Turkish: A380 nie pasuje do naszej floty

Turkish: A380 nie pasuje do naszej floty Jeszcze dwa miesiące temu Bloomberg Business donosił, że Turkish Airlines rozważał wynajem dwóch lub trzech airbusów A380 od Malaysian Airlines. Dla Turkisha miało być to wypróbowanie największego samolotu pasażerskiego na świecie przed zamówieniem większej liczby SuperJumbo. Natomiast dla Malaysia Airlines leasing części floty A380 miał pomóc w planie...
30/04/2015 11:12   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
jedzgruszki7 2015-05-02 23:10   
jedzgruszki7 - Profil jedzgruszki7
Nie wiem, może 748 jest inny niż 744 ale z drugiej strony ma podobno cieńsze fotele. Trzeba by przetestować 748 np. Air China i A380 Singapore Airlines by mieć dobrą opinię. EK mydli trochę oczy, nie każdy ma takie luksusy na pokładzie jak oni ;)
pablakiss 2015-05-02 22:52   
pablakiss - Profil pablakiss
W Listopadzie przetestuje EK A-380 do BKK ,, nie bede polemizował,., kazdy ma swój gust,., co prawda w obydwóch pzypadkach lecałem starymi kapciami ,., ale ten samolot cos w sobie ma .W przypadku Transaero ( leciałem na górnym pokładzie) ... zadna głośnosc nie była odczuwalna ;) ..
gość_0609b 2015-05-02 22:41   
gość_0609b - Profil gość_0609b
To prawda. Cisza i komfortem A-380 bije 747-8 zdecydowanie.
jedzgruszki7 2015-05-02 22:26   
jedzgruszki7 - Profil jedzgruszki7
A ja 747-400 LH i A380 EK - A380 wygrywa na całej linii. Ciszą, wygodą i przestronnością kabiny.
pablakiss 2015-05-02 22:13   
pablakiss - Profil pablakiss
747-400 -Transaero i LH
jedzgruszki7 2015-05-02 22:03   
jedzgruszki7 - Profil jedzgruszki7
@pablakiss - leciałeś kiedyś 747 i A380?
pablakiss 2015-05-01 23:44   
pablakiss - Profil pablakiss
Nie jedz tyle gruszek,., zmeiscisz sie do mniiejszego... np, 747 ,., he he
jedzgruszki7 2015-05-01 23:39   
jedzgruszki7 - Profil jedzgruszki7
Wolę wielkie i ciche A380, nawet na wpół puste - więcej miejsca dla mnie.
demar 2015-05-01 07:07   
demar - Profil demar
Moim zdaniem Turkish kiedyś zdecyduje się na A380. Pewnie jeszcze nie w 2015 (w oficjalnym komunikacie było "TA nie jest zainteresowane A380 w roku 2015"), ale gdy
Istanbul New Airport będzie na finiszu, będą mieli dostosowane drogi startowe i terminal, a A380neo będzie ogłoszony - to pewnie się zdecydują.
Przy lotnisku projektowanym na 150 mln pax tego typu samolot znacząco im może pomóc. Sprawa dostępnych samolotów od Malaysia Airlines może zmienić wcześniejsze plany - ale to też kwestia negocjacji. A w sprawie negocjacji to trzeba się uczyć od Emirates co robią w sprawie A380neo oraz B777X.
marqoos_pl 2015-04-30 20:44   
marqoos_pl - Profil marqoos_pl
A media australijskie coś zaczynają spekulować, że Malaysia Airlines zamierza się pozbyć swoich A380 i kilku B777 - zobacz link
gość_afb66 2015-04-30 20:24   
gość_afb66 - Profil gość_afb66
Nie rozumie tego zachwytu, 747-8 jest po prostu paskudny.
Z reszta stary Jumbo Jet juz swoje czasy ma za soba i odchodzi na rzecz wlasnie A-380 ktory jest samolotem na czasie, a nie reanimowanym trupem jak 747-8 ktorego w pasazerskiej wersji nikt nie chce.
