Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
@gość_67568 - no to pytanie ma głęboki sens. Tyle, że raczej nie w wątku dotyczącym Katowic. :)
gość_67568
2015-09-07 09:13
A nowa DS w Balicach powstanie w końcu? Jest już jakaś decyzja ?
gość_136af
2015-09-06 22:15
Co z tego że lotnisko jako terminal będzie a głównej części lotniska braknie tzn DROGI STARTOWEJ
gość _c606f, nie zapomnij tylko że ta cała wspaniała infrastruktura bez drogi startowej wcale nie jest potrzebna..
gość_c606f
2015-09-06 19:20
Nie wiecie jakie są różnice miedzy ktw a krk? Inf. terminalowa (nowa) nieporównywalnie lepsza, hotel przy terminalu, stacja kolejowa, brak płatnego wjazdu. Tak - Balice wyprzedzają Pyrzowice pod względem obsługi pasażerskiej o trzy długości. Odstają pod względem strefy airside ale tego pasażer nie odczuwa.
misiok, tam jeszcze jest wywiad z Arturem Tomasikiem (filmik) ;)
gość_136af
2015-09-06 17:46
W wywiadzie jest mowa no planach nowego terminala który może nie powstanie w 2020 może trochę później. A plany były na rok 2032 ale nie było wtedy w planach terminala c i dlatego może się zmienią
@garcba - przeczytałem artykuł, ale nie ma w nim ani słowa o nowym terminalu. Nie licząc terminalu cargo.
A nasz frustrat pisząc o różnicach infrastrukturalnych pewnie miał na myśli rękawy, których w Katowicach nie ma i prędko nie będzie. Tyle, że są w Europie lotniska odprawiające ponad 5 mln. pasażerów, które również nie mają rękawów i nie powoduje to spadków w ilości pasażerów. :)
gość_f2f21, jeżeli chodzi ci o czartery to mają się w KTW bardzo dobrze i biura podróży nie mają zamiaru przenosić ich do Krakowa bo tam "nowy terminal"
Ps: co do infrastruktury to powiem tylko, że Pyrzowice mają najlepszą infrastrukturę, mają kod referencyjny 4E, a co do terminala to planują już budowę nowego który ma być po 2020r
zobacz link
gość_1343e
2015-09-06 13:58
gość_f2f21: Bez sensu komentarz. Zarówno w KTW jak i w KRK jest bardzo dobrze rozwinięta infrastruktura.
@mechanik59 - dlatego nie mogłem sobie odmówić odrobinki złośliwości :D
mechanik59
2015-09-06 12:14
misiok, wiem że kusi ale chyba nie ma sensu odpisywać na takie komentarze, im tylko o to chodzi, żeby szum robić i często im się to udaje.
@gość_f2f21 na czym polega ta kolosalna różnica infrastukturalna?
Kolejny wpis napinacza na koncie gościa :)
gość_f2f21
2015-09-06 09:21
Krakow w tym sezonie mial duze ograniczenia. W przyszlym juz nie bedzie tak rozowo dla ktw.
A tak na marginesie, porownujac infr pasazerska obu lotnisk, to pyrzowice przy balicach to trzeci swiat i powrót do przeszłości. Nic dziwnego ze zadna nowa linia nie chce latac z pyrzowic
gość_7332f
2015-09-03 19:24
fajnie by było jak by się pojawiło chociaż ze 3 nowych przewoźników i jakieś kierunki na wschód czy bliski wschód. Coś tam przebąkują że być może będzie Dubai by W6 lub FlyDubay ale jak dostaną A321 więc jeszcze z rok może to potrwać.
KTW rośnie aż miło popatrzeć :)
gość _136af mądrze prawi ;)
gość_8045a
2015-09-01 18:53
Będą z niezłą górką 3 mln pasażerów w tym roku :)
korrado2
2015-09-01 17:29
No i gdzie ten kryzys?
gość_6bf7a
2015-09-01 17:29
Mocherowa, czy z Rzeszowa jest połączenie do Francji? Nie ma. Do Hiszpanii? Nie ma. Do Włoch? Nie ma. Do Beneluksu? Nie ma. Do Austrii/Szwajcarii? Nie ma. Macie tylko emigracyjne kierunki Ryanair'a, więc odczep się od Krakowa i Katowic :) Co do Delty, dużo bardziej prawdopodobne jest SQ i szeroki Turkish w Warszawie. Nie zaczynaj zbędnych głupich dyskusji.