gość_42710
2014-09-03 22:44
gość_47dd1; to radzę się najpierw przelecieć U2 oraz FR i W6 a dopiero potem spamować.
gość_47dd1
2014-09-03 20:10
Wg mnie U2 świadczy usługę na poziomie identycznym lub W6 i minimalnie wyższym od FR dlatego nie rozumiem takiego zachwytu tą linią. Najprzyjemniejszym LCC w Europie jest bez wątpienia DY i własnie na rozwój tej linii w Polsce liczę najbardziej. W dodatku widać, że DY widzi wielki potencjał naszego rynku o czym świadczy otworzenie kilku długich (z wysokimi kosztami) jak na Europę tras (AGP, MAD, BCN, TFS, LPA). Czekamy kolejne nowości w sezonie letnim 2015.
Generalnie artykuł jest o wprowadzeniu rozkładu na sezon letni. Po co wymieniacie więc połączenie KRK-SEN, skoro 14 września połączenie to zostanie zamknięte i nie ma go w sprzedaży ani w sezonie zimowym, ani w letnim?
solokhumbu
2014-09-03 15:12
Spotter10: tak, konkurencja by się przydała. Ale (nie)stety U2 ma ceny jakie ma i raczej FRo-Wizzowych nie przeskoczy. A jak wiemy Polaczki to jak nasze przetargi: cena 100%. Choć sam Easy bardzo lubię - bez cudów na kiju typu zdrapki czy świeże newspapersy jeszcze w gate'cie.
Może to jest ta linia, która miałaby się pojawić w WMI? Choć wiem, że oni latają raczej z głównych portów ale kto wie.
spotter10
2014-09-03 13:25
Nie dziwi mnie dlaczego zrezygnowali z połączeń do WAW i GDN, ale dziwi mnie dlaczego po tylu latach nie próbują wrócić i wykraść dla siebie trochę tego tortu? Ruch jest spory i ciągle rośnie. A konkurencja w polskich portach dla Wizz i FRancy by się przydała.