Turkom nie pasuje? No to nie, maja na swoje potrzeby inne modele.
gość_fa213 2015-04-30 19:35   
gość_fa213 - Profil gość_fa213
"A380 jest zwyczajnie za duży i linia nie jest w stanie przewidzieć czy byłaby w stanie dobrze wypełnić takie maszyny" - O Boże, ukłony dla Turków za rozsądek! Krew mnie zalewa, kiedy słyszę, jak araby wprowadzają A380 na kolejne trasy. Niedługo nie będą latać żadnymi innymi samolotami, wszędzie dwa razy dziennie tylko tym. Nic to, że te samoloty latają puste i wożą powietrze, ale jak ktoś ma pieniądze, to szpanuje. Tylko czemu to ma służyć? Jak widać Turcy są rozsądniejsi i postawią na ekonomię zamiast obnosić się po całym świecie tak jak araby ze swoją megalomanią. Tureckie linie są naprawdę dobre.
czapl1997 2015-04-30 15:31   
czapl1997 - Profil czapl1997
Nie, taki długi 747 nie jest piękny, co najwyżej ładny. Wygląda jak połączenie 747, 77W I 787
gość_fa213 2015-04-30 14:27   
gość_fa213 - Profil gość_fa213
Raczej chyba nie ma co spodziewać się następcy 747-8, przecież Boeing widzi, że ten projekt nie zrobił furory i linie nie rzucają się na ten samolot. Sam sukces wersji towarowej to nie powód, by inwestować miliardy w rozwój zupełnie nowej wersji.
gość_fa213 2015-04-30 14:26   
gość_fa213 - Profil gość_fa213
pszn - o rety, skąd tyle jadu?! To dobrze, że projekt A380 działa i ma się dobrze, ale to nie powód, żeby źle życzyć Boeingowi i projektowi 747-8I. No chyba, że masz jakąś awersję do Boeinga, ale tego nie wiem. Ja tam mam sentyment i do 747-8I i do Tureckich Linii. Jak zamówią ten samolot, to będą dwie fajne rzeczy w jednym, zaczną być liniami pierwszego wyboru ;)
gość_e083a 2015-04-30 13:16   
gość_e083a - Profil gość_e083a
"Boeing jest w stanie obniżyć cenę nawet do 270-280 mln dolarów". To byłoby jedynie 21-24% upustu.
Dziwne - wiele już wcześniejszych analiz stwierdzało, że discount na B747-8i może sięgać nawet 55-60% (generalnie jeden z największych w branży, podobny można zaobserwować dla np. A330 albo B777-200LR, ale to nieliczne przypadki).
Przy popularnych modelach (B787, A350) poziom upustu jest z reguły bliżej 40%.
gość_ccaa8 2015-04-30 12:33   
gość_ccaa8 - Profil gość_ccaa8
Marcowy, ja też uważam tak jak ty. Szkoda by było, gdyby projekt 747-8 miał niebawem wygasnąć. Chyba, że po wprowadzeniu przez Boeinga czegoś jeszcze nowszego - następcę 747-8,tym samym silniejszej konkurencji dla A380.
pszn 2015-04-30 12:24   
pszn - Profil pszn
Marcowy, nie wiem czy wiesz, że 40% naszego eksportu trafia do krajów w których produkowany jest A380. Trudno mi więc zrozumieć Twój zachwyt, który kojarzy mi się z modlitwą Polaka: Gdy wieczorne zgasną zorze, Zanim głowę do snu złożę, Modlitwę moją zanoszę Bogu Ojcu i Synowi: "Dopie... sąsiadowi! Dla siebie o nic nie wnoszę, Tylko mu dosrajcie proszę."
mietek 2015-04-30 12:15   
mietek - Profil mietek
Ciekawe czy to nie jest przypadkiem próba wywarcia presji na Airbusa w celu obniżenia ceny lub przyśpieszenia terminu potencjalnej dostawy.
marcowy 2015-04-30 11:32   
marcowy - Profil marcowy
Bardzo dobra wiadomość. Dzięki temu może program 747-8I odbije się od dna i pozwoli utrzymać w produkcji ten najpiękniejszy samolot na świecie.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy