Emirates: B777-300ER na stałe w Warszawie

Emirates: B777-300ER na stałe w Warszawie Obecnie przewoźnik lata na tej trasie trzema samolotami: airbusem A330-200 oraz boeingami B777-200ER i B7770-300ER. Zmiana przyniesie wzrost oferowania na trasie do/z Warszawy o 1722 miejsca tygodniowo. - W lutym minął drugi rok działalności linii Emirates w Polsce. W ciągu tego czasu obsłużyliśmy 330 tysięcy pasażerów podróżujących z i do Warszawy, a zapotrzebowanie na...
28/04/2015 13:30   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_d0a08 2015-10-25 11:16   
gość_d0a08 - Profil gość_d0a08
Nie rozumiem tej fascynacji. Leciałem EK B777-300ER i A330-200. Co prawda europejski model był zauważalnie starszy, IFE zamierzchłe, to jednak wygodniejsze dzięki większym pełnym fotelom i układowi 2-4-2, który nijak porównywać do 3-4-3 high capacity w 777.
Gdy latam z BER/WAW do SYD nigdy nie wybieram lotów na 777 u Emirates i Etihad, bo ciasno tak jak nigdzie indziej. A330 jest samolotem starszym, ale wygodniejszym dzięki większej ilości miejsca. Osobiście byłbym za tym żeby A332 zostało w WAW.
Oczywiście A380 jest królem pod względem komfortu w Y, ale do tego to jeszcze długa (bardzo długa) droga.
fu3i 2015-10-25 10:41   
fu3i - Profil fu3i
lece Qatarem w czwartek do Hanoi, niestety jeszcze A320 do Dohy, ale potem już A380 do Bangkoku i B777 do Hanoi.
gość_e7c91 2015-10-25 09:08   
gość_e7c91 - Profil gość_e7c91
Czyli teraz czekamy na szerokiego Qatara :)
romyx 2015-10-25 08:17   
romyx - Profil romyx
Od 13 listopada 2015 na trasie Warszawa-Dubaj Emirates wprowadza B777-300ER./dane ze strony rezerwacyjnej przewoźnika/
gość_34332 2015-05-04 12:14   
gość_34332 - Profil gość_34332
gość_87117 Masz rację, mieszkam blisko KRK i poza wawelem i rynkiem oraz kilkoma zabytkami, to szare brudne,depresyjne skąpane w smogu miasto, pełne aż czarnych od brudu kamienic. Druga sprawa, jak czytam te wypowiedzi to mnie ogarnia pusty śmiech "o może nastęny A380" albo "kiedy A350 QTR do WAW" Ludzie zejdźcie na ziemię, tak jak już ktoś poprzednio pisał Emirates daje B777 ponieważ ta maszyna jest głównym filarem całej ich floty. A330 mają tylko 21 sztuk i najpewniej w najbliższym czasie się ich pozbędą.
gość_69de2 2015-05-01 13:47   
gość_69de2 - Profil gość_69de2
do voyager1. Masz rację rękawy jak najbardziej są przystosowane do statków kodu E ale pozostała struktura lotniska długo jeszcze tego kodu nie osiągnie - czy w ogóle osiągnie dlatego przychylam sie do wypowiedzi gościa gość_87117 ma całkowice rację jak na tą chwilę.
voyager1 2015-04-30 13:22   
voyager1 - Profil voyager1
gość_87117: KRK będzie miał stanowiska dla samolotów kodu E przy wieżyczkach przyrękawowych 1 i 3 po doposażeniu każdej z nich w dwa rękawy będzie mógł odprawiać na jednym stanowisku dla samoloty kodu C czyli Boeing 737 lub A320 lub jeden samolot kodu E, czyli jak najbardziej będzie przystosowany do tego typu statków powietrznych.
