gość_9f938
2015-07-30 11:13
gość_f6cc9: LOT nie dostaje CIĄGLE kasy, przepisy UE na to nie pozwalają, więc proszę nie wymyślaj.
gość_f6cc9
2015-07-30 08:41
@gość_1d8aa tak inwestycja nie jest sensowna, tym bardziej, że jest klejona z pieniędzy z kieszonkowego, które LOT notorycznie dostaje.
@mekki wybacz, że nie jestem fanboyem LOTu, który zamiast oszczędzać i rozsądnie gospodarować kasą rozrzuca ją najpierw na większe zatrudnienie, a potem na szkołę latania potrzebną (przypominam przy obecnej ilości ośrodków) jak świni siodło...
usuniety
2015-07-28 11:02
Kolejny malkontent krytykuje wszystko, co powstaje. Ignorowac typa.
gość_1d8aa
2015-07-24 21:48
@gość_64026
Dziwne ruchy czyli? Dlaczego wg ciebie ta inwestycja nie jest sensowna?
gość_64026
2015-07-24 19:41
@gość_fc351 @gość_19bb4
Proponuję najpierw dowiedzieć się jakie są koszty prowadzenia takiej działalności oprócz sprzętu i paliwa oraz rozejrzeć się ile szkół jest na rynku. btw, porównywanie OSL do sklepu ma się nijak, więc może nie stosuj zasady "nie znam się, to się wypowiem". Tak jak wspomniano LOT ze stałym kieszonkowym od państwa powinien inwestować sensownie, a nie na zachciewajki i jakieś dziwne ruchy.
gość_5a296
2015-07-24 08:24
Orka okazała się zbyt ciężka dla Rotaxów, a po zmianie silników też jej osiągi okazały się zbyt słabe. Cięgłe zmiany w konstrukcji niemiłosiernie wydłużały proces certyfikacji i ostatecznie pierwotny, bardzo ciekawy projekt postarzał się z roku na rok przynosząc twórcom jedynie górę kosztów. Szkoda. Tecnam to dobrze zarządana firma, a jej wroby może w detalach nie najlepiej wykonane (włoska kultura techniczna) okazały się względnie trwałe i zdobyły uznanie użytkowników na całym świecie. Akademia LOT przy tych cenach i nowym sprzęcie powinna na siebie zarabiać i nie ma co się martwić na brak chętnych. Będzie konkurencją dla Bartolini, czyli firmy zapewniającej ciągłą zdatność do lotu dla Tecnamów, ale może to nie będzie przeszkodą w rozwoju obu ośrodków szkoleniowych.
gość_dc9f9
2015-07-23 15:03
Ladny i zycze sukcesuw ale dlaczego LOT nie kupil EM-11 Orka
gość_6cdd1
2015-07-23 11:34
To, że jest popyt nie oznacza jeszcze, że się zarabia, do tego potrzebne jest dobre zarządzanie.Poza tym jednak LOT to inna skala niż Lufthansa lub Air France, choć ostatnio firma popada w megalomanię. Też wolałbym aby LOT skupił się na działalności podstawowej a nie tworzył tego typu placówki, szczególnie że niedawno był na budżetowej kroplówce. No, ale część pilotów dodatkowo sobie dorobi i polata, prezes spełni swoją pasję i zrobi licencję pilota a pewnego dnia sprzeda się ośrodek tak sprzedane zostały inne części infrastruktury LOTu.
gość_19bb4
2015-07-22 17:25
Zgodnie z Twoim myśleniem po co otwierać nowe sklepy, szkoły i inne tego typu przybytki. Ano po to ze jesli jest popyt to mozna na tym zarobić pieniądze!
gość_fc351
2015-07-22 17:21
@gość_9ef86
Powołując do życia ośrodek nikomu do niczego nie potrzebny, na pewno? Piloci w LFA będą szkolić się na nowych samolotach, z nowoczesną awioniką. Duża większa jakość w porównaniu do np. aeroklubowej Cessnie 152.
gość_9ef86
2015-07-22 13:18
Jak rozpiętrzyć kolejne pieniądze podatników? Powołując do życia ośrodek nikomu do niczego nie potrzebny, na rynku, na którym już pełno szkół...