czy Karlowych Warów masowo przyjeżdżają bogaci Rosjanie, szczególnie ci trochę starsi. Stąd liczne połączenia rosyjskich linii do Pragi i na pozostałe, malutkie czeskie lotniska.
A co do Air Transat, to nie wiem gdzie mieliby latać bo do Warszawy ruch stricte turystyczny jest za mały, a w KRK tak jak pisze Kelo za krótki pas.
gość_7a758
2015-09-05 14:36
@Makswarych, to są właśnie "fani" Kraków Airport uważają , że tylko im się należy bo w KRK najlepiej.....
Makswarych
2015-09-05 13:40
@kelo A inne porty w Polsce? GDN, WRO, KTW? Przecież tam też mieliby obłożenie
gość_a680d
2015-09-05 11:27
a czy Air Transat jest nam do szczęścia potrzebny? Nie lata, źle. Będzie latać, też będzie źle bo Poloczki będą narzekać na ciasnotę...
dopiero po remoncie pasa z wydłużeniem lub budowie nowego. Według producenta A330-200 potrzebuje 2770m (u nas 2550m z kierunku 25 i 2300m z 07). Dlatego to ważne gdyż w lecie przy wyższych temp długość rozbiegu się wydłuża. Pewnie przy kilku stopniach licząc że do Toronto nie trzeba pod korek zalać by był wstanie zabrać pasażerów z bagażem (kierunek pasa 25) ale przy upałach lub już nie. Kierunek 07 to już wgl odpada w każdej pogodzie dla tych maszyn.
zobacz link
Makswarych
2015-09-04 15:42
Śwetnie! A mozę teraz by tak otworzyli KRK? Widzę większy potencjał niż w Zagrzebiu czy Nantes... Nie rozumiem, do Pragi lata tyle rosyjskich linii nawet do jakiś Karlowe Wary, Ostrawa, Brno... a do nas to nawet DME z WAW nie mogą otworzyć czy SVO z KRK... Z Ameryki latają tak samo, wszędzie, ale nie do Polski...