Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_afdbc
2014-11-20 08:25
zarówno ja jak i moja kuzynka mamy złe doświadczenia z Air Baltic - a przede wszystkim z ich obsługą naziemną w RIX - chamscy, chodzą z wysoko podniesionym nosem, linia nie ma najtańszych biletów a w economy to typowy low-cost. Nie polecam nimi polecieć :)
gość_c2296
2014-11-20 05:06
gość_c9cdb: Jakoś jestem pewien, że gdybyś ten posiłek podawał, to byś jej nie ściągnął. Ale wymądrzać się, to przecież obowiązek ludzika, który nic nie wie, ale jest zachwycony swoim ekspresowym awansem społecznym i przy okazji próbuje (po co?) udowodnić coś... samemu sobie?
gość_c9cdb
2014-11-20 00:05
Jak na biznes to miernota. A tę folię to powinni ściągnąć przed podaniem.
gość_7c8b0
2014-11-19 15:59
gosc_3c5e7: to inna sprawa. Wszelkie tego typu "testy" mają sens tylko wtedy, jeśli robi się je w tajemnicy, co oznacza, że kupuje się normalnie bilet, testujący udaje zwykłego pasażera, a później robi opis. Czy tak jest tutaj? Wątpię, jak znam życie, to wszystkie te "testy" pasazer.com są sponsorowane - linia lotnicza funduje przelot, a wzamian portal pisze recenzję. Trudno zatem mówić o obiektywizmie takiej recenzji, czy o tym, że obrazuje ona niepoprawianą na tę okazję rzeczywistość....
gość_7c8b0
2014-11-19 14:32
kitsune: faktycznie, w AMS jest dużo lepiej. Ostatnio walizkę z lotu WAW-AMS dostałem po 3,5 doby czeakania, jest się na czym wzorować....
gość_3c5e7
2014-11-19 13:07
Lecialem 3x: 2x w Eco i 1x Biz. I bylo kiepsko. Naburmuszona obsluga nie najlepiej dogadujaca sie po angielsku, jedzenie w Biz niedobre - nawet widok odstraszal od jedzenia. Lotnisko w rIX przyjemne - bo male i bez dlugich 'spacerow', ale to sie zmieni jak zostanie rozbudowane. Generalnie mniejsi przewoznicy bardziej dbaja o pasazera, choc z tym w BT juz nie jest najlepiej. Mysle, ze jak urosna bedzie gorzej i bedzie jak w innych liniach: czyli na odwal sie. Generalnie bez zachwytow. O redaktora napewno zadbali, w koncu wiedzieli, ze robi reportaz dla pax.com. O takich pasazerach zawsze wie zaloga.
usuniety
2014-11-19 12:51
Nie rozumiem głosów oburzenia za uwagę o tym, że handling w WAW jest słabo zorganizowany. Faktycznie w Warszawie czeka się na bagaż strasznie długo, szczególnie jest to widoczne wieczorami o późnej porze. W innych lotniskach wygląda to znacznie lepiej, choćby w AMS.
Leciałem kiedys przez Rygę z Tel Awiwu do Sztokholmu. Linia ok, lotnisko gorzej. Nie zgodziłbym sie z tezą, że to jeden organizm. Po wyładowaniu i przewiezieniu do terminala, okazało sie ze lotnisko jakby nie wiedziało o o locie z Tel Awiwu - nie było oficerów kontroli paszportowej, oficerów kontroli bezpieczeństwa dla pasażerów przesiadających sie (czyli jakieś 70%). Zanim łaskawie radzieckie sie zeszły, minęło pół godziny. Niektórzy sie chyba spóźnili na swoje loty. Ja miałem 1.5 godziny, wiec problemu nie było. Przykre to, ale jednak w Rydze cały czas mentalność sowiecka.
gość_d572b
2014-11-19 09:56
Leciałem tymi liniami z IST do TXL. Samolot z IST wyleciał z opóźnieniem. W RIX pierwszy wybiegłem z samolotu. Musiałem zdążyć się przesiąść bo następnego dnia miałem się stawić w pracy. Miałem też opłacony transfer z TXL do POZ. Niestety gdy dobiegłem do gate'u samolot już kołował. Podszedłem do stanowiska AirBaltic. A tam młodziutka pani zjeba... mnie ostro. Usłyszałem m.in. że wszyscy inni pasażerowie zdążyli. Że celowo to zrobiłem. Że byłem wolniejszy od pasażerów w wieku podeszłym. I nie chciała ze mną gadać... Poczułem się jak ktoś zupełnie wyjątkowy... To był mój pierwszy lot z przesiadką więc nie bardzo orientowałem się w swoich prawach. Po kilku minutach przyszli pozostali pasażerowie z lotu z IST, którzy też lecieli do TXL. Dopiero wówczas pani z tych linii mną się zajęła. Reklamacji linia nie uznała, wpisując jakieś bzdurne powody. Może AirBaltic się rozwija, ale podejście do klienta mają jak u nas za komuny. Jest dla nich nikim. Od tego czasu nie wsiadłem do ich samolotu. I nie wsiądę.
marqoos_pl
2014-11-19 08:32
Ja również mam bardzo pozytywne doświadczenia z airBaltic. Na kilka lotów wszystkie były perfekcyjne i wydaje mi się, że linia oferuje zdecydowanie lepszy produkt niż wielu konkurentów na podobnych lub nawet dłuższych trasach. Taka sama opinia o ryskim lotnisku: wygodne, funkcjonalne i nowoczesne. Co do obsługi na pokładzie, to rownież w samych superlatywach mogę o nich pisać, hehe.
Czekania najpierw przez 10 minut na autobus, a potem przez kolejne ponad 20 minut po przyjeździe do terminala na bagaż po godz. 23, kiedy ruch na Chopinie jest już minimalny, nie da się wytłumaczyć rozmiarem lotniska. Oczywiście to nie wina ani przewoźnika, ani lotniska, tylko firmy handlingowej.
gość_2b323
2014-11-18 23:58
Najwyraźniej pan redaktor był pod takim wrażeniem luksusu, że nie zwrócił uwagi na drobiazg, jakim jest fakt, że w Warszawie samoloty zwłaszcza Dashe, nie parkują pod drzwiami terminala, a i samo lotnisko większe, zatem trudno oczekiwać, by transport bagażu trwał tyle samo. Ale jak się chce psa uderzyć to kij zawsze się znajdzie. Osobiście zdarza mi się czasem latać airbaltic'kiem i mam nieco inne zdanie o tym rzekomo wspaniałym serwisie pokładowym. Bardzo często personel pokładowy tych linii jest, mówiąc delikatnie, mało uprzejmy. W klasie eco rzadko kiedy ktoś korzysta z płatnego serwisu, więc może dlatego ich stewardessy najczęściej przybierają miny bardzo cierpiących, gdy okazuje się, że znajdzie się chętny na kanapkę lub butelkę wody….
maciek_waw
2014-11-18 22:35
Dodam jeszcze mały limit bagażu podręcznego dla economy, TYLKO 8kg. :/
maciek_waw
2014-11-18 22:33
"Na bagaż tym razem trzeba poczekać - widać wyraźnie, że handling w Polsce jest gorzej zorganizowany niż w hubie airBaltic."
Skoro WAW obsługuje ponad dwa razy więcej pasażerów, to i czas przyjazdu bagażu będzie dłuższy. Cóż za uszczypliwość ze strony redaktora.
Samą linią miałem okazję lecieć na trasie WAW-RIX i dalej RIX-OSL. Poziom obsługi w klasie ekonomicznej jak w typowym low-coście.