Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
@infomodlin: Sorry ale PPL nie ma jak zablokować FR w WAW. PPL chciał żeby LCC latały z WMI ale jak widać tylko FR się tam przeniósł, a Wizz i Norwegian dalej latają z WAW.
infomodlin
2015-01-29 21:39
gość_69efa@ pożyjemy zobaczymy
gość_69efa
2015-01-29 21:17
@infomodlin A ja gwarantuję Tobie, że jeśli FR uprze się i będzie widział biznes to żadna blokada ze strony PPL nie pomoże. I wcale to nie musi być gwóźdź do trumny LOTu, obie linie spokojnie mogą współistnieć i po prostu uzupełniać ofertę kierunków z jednego lotniska. To zdaje egzamin na wielu lotniskach więc sprawdzi się i w WAW :)
infomodlin
2015-01-29 20:21
dopóki właścicielami WAW jest PPL który jest własnością Polskiego Państwa nie ma szans na Ryanaira w WAW powód jeden LOT
FR w WAW to gwóźdź w trumnę dal LOTu...........
wersatis
2015-01-29 19:42
Jeżeli FR wejdzie na WAW to nie zdziwiłbym się jakby Kaczmarzyk (Dyrektor generalny WAW) wyleciał z hukiem z PPL-u. Fr na Okęciu mocno osłabi LO.
gość_720a5
2015-01-29 17:01
dorzynają wizza
dokładnie, MOL zapowiedział że w przeciągu dwóch lat będzie obsługiwał obydwa lotniska. A ponieważ z reguły to co zapowiada staję się rzeczywistością to tak będzie..... zadne hejtowanie nie pomoże
gość_0be1e
2015-01-29 15:13
@Osseanfree Powrotu raczej bym nie oczekiwał, ale nowych połączeń z WAW na trasach do BRU, AMS, CDG jak najbardziej :)
gość_e328b
2015-01-29 14:35
@Osseanfree- jaki powrót? Doczytaj wywiad zanim zaczniesz pisać bzdury. Mówił o uzupełnieniu siatki o główne lotnisko. Dał przykład Rzymu czy Brukseli-gdzie pomimo wejścia na największe lotnisko, to to mniejsze i tak się rozwija.
usuniety
2015-01-29 14:22
Właśnie FR zapowiedział powrót na Lotnisko Chopina a troll infomodlin wspomina nam o kurze znoszącej złote jajka :)
gość_939c2
2015-01-27 13:35
taaaa jasne, kiedy to były już gadki o EasyJecie w WMI?!!! był chyba nawet jakiś zakład na tym portalu :D
gość_aeddb
2015-01-27 11:46
@gość_4ccb3 odpowiednia ilość połaczeń by wyleciec rano i wrócić wieczorem - to może być kwestia rozkładu jazdy, juz teraz może się _czasami_ okazać, że bezpośrednie połączenie LCC jest lepsze niż inna linią z przesiadką. np z Londynu do Eindhoven są 3 połączenia dziennie.
gość_2a367
2015-01-27 10:53
infomodlin: Czyżby coś wreszcie...? ;)
infomodlin
2015-01-27 08:35
gość_9eac8@ to fakt !
@gość_2a367 Na większych lotniskach mają dłuższe postoje. Dodatkowo wrzucają w rozkład "dłuższy czas" lotu a zawsze lądują przed czasem co wydłuża im pobyt na ziemi. Przykład: Madryt.
gość_9eac8
2015-01-27 00:55
Otwieraja salonik biznesowy w Modlinie, podobno bylo to jedno z wymagan postawionych przez EasyJet....
gość_4ccb3
2015-01-27 00:32
Widac, ze FR chcialby sie troche upodobnic do EasyJet, o czym zreszta O'Leary kiedys wspominal w wywiadzie, gdy FR odczul stagnacje i szukal nowych drog rozwoju. Prawda moze byc jednak taka, ze FR powoli wyczerpuje mozliwosci ekspansji, dlatego probuje dostac sie na wieksze lotniska. Czas pokaze, czy im sie to uda. Nigdy nie beda linia wyboru dla najbogatszych klientow biznesowych, bo nie maja wystarczajacej liczby polaczen pozwalajacych na wylot rano i powrot wieczorem. W przeciwienstwie do linii tradycyjnych, nie moga przebookowac swoich pasazerow na rejsy innych przewoznikow w przypadku opoznien czy odwolan lotow. Drazniace dla wielu pasazerow moze byc tez jarmarcznosc ich rejsow, ze zdrapkami i fanfarami po wyladowaniu. Maja tez bardzo zeszmacona opinie linii zdzierajacej kase z lokalnych lotnisk i pasazerow, ktora trudno zmienic programem "Always Getting Better" czy jakimkolwiek by sie ten program nazywal. Trzeba przyznac, ze FR zrewolucjonizowal rynek przewozow lotniczych w Europie i doprowadzil do znacznej obnizki cen biletow, ale mozna bylo to zrobic bez tej calej drazniacej, tanio-sprytnej otoczki, tak jak to mialo miejsce w przypadku linii Southwest w USA.
gość_2a367
2015-01-26 23:16
Wyrobią się na tak dużych lotniskach ze swoimi 25-minutowymi postojami, czy na większych lotniskach mają dłuższe postoje? :O
gość_f9694
2015-01-26 23:03
Haha a to dopiero! Ryanair wspaniałomyślnie zgodzi się na latanie z CDG jeśli tylko lotnisko zmniejszy specjalnie dla nich opłaty lotniskowe :D Za wysokie progi O'Leary! Na takich lotniskach to wy macie prosić o sloty płacąc tyle ile każą! Numery ze zmniejszonymi opłatami możecie sobie robić na trzeciorzędnych polskich lotniskach :)
W6 się raczej nie przeniesie do Modlina bo to właśnie na Chopin, mimo iż mają tam drożej, więcej zyskują pasażerów niż by było w modlinie. A ryanair na CDG aż niemożliwe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!