gość_b376c
2015-07-30 10:25
A z tego coś tam jeszcze zostało? Bo jestem ciekawy co te chińczyki z tym terminalem zrobią. Jeśli chcą tam zrobić cytuję "hub cargo, głównie dla towarów importowanych z i eksportowanych do Chin" to przecież, żeby to wykonać trzeba włożyć w to kolejne miliony. Apropo infrastruktury lotniskowej to nie rozumiem budowy pasa który ma 4200m i terminala o przepustowości 10 mln rocznie. Nie można było zbudować takiego jak w Gdańsku czyli z możliwością dobudowy? Naprawdę szacun dla pomysłodawcy!!!
gość_9f938
2015-07-21 13:26
mietek: To tak jakby w Polsce otworzyć zamiast WMI lotnisko o takiej roli jak dzisiaj Modlin, tylko że 200 km do Warszawy i do tego z kilkukrotnie większym terminalem na start. Myślę, że przykład Ciudad Real jest ostrzeżeniem dla naszego kraju, żeby nie robić eksperymentów typu np. QYD (w sumie QYD miałby sens, ale dopiero za hmm 10 lat, kiedy GDN będzie już bardzo dużym lotniskiem).
No fakt, za taką cenę to pewnie opłaca się rozebrać terminal i opylić na złomie:) Ale swoją drogą jestem w szoku, że jakiś bank/banki zainwestowały taką kasę w lotnisko 200 km od Madrytu; kto to kuźwa analizował? Przecież to na chłopski rozum nie ma za bardzo sensu. W dodatku od razu pas długości 4,2 km i terminal na 10 mln pasażerów rocznie? Gdynia przy tym to dobrze przemyślana inwestycja...
Przy takiej cenie to warto kupić po to by rozmontować sprzęt i wywieźć go do Polski ;)