gość_87117 2015-04-30 11:22   
gość_87117 - Profil gość_87117
do voyager1. KRK nigdy nie bedzie miec kodu E tak na marginesie. jeżeli Dubaj to chyba tylko Franca jeżeli Arabowie pozwolą Co do LYONU to proponuje odnieść się do historii i geografi to powinno wytłumaczyc dlaczego LYON ma większy potencjał niz KRK i WAW Co do atrakcyjności to są w Polsce atrakcyjniejsze i przede wszystkim czystsze miejsca niż KRK. Moda na skanseny już minęła a poza tym co uważasz w KRK za atrakcje??? Porozmawiaj z tymi, którzy znają się na turystyce miedzy innymi Chynczycy czy Japończycy sporadycznie obecni w KRK, któzy przynali, że nawet najmniejsze miasteczko w Czechach czy Słowacji jest piękniejsze niż KRK - porozmawiaj i oceń sam. Co do LYONU to pojedź i pochodź po tych prowincjach a potem porównaj ok?? : )
voyager1 2015-04-29 23:01   
voyager1 - Profil voyager1
gość_1dec4: EK to KRK to wcale nie jest science fiction. Nie jestem z KRK i daleko mi do bycia jakimś regionalnym oszołomem lotniczym, ale akurat KRK modernizuje infrastrukturę. Rozbudowuje terminal, instaluje rękawy, w planach budowa nowego pasa startowego i jest miastem dość atrakcyjnym turystycznie. Będzie mieć stanowiska przyrękawowe do przyjmowania samolotów kodu E czyli np. A330 czy B777. Dlatego w przyszłości takie połączenie nie jest wykluczone. EK lata np. do takiego Lyonu we Francji który z przedmieściami jest mniejszy od KRK.
gość_1dec4 2015-04-29 16:47   
gość_1dec4 - Profil gość_1dec4
do gość_b11e2. Nikt Ci nie broni latać z Dubaju do KRK czy WRO co ma zmienić codesher ???
Chyba przerost formy nad treścią : ) A może Emirates do KRK ??? To marzy Wam się : )
gość_b11e2 2015-04-29 10:01   
gość_b11e2 - Profil gość_b11e2
Byloby super gdyby jeszcze Emirates sie codesharowal z Lotem i pozwalal latac z Du np. do Krakowa lub Wroclawia.
gość_9d1ae 2015-04-29 01:45   
gość_9d1ae - Profil gość_9d1ae
Tak gwoli przypomienia - to już trzecia zapowiedź wprowadzenia "na stałe" Boeinga 777-300ER przez Emirates na trasie WAW-DXB-WAW. Później okazywało się, że jednak A330. Taki tani chwyt marketingowy.
pcharasz 2015-04-29 01:41   
pcharasz - Profil pcharasz
pszn, nie chcę być złośliwy, ale ten jeden lot EK ma więcej pasażerów w ciągu roku niż cały Port Lotniczy Lublin.
gość_678fa 2015-04-28 23:44   
gość_678fa - Profil gość_678fa
gość_58096: niezwykle ciekawa propozycja: z Dublina do Nowego Jorku przez Warszawe. COz EK ma sporo kasy od szejka, ktora moze sobie przechulac... przeciez jeszcze musialby dolot Dubai - Dublin zrobic!
gość_678fa 2015-04-28 23:39   
gość_678fa - Profil gość_678fa
Juz kiedys slyszelismy jak EK wprowadzalo na stale B777-300ER na trase do WAW. I owe na stale sie dosc szybko skonczylo... Ale PR'owsko brzmi super i klakierzy beda sie zachwycac i zachwalac badziewna linie dotowana przez szejka.
gość_99456 2015-04-28 21:16   
gość_99456 - Profil gość_99456
k woli ścisłości: Emirates SkyCargo nie lata do Warszawy - korzystają jedynie z metalu Emirates. Z tego wynika, że to nie prawda, że Emirates to jedyny przewoźnik szerokokadłubowy z rejsami cargo - LOT też przewozi cargo na pokładach 787, głównie do USA
gość_a26f0 2015-04-28 21:05   
gość_a26f0 - Profil gość_a26f0
"350 pasażerów: ośmiu w klasie pierwszej, 42 w biznes oraz 310 w ekonomicznej"... coś mi się rachunek nie zgadza :)
gość_80d65 2015-04-28 20:22   
gość_80d65 - Profil gość_80d65
@camilio: Emirates oferuje od samego początku klasę F w WAW. Tyle, że teraz zamiast najgorszej jaką ma w całej flocie (A332) będzie jedna z najlepszych.
gość_edd8e 2015-04-28 18:37   
gość_edd8e - Profil gość_edd8e
gość_4ccb3- nie, tym razem jak otworzysz lodówkę to ci wyskoczy informacja o easyjet w Lublinie !
maciek_waw 2015-04-28 17:28   
maciek_waw - Profil maciek_waw
Głównie chodzi o cargo, a pasażerowie są dodatkiem. Emirates wyniuchał okazję na (wciąż nierozwiniętych) przewozach towarów. Ale to dobrze.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy