Pierwszy lot A320neo z silnikami CFM LEAP-1A

Pierwszy lot A320neo z silnikami CFM LEAP-1A Pierwszy A320neo (F-WNEW) wyposażony w silniki CFM International LEAP-1A wykonał lot techniczny, który trwał 4 godziny i 25 minut. Podczas tego rejsu przeprowadzono testy potwierdzające zdatność statku powietrznego do lotu na maksymalnej wysokości 11887 m (39 tys. stóp), przetestowano zmiany prędkości obrotowej silnika (niskie / wysokie), a także sprawdzono systemy...
21/05/2015 10:28   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
greg0303 2015-06-10 20:34   
greg0303 - Profil greg0303
Model A320neo może nie pojawić się podczas targów lotniczych w Paryżu (15-21 czerwca) ze względu na kłopoty z silnikami Pratt & Whitney.
gość_d82a2 2015-05-22 17:40   
gość_d82a2 - Profil gość_d82a2
Biorąc pod uwage ilosc juz złożonych zamowien raczej LOT bedzie szukał maszyn u firm leasingowych. Nie zmienia to faktu ze czesto na tym forum pojawiają sie wpisy ktore raz jedna raz druga maszynę chwala/krytykują.
Moze redakcja zrobi jakis artykuł porównawczy aby kazdy laik mogl sb to sprawdzic.
A co do tego co jest bardziej dopasowane to chyba szefostwo wie troszke od nas lepiej i nie zapominajmy o kwestii finansowej tego zakupu
gość_e083a 2015-05-22 15:43   
gość_e083a - Profil gość_e083a
@gość_d82a2: Proszę, nie pisz jak polityk.
Ani A320 nie "fascynuje", ani B737 nie jest "beznadziejny".
Po prostu A320 jest nieco lepiej dopasowany dla potrzeb LOT-u (mniejszy niż B737-8, ekonomiczniejszy, europejski, itd.). Z A321 stanowią jedną z lepszych dostępnych kombinacji (zapytaj w Lufthansa, Turkish, itd.).
A najważniejsze: A320neo będzie latał komercyjnie za 5-6 miesięcy, a B737MAX dopiero za dwa-trzy lata (o ile nie zaliczy opóźnień w stylu B787).
LOT nie ma nawet ani jednego B737NG więc staż pilotów ma minimalne znaczenie. Jak kupią jeszcze kilka B787 to będą potrzebować pilotów od B. na takie maszyny.
gość_d82a2 2015-05-22 13:41   
gość_d82a2 - Profil gość_d82a2
Zastanawiam sie co tak wszystkich fascynuje w a320 a co takiego beznadziejnego jest w B737
Skoro od lat używają b737 i maja wykwalifikowanych pracownikow którzy znają sie na nich to po co ponosić dodatkowe koszty i kupować cos innego ?
waldek 2015-05-22 13:07   
waldek - Profil waldek
Niech LOT wybierze te A-320 i będzie po sprawie. Fajnie byłoby widzieć A-320neo w malowaniu LOT-a.
gość_afb66 2015-05-21 13:22   
gość_afb66 - Profil gość_afb66
LOT powinien wreszcie przestac byc hamerykanskim lizusem i wazeliniarzem i wreszcie zamowilby te airbusy.
gość_e083a 2015-05-21 12:21   
gość_e083a - Profil gość_e083a
Testy A320neo wyglądają dobrze.
Jest duża szansa, że pod koniec roku będą latać komercyjnie (taki przynajmniej jest plan).
Co na to nasz LOT?
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy