gość_a4fd3
2015-05-17 07:11
214ca
Naprawdę każdy widzi ze nie masz pojęcia co wypisujesz.
Żeby za bardzo nie nudzić
Poprzednio do obsługi 4 przejść na ekonomii musiało by być 4 pracownikow a jest jeden.
Analogicznie na biznes obsługa 2 przejść to jedna osoba zamiast 2
A co do reszty to ... Kontrole przed security wykonuje sie zgodnie z przepisami nakazującymi weryfikacje daty i miejsca wylotu aby mieć pewność ze do strefy wchodzi osoba która takim prawem sie legitymuje.
Cena wody... Kup w maszynie wendingowej a nie w sklepie z kosmetykami i napewno nie przepłacisz.
gość_214ca
2015-05-13 23:35
Czy NAPRAWDE nikt nie widzi ze to wizerunkowa bzdura ? do tej pory pani z obsługi podkładała kartę pod czytnik i człowiek przechodził gdy kiwnęła głowa , teraz samemu podkłada się kartę pod czytnik i otwiera się bramka , inwestycja na paręset tysięcy .. a gdzie ta pani ? stoi obok i poszcza tych którym nie czyta kart , sa inwalidami , itd itp - jaki to ma związek ze sloganem ze dzięki temu "usprawnieniu " będzie można podróżować taniej i szybciej przejść kontrole ? kiedy dalej wszyscy i tak stoją w kolejce do prawdziwej kontroli bezpieczeństwa . to takie usprawnienie w wejściu do kolejki - do kolejki przy kontroli bezpieczeństwa . Nic to nie zmienia , i właściwie nie jest potrzebne całkowicie w wersji z panią czy bez pani , na setkach lotnisk tego nie ma wcale ! Całe zamieszanie wynika z prostej sprawy ... PPL chce wiedzieć kto leci jaka linia i czy i w jaki sklepie bezcłowym kupił z uwagi na % udział PPL w zyskach ze sklepu , a sklepy tych danych nie chca dawać lub weryfikować - to bat na sklepy - i jakim cudem ma być tanio , i nie ma co se dziwić ze mała woda kosztuje przez postępowanie PPL i zgrozo 8 zł . Słysze głosy ze w odprawie są te dane ... ano nie są , bo to nię sa dane PPL, to są dane linii lotniczych , trzeba by je kupić i linia musiała by wydać zgodę na ich wydanie , a wiec PPL sam numerkuje sobie klientów lotniska dodatkowymi kodami na boardingach tworząc własną bazę danych , niejako przy okazji tworzenia bazy linii lotniczej - ale oficjalnie - to sa inne dane .. POSTE ?
gość_2cf00
2015-05-07 16:01
To nie jest marudzenie... Lotnisko Chopina naraża się na śmiesznośc z takimi nowinkami które już działają na prowincjach... Niech nie gadają o tym że są pierwsi w Polsce bo nie są... Niech się porównują z innymi lotniskami Eropejskimi i niech powiedzą jako które lotnisko w europie wprowadzili takie novum...
gość_fdb49: jak masz tak marudzić to lepiej nic nie pisz.
gość_fdb49
2015-05-06 14:41
Wielka mi nowość w Rzeszowie od roku już takowe i nikt artykułów na ten temat nie pisał. Wielkie halo na warszawskiej prowincji... byłem ostatnio w stolici i jak się widzi te ulice i to zaniedbanie to płakać się chce... nowe metro wielkie nieba pięć stacji masakra... toż to nawet pół linii nie jest.
gość_a4fd3
2015-05-05 23:36
Jeśli status karty jest wpisany w rezerwacje lub dodany w czasie odprawy to bramka go rozpoznaje automatycznie. Niestety nie wszystkie linie kodują karty dlatego dodatkowo istnieje opcja manualnej weryfikacji.
gość_19108
2015-05-05 21:26
W WAW automat nie weryfikuje statusu kat, dlatego operator będzie prosił o okazanie kart jeżeli pasażer posiada bilet w klasie ekonomicznej. Jeżeli bedzie złota OK, jeżeli srebrna - już nie.
gość_0a454
2015-05-05 18:56
Ale w Rzeszowie bramka wpuszcza każdego :-) a w WAW umożliwia segregację pasażerów wg klasy podróży oraz statusu z programów lojalnościowych.
W Rzeszowie jest podobne rozwiązanie. Mając kartę pokładową w telefonie przykłada się do czytnika i wchodzi do strefy kontroli bez pomocy obsługi.