@gość_7f6de: A Ty ciągle czekasz na choćby jakiegoś Dasha?:)
gość_d0a08
2015-07-29 02:06
Jest to studnia bez dna. Jak się policzy ilość biznesu i imigrantów z krajów bliskowschodnich i Azji w Londynie to LF jest zadowalające. Sam studiuję w Nottingham (200km od Heathrow) i muszę powiedzieć że większość znajomych do domu wraca Emirates - bo jakość jest w porządku i tanio (mimo że Londyn ma i tak dużo wyższe średnie ceny na większość połączeń do Azji w porównaniu np. do AMS, FRA czy TXL). Tak więc Londyńskie lotniska wcale nie są londyńskie tylko korzysta z nich cała Anglia i część Walii, dzięki rozwiniętej infrastrukturze (Busy po całym kraju z lotniska, kolej z dojazdem metrem na lotnisko). Londyn jest zbiórką portów lotniczych całych wysp.
gość_9f938
2015-07-29 00:45
garcba: Tylko jak latał 77W przez jakiś czas niedawno, to LFy były podobno różne (czasami pełny samolot, czasami 10%) więc ciekawe, czemu teraz nie wysyłają na zmianę A330, 772, czy 77W.
Warszawka już się podpisała z A380...
A tak na serio skoro A330 wystarcza na trasie do Dubaju to po co mają dawać B777(pod koniec roku i tak zacznie latać) ?
gość_6ccea
2015-07-28 21:45
777 będzie u nas regularnie już od grudnia :) . Ale na trasie z Londynu do Dubaju musi być dużo pasażerów, skoro EK lata tam kilka razy dziennie na A380, i w dodatku British Airways na 777 :) To połączenie to musi być studnia bez dna...
gość_7f6de
2015-07-28 21:05
a warszawka dalej czeka na 777
gość_1de9c
2015-07-28 19:39
szkoda , że nie robią rotacji Radom-Dubaj taką maszyną...:)