Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_50884
2015-10-14 21:14
Jak czytam tu niektore opinie to stwierdzam jedno. W d***ch sie wam poprzewracalo i tyle.
Najczesciej chcielibyscie latac za darmo z jak najwiekszym komfortem.
Polacy to paskudny i najbardziej roszczeniowy narod, latac za darmoche by sie chcialo, nie dziwie sie, przy takiej publice linie lotnicze omijaja szerokim lukiem ten kraj.
Bo nie da sie zaronic, za to narzekac jest komu.
gość_925a3
2015-10-14 20:19
Nie mogę się zgodzić! Leciałem w biznes klasie na trasie Londyn - Warszawa drugiego sierpnia b. roku. Na lotnisku nie było priority boarding, załoga przyczepiła mi się do torby od laptopa i kazała ja schować do overhead bin, do jedzenia zaoferowano mi kanapki! Nie kłamię! Sam się zdziwiłem. Odmówiłem oczywiście. A nowe fotele sa okropne. Twarde i niewygodne.
No chyba, że takie odczucie miałem po locie w A380.
Tak czy siak, zawsze wybiorę LOT na trasie do LHR niż BAW.
gość_0f862
2015-05-31 11:06
gość_8934d: samoloty G-MIDS i G-MIDSY to ex-BMI... mają inne siedzenia niż standardowe BA, i latają na różnych trasach - od Manchesteru/Glasgow po Milan/Geneva/Kiev... zależy jak w rosterze wypadnie :) ja leciałem na trasie LHR-KRK-LHR i trafiłem na G-EUXK (A321) oraz G-MIDY (A320, ex-BMI) - nie było tak źle!
gość_0f862
2015-05-31 11:03
gość_b70f6: niestety po "odświeżeniu" wyglądu w Airbusach BA nie da się pracować - w business zmniejszono pitch z 34" do 30" przez co nie da się wygodnie pracować na laptopie.
gość_b70f6
2015-05-29 10:05
gosc_08d4: dla ludzi często podróżujących mogących pracować w trakcie lotu klasa biznes może mieć sens. Szczególnie na trasach dłuższych niż powiedzmy dwie godziny. Im chodzi nie o jedzenie i picie, lecz o więcej miejsca (gwarantowany wolny fotel obok), dzięki czemu można wygodnie pracować oraz o spokój. W klasie biznes jest dużo spokojniej i można dzięki temu wydajniej pracować. Miejsce blisko wyjścia to zaoszczędzone cenne minuty. Większy limit bagażu podręcznego to możliwość rezygnacji z nadawania bagażu => kolejny zaoszczędzony czas. Jest również pewność, że bagaż z braku miejsca w schowkach nie wyląduje pod nogami. Tu naprawdę nie chodzi o jedzenie i picie, bo pasażerów klasy biznes stać na dużo lepsze dania poza samolotem.
piotrek737
2015-05-29 01:34
malin: Artykuł sponsorowany jest wtedy kiedy linia np. zapłaci za artykuł reklamowy lub inny tekst. W przypadku tego konkretnego Oblatywacza jest informacja, że "materiał powstał we współpracy z BA", ponieważ ta współpraca polega na tym, że BA zabiera portal na press trip, z którego ma powstać materiał. Treść tego artykułu nie była konsultowana z linią lotniczą.
gość_084d4
2015-05-28 11:55
Nazwijmy rzeczy po imieniu. Latanie po Europie klasą biznes nie ma kompletnie sensu, bo płacisz horrendalnie dużo za przywilej otrzymania średniej jakości jedzenia i picia. No chyba, że płaci firma to jeszcze to rozumiem. Ale wydawać swoją kasę na siedzenie z napuszonymi garniturowcami? Co to za przyjemność? Rozumiem, że na inny kontynent to wtedy ma to sens, bo można się położyć, przespać... ale po Europie?
Tak formalnie z ciekawości - rozumiem, że BA zaprasza redaktora na pokład i oblatuje on za darmo? Jeżeli tak to powinien być nagłówek "artykuł sponsorowany". Tutaj widzę dopisek, że "materiał powstał we współpracy z BA", czyli rozumiem, że treść była konsultowana z linią lotniczą?
gość_8934d
2015-05-28 10:31
pede: sprawdź sobie (np. w sattystykach FR)... co drugi lot KRK - LHR to stary Airbus więc warto ostrzec że tak różowo jak w artykule nie jest.
Hahahaha no ludzie trzymajcie mnie! @gość_8934d ohhh na prawdę, leciałeś aż 2 razy Airbusem BA? Cóż za ekspert z ciebie w tym temacie. Więc jeżeli leciałeś Airbusem Britisha AŻ 2 razy to idąc za twoją ekspercką logiką 100% samolotów BA jest starych i w ogóle rozlatują się a z kibla chlapie woda i to jeszcze przez klimatyzację.
