Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_6407a
2014-12-21 13:51
gość_03b27- więc wg twojego zdania, trzeba powiedzieć, że trupami jest jeszcze kilka innych lotnisk w Polsce. Nawet podwójnymi, bo po pierwsze dopłacają przewoźnikom, a po drugie i tak mają straty sięgające nastu/dziesięciu milionów złotych. Najlepiej jakbyś malkontencie dał sobie spokój z lotnictwem i wskoczył na konia, gdzie twe miejsce.
gość_dcf41
2014-12-21 13:35
Prawie robi wielką różnicę. LF w niedziele to średnio 95%. I dlatego w 7 zostył A319
gość_03b27
2014-12-21 13:02
"Niektórzy szukają dziury w całym" ... hmm .... jakby to określić ... LUZ to już trup, który się jeszcze rusza . Taka jest cała prawda , 32 mln straty co roku- gratulacje ! : )
gość_8bf30
2014-12-21 12:38
Lufthansa nie likwiduje, nie zmniejsza, tylko zwiększa liczbę połączeń ale mniejszym samolotem i to prawie nie zmieni liczby odprawionych pax na tej trasie i to jest ten mały szczegół
gość_dcf41
2014-12-21 12:24
Niektórzy szukają dziury w całym. Lufthansa nie likwiduje, nie zmniejsza, tylko zwiększa liczbę połączeń. A to jest dobra informacja.
gość_63e6a
2014-12-20 09:28
LH w LUZ to tylko rozszerzenie siatki polaczen w ofercie przewodnika.Charakterystyczne jest zaangazowanie Lufthansy na rynku polskim.Z przewoznikow tradycyjnych z poza Polski Lufthansa dominuje w Polsce .Polaczeniami z Lubline a ostatnio z Bydgoszcza rozwija swoja siatke.Loty do Lublina nie przynosza kokosow.Gdyby byl szal przewoznik latalby codziennie.Zwiekszenie polaczen o jeden lot tygodniowo,to wciaz badanie rynku a zatem potencjalu Lublina.
usuniety
2014-12-20 08:00
gość_20271 Dokladaja lot z bardzo prostej przyczyny, bo latanie do LUZ przynosi im zyski i to od samego poczatku. LF bywa rózny, ale średni zdecydowanie jest zadowalający dla LH. Poza tym wiekszy ruch jest do Lublina z dużym udzialem lotow miedzykontynentalnych i to nie koniecznie tylko w najnizszych klasach. Nastepna sprawa, to paczki zabierane przez LH, np ostatnio spora ilosc lekow. LH zarabia na Lublinie i bardzo dobrze, bo Lublin na tym zyskuje.
Co do LUZ-WAW w LCJ na poczatku oblozenie do MUC bylo calkiem podobne, a jak jest teraz kazdy widzi. Z systemu ELO doczodza pozytywne sygnaly. Nie zostanie skasowane, chyba, ze przewoznik padnie. Czy przejmie to LOT nie wiadomo.
Polityka LOT-u w stosunku do polaczen CS z BZG i LUZ jest idiotyczna. 300-400zł wiecej za lot w podobnych godzinach z przesiadka przez WAW w stosunku do macierzystych polaczen to jakies nieporozumienie. Tutaj znowu mozna przywolac przyklad Adrii w LCJ, gdzie nie ma znaczacych roznic cenowych w porownaniu do polaczen realizowanych przez sama LH. Pomimo tego sprzedaz jest coraz lepsza. dlatego jak nawet ELO padnie i LO tego nie przejmie, to na tych danych skorzysta ktos inny...
gość_b2eb0
2014-12-20 02:20
Forumowi "specjaliści" wiedzą lepiej od samej Lufthansy jakie ta ma obłożenie na lotach do/z LUZ i co jej się opłaca... Ogarnijcie się, bo jesteście śmieszni.
gość_20271
2014-12-20 01:29
Ale po co wy podajecie obłożenie tych pojedynczych rejsów? Turyści wiadomego pochodzenia przylatują na wycieczkę, chwała im za to ale pojedyncze rejsy jeszcze nie sprawia ze połączenie jest rentowne.
Wiem dokładnie jakie jest LF w LUZ i mówiąc delikatnie ŚREDNIE obłożenie jest ... średnie i dlatego LH wrzuca 3 rotację, bo liczy że większe oferowanie przełoży się na wzrost LF + tajemnica jest że LF na trasie WAW-LUZ jest tak tragiczny że trasa ta zostanie zamknięta. Także nie wiem co jest lepsze, dodanie 1 rotacji do FR przy odjeciu 6 rotacji LUZ-WAW czy zostawienie tego co było obecnie. Sam korzystałem z WAW-LUZ parę razy i teraz zostanę z niczym ale z drugiej strony co Lufa to Lufa. Może rzeczywiście to pomoże, choć połaczeń do hubu musi być znacznie więcej ...
Informacjami o niskim LF można by było się przejmować przy dwóch założeniach:
1. Że te informacje są prawdziwe.
2. Że w związku z powyższym LH może się ewakuować z LUZ.
Najlepsze dane o LF i opłacalności połączenia ma Lufthansa i stamtąd przyszedł wyraźny sygnał, że według nich jest OK. Więc dalsze dyskusje na ten temat są jałowe.
A tak na marginesie. Ładna fotka Lublina.
gość_88855
2014-12-19 22:30
gość_b707c :
14.12
zobacz link
18.12
zobacz link
21.12 możesz sam sprawdzić.
gość_b707c
2014-12-19 21:44
gość_88855 A z jakiego źródła gościu forumowy nasz to co napisałeś masz ?
gość_25f0d
2014-12-19 21:40
gość_91112 32 osoby w okresie świątecznym to trochę mało. Zima zimą ale to rozczarowujący wynik. Także ten trzeci samolot w żadnym razie nie poprawi statystyk LUZ
gość_88855
2014-12-19 21:34
gość_91112:
14.12 FRA-LUZ wypełnienie 80% .
18.12 FRA-LUZ 100% wypełnienie.
21.21 FRA-LUZ wyprzedane możesz sprawdzić.
gość_91112
2014-12-19 19:08
A ostatnio przyleciało lufą 32 osoby.. także marne obłożenie trochę jest, ale wiadomo zima
gość_8c6db
2014-12-19 17:17
Kasjanek: Niemniej irytujący jest rusycyzm jakiego używasz "z małej litery" zamiast małą literą. Skoro o poprawnej pisowni mowa.
gość_fd7ac
2014-12-19 15:52
MUC - jest niepotrzebny, FRA jako przesiadka w świat jest w 100% wystarczające. MUC - tak jakby byłby to p2p a tak nie będzie z LUZ. FRA mógłby trochę wcześniej latać, na atlantyki jest ciężko się załapać
gość_b717a
2014-12-19 15:01
On nic nie wie, wystarczy przejrzeć jego wpisy to tylko ogólnikowa demagogia niemająca pokrycia w faktach, taki zalogowany troll
gość_59021
2014-12-19 14:48
gość_75f73: KTW nie ma MUC za LUZ by miało mieć??? Don't be funny...