gość_a2692
2014-08-31 20:48
Duzo efektywniejsze byloby zwiekszenie oferowania poprzez dodanie kolejnych rejsow na A320, aby poprawic mozliwosci tranzytowe niz gdyby latali 787. Jak sie spojrzy na to jak rozwijaja swoje polaczenia to zaczynaja od codziennych rejsow w dwoch falach, potem lataja po 5x w kazdej fali i dochodza do dwoch rejsow dziennie. Potem trzeci rejs i dopiero zamiana samolotow na wieksze. 787 im sie bardziej przyda na dalekiego rejsy niz na rejsy do WAW.
Al Baker mówi, co ludzie chcą usłyszeć, jak otwierał połączenie do WAW, to mówił o 787, potem mówił o A330... zobaczymy. Niestety Qatar nie ma takich mocy przewozowych jak Emirates, więc póki co w WAW będzie A320/A321 tylko.
gość_99583
2014-08-31 14:53
OIDP Al Baker mówił coś o A330 w WAW, ale dopiero po otrzymaniu większej ilości 787.
@gość_d5a8d: dlaczego? Może nie jest to kwestia najbliższych kilku miesięcy, ale ja myślę, że w dłuższej perspektywie QR zdecyduje się na podstawienie większego samolotu. Ruch do i z Polski się rozwija i ma tak zostać, mieści się w tym także (może przede wszystkim) rozwój kierunków azjatyckich, więc zwiększenie oferowania przez Qatar jest chyba tylko kwestią czasu.
gość_0d3a1
2014-08-31 10:53
Może w końcu i 787-8 zagości na stałe na trasie DOH-WAW_DOH...