gość_5fd08
2015-04-20 12:03
Jeśli chodzi o aspekt wieku to Enter ma wciąż sporo starsza flote od Travel service. Ich 737 800 i 700 maja po 5 - 10, moze 12 lat. A my od 14 do 25! To duzo...
gość_4da16
2015-04-19 12:55
gość_01300: No nie wiem, czy przestaną się interesować czarterami, skoro jest to dla nich jakiś sposób na dużą sezonowość lotów LH
gość_01300
2015-04-19 08:33
LO do końca 2015 ma zakaz uruchamiania nowych połączeń (w tym głównie międzykontynentalnych) z uwagi na otrzymaną pomoc publiczną. Zakładam że od kolejnego roku ich zainteresowanie czarterami drastycznie spadnie i to raczej ostatnia szansa na wakacje czarterowym 787.
Wtedy leasing np 767 przez E4 byłby jak najbardziej sensowny.
gość_2ff7a
2015-04-14 18:13
mietek: Ale E4 zawsze mocno współpracuje z TUI, więc moim zdaniem powinni się dogadać w sprawie 767 (może było narazie za mało kierunków, żeby Enter miał leasingować szerokiego?).
Wydaje mi się, że po tym jak LO udostępnia swoje B787 na zimowe czartery, plus TUI wykorzystuje swojego B767 na loty z Warszawy to raczej mało miejsca na kolejny szeroki kadłub w czarterach.
Rozwój Enter Air może budzić szacunek. Szesnasty B737-800 wyrównuje liczbę starszych B737-400 wobec nowszych -800.
@a4b6f: Nie wiem po co mieliby się pozbywać -400 "najszybciej". Są dużo tańsze, a mogą stabilizować ofertę (np. w razie awarii -800). Wydaje mi się, że ludzie w Enter Air wiedzą co robią. Jak już to bez pośpiechu.
@83e0f: Na B787 nie ma na razie szans (kolejka, konkurencja LOT). B767 jest dużo na rynku do wzięcia, ale czy się opłaca? Jest jeszcze sporo A330. Tylko czy na odległe czartery jest już taki duży rynek? Nie ma wątpliwości, że w ciągu 10 lat będzie i to nawet z innego lotniska niż WAW.
gość_a4b6f
2015-04-11 23:16
_83e0f: Byłaby to interesująca koncepcja z 787 lub 767. Niemniej wpierw powinni jak najszybciej zrezygnować z tych najbardziej wylatanych 737 -400.
gość_83e0f
2015-04-11 16:07
A gdzie bedzie zbazowany??? Wie ktoś?? Może w koncu Enterka pokusi sie o szerokokadłubowca jak 767 czy 787 wtedy dali by czadu do Tajlandi i dalej. Brawo to cieszy, że fajnie sie rozwijają życzymy dalszych sukcesów i poszerzenia floty.
gość_cafc7
2015-04-11 12:13
Mogliby sukcesywnie rezygnowac z lisingu 737 400, ktore miewaja usterki i maja duza liczbe godzin. Te 20 letnie maja juz duzo godzin wylatanych.
gość_d0ce0
2015-04-11 01:57
400 a 800 lub 700. Jest niemała różnica na korzyść 800 czy 700. W przypadku 400- wiek i model robi swoje....
gość_58d1d
2015-04-10 23:58
Jak tak dalej pojdzie to za 5 - 6 lat, Enter Air bedzie mial wieksza flote i moc przewozowa niz nasz narodowy przewoznik. Wszystkim liniom lotniczym zycze powodzenia, :)
gość_3b594
2015-04-10 22:56
Fajnie, że E4 powiększa flotę o kolejnego -800. Szkoda tylko, że kolejny kilkunastoletni, a nie młodszy, ale jak wiadomo- przy odpowiednim utrzymaniu różnicy dużej nie ma. Poza tym lepsze -800 od -400, w których jest mniej miejsca na nogi.