Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_7bcce
2015-06-22 17:24
troszkę mi to przypomina festiwal tras z najlepszego okresu Eurolotu ;-)
gość_221c0
2015-06-22 17:10
trzymam kciuki za Bangkok by się utrzymał
gość_38b5a
2015-06-22 17:10
,,... Do Lublany? Chyba do Lublina! ... ''
Do Lublina to będzie odrzutowy lądowy bus obsługiwany przez rodzimy BP Tour - co za luxus !
gość_67a79
2015-06-22 17:07
Dublin, Manchester, okoliczne Londyny i przede wszystiim Oslo są połączeniami Ryanair.
Wyjaśniam, a zarazem koryguję błąd: Miasto o rumuńskiej nazwie Cluj-Napoca i węgierskiej Kolozsvar posiada historyczna polską nazwę KOLOSZWAR i taka nazwa jest zaznaczona na wielu starych mapach. Używajmy poprawnych nazw polskich, jeśli takowe istnieją i posiadają historyczne uzasadnienie. Papież rezyduje przecież w Rzymie a nie w Romie, stolicą Szwecji jest Sztokholm a nie Stockholm, a stolicą Irlandii jest Dublin a nie Baile Atha Cliath (to oficjalna nazwa miasta w języku irlandzkim będącym oficjalnie pierwszym językiem kraju; konia z rzędem temu, kto wie, jak to przeczytać ! Podpowiedź: mniej więcej 'bljakljeh', lub 'bajlakljeh').
Otwieranie Dublina miałoby sens gdyby jednocześnie wprowadzić połaczenia do Australii i Guinessa do menu w long haulu. Point to point nie ma sensu. Ryanair lata na prawie wszystkie lotniska w Polsce i dla emigracji zawsze będzie bardziej konkurencyjny.
gość_727e2
2015-06-22 16:00
I nie ma nic z regionów z Poznania
gość_51065
2015-06-22 15:55
Przecież prezes mówił, że na jesiennej konferencji ogłoszą brakujące 2 kierunki długodystansowe i 8 nowych kierunków europejskich na obecnej flocie.
Ja bardziej niż na kierunki czekam na ogłoszenie nowej floty. Skoro B734 mają przejść retrofit to znaczy, że nie tak szybko zobaczymy nowe maszyny.
gość_66d1e
2015-06-22 15:53
Pan płaci, Pani płaci, Państwo płacą:-) Ciekawe kiedy LOTowi skończy się złoto...
gość_412b1
2015-06-22 15:35
POD WARUNKIEM, ŻE WYDRUKUJE PLANY LOTÓW ! :)
gość_34f0d
2015-06-22 15:30
Cluj może być ciekawy - ostatnio modne jest przenoszenie back office`u przez firmy do Rumunii (najczęściej Bukareszt i Cluj)
gość_58096
2015-06-22 15:15
LOT niech otworzy połączenia z Warszawy do Koszyc, Ostravy i Kalliningradu.
gość_fa213
2015-06-22 15:13
Dziwny to kierunek: WAW-CLJ. Eurolot to kiedyś zapowiedział, nie pamiętam, czy w ogóle nie ruszyło, czy szybko zostało zamknięte. Czy ta trasa w ogóle ma potencjał? Ma być alternatywą dla Bukaresztu, czy cuś? Dziwne. Trochę też się dziwię, że nie przywracają zamkniętych kiedyś Helsinek, ale może nie chcą walczyć z Finnair o pasażerów na tej trasie.
Decyzja o reaktywacji polaczenia do Aten nie jest slaba z powodu kryzysu w Grecji (to czy bedzie sie w niej placic w euro czy w drachmach jest raczej drugorzedne, ludzie dalej tu beda jezdzic na wakacje i na zwiedzanie), ale konkurencja ze strony Aegean (niemal codzienne loty) i Ryanair (b.dogodne codzienne wieczorne loty przez caly rok).
gość_bf36e
2015-06-22 14:54
Czy mógłbym uzyskać informację jakie to linie są ustabilizowane na trasach waw - nrt i waw - icn? Pan redaktor pewnie już latał (y)
gość_469d4
2015-06-22 14:53
Ja nie potrafię zrozumieć jak Lublana, miasto wręcz prowincjonalne czy Kluż-Napoka gdzie bieda aż piszczy może mieć większy potencjał od kierunków takich jak Dublin, Manchester, Glasgow, Londyn-Stansted, Londyn-Gatwick czy Oslo, gdzie nie dość, że sporo bogatych autochtonów, to jeszcze mnóstwo Polonii??? Niech mi to ktoś wytłumaczy please!
gość_4717d
2015-06-22 14:44
Do Lublany? Chyba do Lublina!
LUZak.
andrzejtoulon
2015-06-22 14:34
Cieszę się z Nicei, od kiedy zawiesili to połączenie nie miałem już okazji latać LOTem a trochę się stęskniłem.
wszystko ładnie, dreamlinery na 4 lotniskach Azji! Ale bardziej się spodziewałem Shanghai, Taipei albo Hongkong niż ten Bangkok.. I by mieli takie już w miare przyczółki w wsch. części kontynentu, co również uważam powinni zrobić na wsch. wybrzeżu Ameryki w dalszej perspektywie.
gość_44b71
2015-06-22 14:26
teemu: ja również mam nadzieję, że z BKK i VCE wiedzą, co robią, chociaż zamiast BKK liczyłem na SZX - prężny ośrodek przemysłowy tuż za granicami Hongkongu, zero europejskiej konkurencji, a w CS z Shenzhen Airlines można by rozwieźć trochę ruchu po Chinach i Azji Pd-Wsch.
A co do OSR to rzeczywiście trochę dziwne. Drugie co do wielkości miasto Czech, idealne dla Dasha na 2,5 godzinną rotację - jako np. dolotówka pod TATL...