Ale oczywiście, wiesz co piszesz (ktoś ma jakieś wątpliwości) i nie jest to przypadkowa sytuacja na aż 2 lotach (czy tu też ktoś ma jakieś wątpliwości)?
gość_8934d
2015-05-28 09:05
piotrek737: Leciałem w dwie strony starym Airbusem G-MIDS - 14 lat i G-MIDY - 16 lat w różnych dniach więc raczej wiem co piszę i nie jest to przypadkowa sytuacja.
45 maszyn na 126 to ok 1/3 i te najgorsze jak na razie latają u nas.
Z artykułu tryska tylko zachwyt a w rzeczywistości tak różowo nie jest. Pominę całkowicie lotnisko w Krakowie i rzeczywistość na Heathrow.
piotrek737
2015-05-27 23:41
Ze 126 samolotów z rodziny A320 mają już odświeżonych ponad 45 maszyn. Z całym szacunkiem, ale pisanie "Nie dajcie się nabrać na artykuł sponsorowany. Lecieli pewnie pokazowym samolotem" jest co najmniej nie na miejscu. To jaki samolot leci nie zależy od press trip, a od kwestii operacyjnych. Przecież w jedną stronę był stary Airbus... Ale oczywiście trzeba do tego wszystkiego dopisać teorie spiskowe ;)
adam7691
2015-05-27 22:33
nie mogę się wypowiedzieć na temat połączenia KRK-WAW, ale ogólnie o BA,
leciałem BA na trasie LAS-LHR, samolot B-747 wrażenie tylko jedno .... strasznie ciasno, a jestem raczej przeciętnego wzrostu i wymiarów
gość_217ce
2015-05-27 20:38
BA872 i BA873 to stare samoloty nie tak jak na zdjęciach! NIe mają ekranów i uchwytów na tablety. Nie dajcie się nabrać na artykuł sponsorowany. Lecieli pewnie pokazowym samolotem. Ja miałem nieprzyjemność lecieć BA na trasie KRK-LHR-KRK.
Owszem za ocean latają odnowione 777 ale też nie na wszystkich trasach.
gość_217ce
2015-05-27 20:30
Współczuję tym, którzy wybiorą klasie "biznes" (Club Europe) na trasie KRK - LHR.
Samoloty są leciwe, siedzenia wcale nie są komfortowe a ich pitch wynosi tak jak w Ekonomicznej ok 31". Samolot jest strasznie głośny. Ładnie to tylko wygląda na zdjęciach... wiem bo leciałem. Uwaga na przesiadki w LHR! Samoloty na LHR są z założenia opóźnione i nawet jak się ma 40min na przesiadkę to nie wpuszczają do kontroli bezpieczeństwa! Druga sprawa to obsługa klienta - w polskim BA nic się nie da załatwić, odsyłają do brytyjskiego. Na zwrot pieniędzy za nie wykorzystaną opłatę za wybór miejsca czekam już prawie 4tyg! System elektroniczny też im się sypie, nie zawsze można dokonać odprawy online, miałem też problem z niesłusznie pobraną większą kwotą z karty i zwrotem po ponad 1 tyg! Generalnie jestem zawiedziony British Airways.
gość_60699
2015-05-27 17:28
kamiskl: Przede wszystkim to godziny lotów no i to, że odbywają się ode 2 razy dziennie i nie ma wolnych gate-ów w tych godzinach. Znacznie lepsze są możliwości planowania operacyjnego jak masz tylko 4 rejsy w tygodniu :)
gość_60699
2015-05-27 17:24
gość_2a290: No to miałeś akurat pecha, więc nie pisz, że ktoś przesadza skoro miał na talerzu to co widać na zdjęciach. W ogóle zauważam ostatnio tendencje, że polscy pasażerowie chcą lecieć prawie za darmo, a mieć komfort i obsługę business jeta... Nie te czasy i teraz już się tak nie da za bardzo.
gość_2a290
2015-05-27 15:55
Z tym dobrym jedzeniem, to Autor przesadzil. Zima salatka w porze lunch'u, niejako z urzędu, bo innej opcji nie bylo i wodnista kawa, to trochę smieszne jak na klase biznes (BA847)...
Ja z kolei leciałem klasą ekonomiczna z WAW do LHR i z powrotem i szczerze mówiąc nie za bardzo widziałem różnicę pomiędzy cztero gwiazdkowym przewoźnikiem jakim jest BA a low costem. No może poza tym, że dostaje się kanapkę i coś do pica ;)
Dziwi nie też to dlaczego lot do KRK odbywa się do i z Terminalu 5 podczas gdy loty do WAW ladują i startują z Terminalu 3, co trochę utrudnia przesiadkę na loty długodystansowe Ba odbywające się z terminalu 5.
W British Airways bagaż podręczny ma limit 23 kg. Do tego zarówno pasażerowie klasy economy jak i business mogą wziąć dwie sztuki bagażu podręcznego: walizka + torebka/torba na laptopa.
zobacz link
Dodatkowo autor przeoczył fakt, iż BA właśnie "odświeżyło" swoje kabiny zmniejszając odstęp między siedzeniami z 34 cali do 30 w klasie business. Dodatkowo siedzenia nie rozszerzają się, tak jak robiły to kiedyś...
Menu też zostało obcięte...