Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_3b75e
2015-02-08 00:25
Liczba emigrantów może pozostaje nadal wysoka, ale na pewno jest mniejsza niż po wejściu Polski do UE
gość_eecfd
2015-02-02 15:11
A co z Łodzią? Czy Ryanair planuje uruchomić nowe połączenia lotnicze z Łodzi?
gość_749b0: aby FR nie działał na szkodę swojej bazy w KRK (czyli w jego dobrze pojętym finansowym interesie, którym na pewno nie jest dublowanie połączeń) musiałby szukać połączeń dla KTW tj. Glasgow/Bristol itp. ale znowu będzie to "atak" na kierunki Wizzara. Co do tej pierwszej części wypowiedzi humorystycznej no to twierdzę że Wizz by się zmieścił :P gdyby w grę wchodziła ilość połączeń jak np w Lublinie he he
gość_6fb86
2015-02-01 22:29
Jeśli chodzi o KTW to dziwi mnie dlaczego nie ma połączenia Katowice-Turyn skoro wiadomo, że na Śląsku jest bardzo dużo firm włoskich + zakłady Fiata. Może Wizz bądź Ryan otworzą takie połączenie?
gość_749b0
2015-02-01 18:16
@Kolo Wizzair by się już nie zmieścił w Krk :P. W KTW nie musi być hub, tylko kilka połączeń które można by dorzucić na nie szkodę bazy w Krk ;)
gość_843b5: równie dobrze można zapytać dlaczego nie ma Wizz w Krakowie, "bo to śmieszne żeby ludzie z Małopolski musieli jeździć na Śląsk". Baza w Krakowie FR obsługuje (1,7mln pax rocznie, docelowo 3mln przynajmniej tak w tym tyg O'Leary mówił) jaki jest sens dublowania połączeń poza tymi paroma obleganymi najbardziej? Takiego potencjału nie ma, żeby co 100km robić wielki "hub" tego samego przewoźnika z 20 czy 30 połączeniami lotniczymi.
gość_8e2d4
2015-02-01 15:40
W KTW są 3 połączenia(STN, BHX,DUB) w sezonie zimowym, a w letnim 5 ;\ Mogli by coś jeszcze dodać np. Manchester, Modlin, Lanzarote, Malaga, Teneryfa, Malta, Lizbona, Liverpool, Gdańsk itd. Na te południowe kierunki miały były dobre LF. Zawsze można pomarzyć;);)
gość_843b5
2015-02-01 13:41
Dlaczego jest tak mało kierunków lotów Ryanaira z Katowic? Kiedy lotnisko KTW w końcu dogada się z Ryanairem? To śmieszne żeby ludzie ze Śląska musieli jechać na lotnisko do Krakowa, Wrocławia, itd a mają własne lotnisko w Katowicach-Pyrzowicach? Przyszłość nie leży w lotach czarterowych tylko w tanich liniach!
gość_9716b
2015-02-01 07:02
I za co lubić FR,który najmocniej będzie się rozwijał na lotniskach,które płacą.Gdańsk i Wrocław płacą z zarobionych pieniędzy a Rzeszów,biedny rejon a dotuje obcą firmę zamiast przeznaczyć kasę na młodych ludzi żeby zostali i pracowali w Polsce.Albo przykład Modlina,województwo Mazowieckie tak dotuje FR że z pobliskich lotnisk;Bydgoszcz,Łódz i Lublin siatka jest uboga i ceny biletów porównując z Modlinem są wyższe że bardziej opłaca się tułać 3-4 godziny na lotnisko Modlin.Gdzie zdrowa konkurencja,mam nadzieję że jakieś urzędy kiedyś się tym zajmą i oby jak najszybciej.
gość_33397
2015-01-30 19:26
gość_3b75e- Liczba emigrantów spada? Na jakim ty świecie żyjesz. Zmieniają się jedynie rynki pracy. A Polonia która jest za granicą już będzie stale latać. Tak jak to ma miejsce z odwiedzinami rodzin z USA. Więc ruch z/do Wlk. Brytanii będzie spory cały czas. I mowa tu o całej Polsce nie tylko o Rzeszowie.
gość_3b75e
2015-01-30 19:01
Ciekawe kto będzie latał z RZE skoro liczba emigrantów z roku na rok spada...Ci, którzy popracowali w Wlk. Brytanii to albo wrócili, albo zostali na stałe w Anglii.
gość_9eac8
2015-01-30 18:11
ba633: to, ze to byl wywiad dla polskiej gazety, i mowiono o Polskim rynku. A tak pozatym to FR rozmawia z dziesiatkami jak nie setkami lotnisk a nie z osmioma
gość_52782
2015-01-30 17:21
A co z lotniskiem o największym potencjale rozwojowym -KTW .?
Ważne że wydaje się duże pieniądze na inwestycje.
No jeszcze jest polsko-niemieckie lotnisko na wyspie Uznam. Preses O'Leary dalej opowiada bajki choc repertuar mu sie skurczyl, wiec juz nie sa szokujace.
gość_ba633
2015-01-30 15:39
A kto powiedział że chodzi o polskie lotniska ? Pl to pępek świata
gość_9eac8
2015-01-30 15:06
wlasnie tez sie zastanawiam nad tymi 8. lotniskami, napewno jest to: Radom, Zielona Góra, Szczytno, Chopin jesli chodzi o lotniska, na których ich jeszcze niema, a tak to pewnie negocjuja z innymi o nowe polaczenia/bazy
Dość interesujące są te 8 lotnisk z którymi negocjują. Może to być Warszawa Chopin, Radom, Zielona Góra, może Szczytno i Gdynia (które jeszcze nie istnieją). I to właściwie tyle. Ma ktoś pomysł jakie jeszcze lotniska to mogą być? :)
gość_381dc
2015-01-30 13:49
Ryanair od skrajności w skrajność. Od dotowanych połączeń krajowych, po ceny dwukrotnie większe niż LOT.
zobacz link
kuba-gda
2015-01-30 12:32
Jak ma być zmieniany sens Waszej pisarskiej twórczości we wstępie to może lepiej żywcem kopiować. W treści wywiadu jest: "W ciągu najbliższych 4-5 lat jesteśmy w stanie w tych właśnie lokalizacjach rosnąć najszybciej", a Wy piszecie "Tam, za 4-5 lat jesteśmy w stanie rosnąć najszybciej". JEST ISTOTNA RÓŻNICA pomiędzy "w ciągu" a "za".