greg0303
2015-06-10 20:34
Model A320neo może nie pojawić się podczas targów lotniczych w Paryżu (15-21 czerwca) ze względu na kłopoty z silnikami Pratt & Whitney.
gość_d82a2
2015-05-22 17:40
Biorąc pod uwage ilosc juz złożonych zamowien raczej LOT bedzie szukał maszyn u firm leasingowych. Nie zmienia to faktu ze czesto na tym forum pojawiają sie wpisy ktore raz jedna raz druga maszynę chwala/krytykują.
Moze redakcja zrobi jakis artykuł porównawczy aby kazdy laik mogl sb to sprawdzic.
A co do tego co jest bardziej dopasowane to chyba szefostwo wie troszke od nas lepiej i nie zapominajmy o kwestii finansowej tego zakupu
gość_e083a
2015-05-22 15:43
@gość_d82a2: Proszę, nie pisz jak polityk.
Ani A320 nie "fascynuje", ani B737 nie jest "beznadziejny".
Po prostu A320 jest nieco lepiej dopasowany dla potrzeb LOT-u (mniejszy niż B737-8, ekonomiczniejszy, europejski, itd.). Z A321 stanowią jedną z lepszych dostępnych kombinacji (zapytaj w Lufthansa, Turkish, itd.).
A najważniejsze: A320neo będzie latał komercyjnie za 5-6 miesięcy, a B737MAX dopiero za dwa-trzy lata (o ile nie zaliczy opóźnień w stylu B787).
LOT nie ma nawet ani jednego B737NG więc staż pilotów ma minimalne znaczenie. Jak kupią jeszcze kilka B787 to będą potrzebować pilotów od B. na takie maszyny.
gość_d82a2
2015-05-22 13:41
Zastanawiam sie co tak wszystkich fascynuje w a320 a co takiego beznadziejnego jest w B737
Skoro od lat używają b737 i maja wykwalifikowanych pracownikow którzy znają sie na nich to po co ponosić dodatkowe koszty i kupować cos innego ?
Niech LOT wybierze te A-320 i będzie po sprawie. Fajnie byłoby widzieć A-320neo w malowaniu LOT-a.
gość_afb66
2015-05-21 13:22
LOT powinien wreszcie przestac byc hamerykanskim lizusem i wazeliniarzem i wreszcie zamowilby te airbusy.
gość_e083a
2015-05-21 12:21
Testy A320neo wyglądają dobrze.
Jest duża szansa, że pod koniec roku będą latać komercyjnie (taki przynajmniej jest plan).
Co na to nasz LOT?