Delta zamawia Airbusy A330neo i A350

Delta zamawia Airbusy A330neo i A350 Nowe samoloty będą napędzane przez silniki Rolls-Royce Trent 7000 (A330neo) oraz Trent XWB (A350). Dostawy maszyn A330-900neo, które zastąpią B767-300ER i będą używane na rejsach transatlantyckich, przewidziane są w latach 2019-2022. Natomiast A350-900XWB, które zastąpią B747-400 i zostaną skierowane na rejsy transpacyficzne, trafią do linii w okresie 2017-2020.- Jesteśmy...
21/11/2014 03:21   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_dd8e0 2014-11-26 00:04   
gość_dd8e0 - Profil gość_dd8e0
Niezle musialo to zabolec Boeinga.
gość_dd8e0 2014-11-21 08:43   
gość_dd8e0 - Profil gość_dd8e0
Swietna wiadomosc, w swojej klasie A-330 i potem A-350 to najlepsze samoloty.
demar 2014-11-21 08:34   
demar - Profil demar
Bez wątpienia duży sukces Airbusa, tym bardziej, że na podwórku Boeinga.

A330neo zaczyna przekonywać do siebie, dzięki porównywalnej do B787 technologii silników oraz dużo niższym (kilkanaście razy) nakładom na R+D (co daje niższą cenę lub wyższą marżę przy sprzedaży).
Dla lotów Europa - Ameryka Północna, albo Europa - Daleki Wschód (Chiny, Japonia) zasięg 6000 nm jest zupełnie wystarczający (a zasięg był głównym powodem krytyki A330 w stosunku do B787).
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy