Oblatywacz: Economy Plus LOT-u

Oblatywacz: Economy Plus LOT-u LOT zapowiedział wprowadzenie nowej klasy w maju. Od czerwca na trasach międzynarodowych krótko- i średniodystansowych pasażerowie mogą wybrać pomiędzy taryfą "Economy Simple", "Economy" oraz "Economy Plus". W tym "Oblatywaczu" Pasazer.com skorzystał z najwyższej spośród klas ekonomicznych.Kilka słów o PLL LOT Polskie Linie Lotnicze LOT są jednym z najstarszych...
02/09/2014 09:19   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
BA850 2014-09-03 20:48   
BA850 - Profil BA850
BA ma dwie rotacje, bo wolało niestety otworzyć połączenie do Zagrzebia kosztem Warszawy (hint: ten sam numer lotu), niestety ograniczona liczba slotów na Heathrow ostro daje im się we znaki. BA obsługuje te rotacje A320-tkami, za to LOT bardzo często podmienia B737 na E195 czy E175. Inna sprawa - jaki jest limit bagażu podręcznego w BA a jaki w LOT? w BA mogę wziąć jako bagaż podręczny walizkę do 23kg plus plecak z laptopem/lustrzanką; w LOT miałem awanturę i walizka wylądowała w luku bagażowym.
gość_f8455 2014-09-03 17:00   
gość_f8455 - Profil gość_f8455
gość_e70fb: nowa klase premium LH ogladales chyba na obrazku. W tym artykule mowa jest o rejsach krotkiego zasiegu. Na tych trasach LH oferuje w biznesie takie same fotele jak w klasie ekonomicznej: siedzisz w lekkich siedzeniach prawie ze z ceraty, podobnie jak na rozkladanym krzesle w ogrodku z cieniutkim oparciem. Przynajmniej LOT ma porzadne, duzo wygodniejsze fotele. Mozna krytykowac LOT, ale trzeba znac fakty i miec jakies obeznanie rzeczywistosci.
gość_6d689 2014-09-03 15:18   
gość_6d689 - Profil gość_6d689
sprawdzilem wlasnie ceny na trasie LHR-WAW i return kosztuje w Economy Plus ok 30£ taniej niz Business, wiec dlaczego nie leciec Business. Nie widze sensu z takimi cenami
mietek 2014-09-03 12:16   
mietek - Profil mietek
BA850: ja osobiście leciałem BA na trasie WAW-LHR-WAW raz, wiem, że mało, i na locie do LHR było około 50% LF, a na locie LHR-WAW w całym A320 było chyba ze 20 osób... Patrząc po liczbie rotacji: LO - 3, BA - 2; i cenach biletów to raczej LO ma lepsze wyniki na tej trasie.
BA850 2014-09-03 11:22   
BA850 - Profil BA850
mietek: dawno nie leciałem LOTem na trasie LHR-WAW-LHR, zwykle latam BA i zwykle obłożenie jest 95-100%. LOT przegrał beznadziejnym programem Frequent Flyer, chamską obsługą i starzejącą się flotą.
mietek 2014-09-03 09:51   
mietek - Profil mietek
BA850: Sprawdź sobie obłożenie tej trasy w BA i LO. BA zazwyczaj lata pustawe, LF na poziomie co najwyżej 50%, a LO raczej pełnawe, LF na poziomie minimum 80%. Widać LO nie musi tej trasy sprzedawać po taniości więc może zarobić.
gość_e70fb 2014-09-03 08:44   
gość_e70fb - Profil gość_e70fb
Relacja nawet interesujaca, ale sam produkt to moim zdaniem zadna rewelacja. Czym tak najbardziej sie on wyroznia? Nic nie widze. Cena kompletnie wzieta z ksiezyca, jak bede chcial sobie dobrze zjesc to pojde po prostu do restauracji, nawet tej z gornej polki i zaplace za ta przyjemnosc o wiele, wiele mniej.
Ogladalem ostanio nowa premium w LH. Tam oprocz rozszerzonego i atrakcyjnego serwisu zamowiono wygodniejsze, z prawdziwego zdarzenia fotele "premium". Z cala sympatia do LOT....ale nie kupuje tego.
gość_08bc6 2014-09-03 00:49   
gość_08bc6 - Profil gość_08bc6
Prawda jest taka ze cena z kosmosu wzieta jest! Za te pieniadze biznesem w innych liniach sie lata!!! A nawet taniej. To poprostu niewypal
BA850 2014-09-03 00:04   
BA850 - Profil BA850
Seriously? Losowe daty w październiku na trasie LHR-WAW-LHR: Economy Premium LOTu wychodiz £480, Club Europe (pełna business class) BA wychodzi £330...
gość_2b323 2014-09-02 18:01   
gość_2b323 - Profil gość_2b323
KLM kwestie eco premium rozwiązał dosc prosto - fotele z przodu, żaraz za biznesem, maja wiecej miejsca na nogi i bardziej sie odchylaja. Ale nie dlatego, ze sa obok wyjścia awaryjnego, tylko sa rzadziej rozstawione. Twierdzenie, ze miejsce obok wyjścia awaryjnego jest premium to moim zdaniem nieporozumienie. Miejsca na nogi duzo, ale w wielu samolotach fotel mniej wygodny bo węższy (stolik w podlokietniku), brak możliwości schowania czegokolwiek pod fotelem z przodu, czy powieszenia marynarki. To co oferuje Lot ma raczej średnia wartość. Pasażer płaci średnio 2000 zł wiecej i co dostaje? Wiecej papu w samolocie plus kilka mało znaczących dodatków. Nie łudźmy sie, kto lata takimi wynalazkami po Europie? Tylko biznes, a temu na ogol saloniki i fast track nie jest potrzebny, bo w większości przypadków ci ludzie latają wystarczająco duzo, by miec te przywileje w ramach swojego statusu w M&M. Możnaby sie zastanawiać nad sensownością tej propozycji gdyby klient z biletem eco premium mogl wziac wiecej bagażu, ale nie moze.
mietek 2014-09-02 12:20   
mietek - Profil mietek
No 2 tyś to rzeczywiście sporo no ale skoro na tym konkretnym rejsie wszystkie miejsca były zajęte to chyba chętnych nie brakuje. A to przecież chodzi. A swoją drogą miło poczytać pozytywną relację z pokładów LOT:)
gość_6dbbd 2014-09-02 11:43   
gość_6dbbd - Profil gość_6dbbd
Różnica w cenie jest duża - leciałem z kolegą do BCN, on 3C przed zasłonką ja 4C za zasłonką, poza posiłkiem i prasą oraz odprawą bizness rożnica w cenie tylko 2 tys....
Myślę że marcowy ma rację economy premium powinna być bardziej po środku lub bliżej economy.
marcowy 2014-09-02 11:26   
marcowy - Profil marcowy
Moim zdaniem bardziej przydałby sie format Economy Premium w wydaniu np United gdzie za stosunkowo niewielką doplatę (100$) na rejsach transatlantyckich dostajemy po prostu więcej miejsca.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy