Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
spotter10 -> o tym połączeniu GDN-LGW nie wiedziałem :)
spotter10
2015-05-05 13:12
Po tej aferze z BA Port Lotniczy wziął się bardzo szybko za wymianę ogrodzenia na porządne. Bo to stare miało jakie dziury, że człowiek mógł spokojnie przechodzić. Nawet grzybiarze się zapędzali na trawkę :D
Od tego czasu przez wiele lat byli bardzo wyczuleni na kogokolwiek przy płocie i traktowali bardzo wrogo.
gość_67568
2015-05-05 11:35
Kiedys go nawet sprayem pomalowali w nocy w GDN.
gość_cddd1
2015-05-05 11:06
potwierdzam spotter10, pamiętam jak pod koniec lat 90tych nocował BA w GDN.....
gość_7c8b0
2015-05-05 09:37
gość_d37f5: z tymi Rosjanami ja bym się tak nie spieszył, bo może się okazać, że zaczną mieć trudności z przekraczaniem granicy UE.
spotter10
2015-05-05 08:46
jsg -> bez obrazy, ale odnoszę wrażenie że byłeś za młody, by pamiętać jak BA latało z GDN do LGW na swoim 737-400. Rejsy odbywały się 4x w tyg. Nie jestem do końca pewien, ale ostatni rejs odbył się w 1997 lub 1998 roku. Także trochę lat już minęło. A wiem na 100% że takie połączenie było, bo sam z niego skorzystałem :D
adam7691
2015-05-01 15:42
czy ktoś wie jaka jest różnica w cenie lotnisk: rękaw, autobus, na piechotę
Tak, BA był w GDN ale latał do LHR/MAN z przesiadką w BLL. Trasę obsługiwał Sun Air of Scandinavia jako franczyza dla BA.
Może POZ powróci w siatce BA
gość_d37f5
2015-05-01 01:09
BA bedzie latac do Gdanska. To kwestia czasu. Samych Rosjan bedzie 1/3 samolotu. Zreszta BA byl juz kiedys w Gdansku. Odnosnie rekawow w Gdansku, juz pare razy widzialem jak wszystkie byly zajete. Z biegiem czasu to bedzie standard nawet w RP.
gość_bdce7
2015-04-30 16:40
A tymczasem jutro LX i BA na A321. BA zastępuje planowe A319 na trasie do KRK na A320. Sprzedaż biletów na trasie KRK-LHR idzie wyśmienicie. Coś mi się zdaje że BA przekona się tym sukcesem w KRK do innych portów w PL np. GDN.
gość_bdce7
2015-04-30 12:08
W KRK te 3 rękawy na razie spokojnie wystarczą. BA, LX, LH, LO, AY, AZ, KL, SN być może jeszcze DY, AB, U2, LS no i może kiedyś TK i SU (jak wróci) to mało?
mietek; jakoś w GDN, WRO czy RZE jest przeszło połowa mniej z tego co jest w KRK i jakoś ci to nie przeszkadza, że tam są rękawy.
gość_43cbf
2015-04-30 12:06
AY, AZ, BA, KL, LH, LO, LX, SN - potencjalnych kandydatów dużo (AB i OS latają na DH4 a co do 4U(EW), DY, LS, U2 i VY to nie wiem czy zawsze byliby chętni, no i kwestia czy wystarczy tych rękawów gdyby wszyscy chcieli; FR to wiadomo że nie :D)
gość_b9601
2015-04-30 11:55
PS: Nawet W6 czasami korzysta z rękawa.
gość_b9601
2015-04-30 11:53
gość_6e872: Skąd masz to info? Nie wiem, czy to dobry pomysł przy tak małym udziale przewoźników tradycyjnych, ale w sumie mamy coraz więcej czarterów, a przewoźnicy na tych lotach często z nich u nas korzystają.
gość_34835
2015-04-30 11:51
GDN ma obecnie 3 rękawy, a jeszcze w tym roku będą następne 2 czyli razem 5.
Z rękawów do tej pory korzysta SAS na lotach do CPH i OSL, LH na lotach do MUC i FRA oraz LOT na lotach do WAW. Ostanio jak leciałem do Oslo to na pokład Norwegiana wchodziliśmy rękawem. W ciągu dnia jest parę sytuacji, że wszystkie rękawy są w użyciu.
spoter10: sądzę, że KRK docelowo powinien mieć więcej rękawów, ma więcej połączeń liniami tradycyjnymi.
spotter10
2015-04-30 11:37
3 rękawy na lotniskach, gdzie polowa rejsów jest wykonywanych przez low costów w zupełności wystarczy. Z rękawów będą korzystać głównie tradycyjni, bo to dla nich jest najważniejsza wygoda klienta, zwłaszcza tego biznesowego. LOT też może korzystać, bo Embraery spokojnie są podczepianie pod rękawy.
BA, Finnair, być może LOT jeżeli zamówili rękawy pozwalające obsłużyć Bombardiery.
gość_c1f26
2015-04-30 11:16
Tylko 3 rekawy to malutko. Przy tej liczbie przewoznikow mozna sie spodziewac duzego zainteresowania. W Gdansku bedzie wkrotce 5 rekawow a korzystaja z nich tylko 3 linie.
Ciekawe kto, poza liniami z grupy LH, będzie korzystał z rękawów? BA?