Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_a9236
2014-08-30 09:15
Wejscie przez fast truck kosztuje a ryj nie bedzie placil za nic bo taka na polityke zbyt szybko sie to nie pojawi w Polsce. Narazie robia to w bazach gdzie jak by pzrestalilatac to tzreba by bylo zamknac lotniska
gość_9a466
2014-08-28 12:34
Krzysiekl: odnos sie do tego o czym mowa, a nie do bujania w obłokach. Rozkładane fotele w biznesie tak, ale tylko na rejsach longhaul. FR takich nie oferuje, wiec piszesz bez sensu. Natomiast na trasach europejskich wlasnie wolne miejsce obok jest standardem w biznesie, no moze oprócz SAS, ale formalnie oni klasy biznes na krótkich lotach nie maja. Warto pomyśleć zanim sie cos napisze.
BA 850: z AA na wiosnę też nie miałem takiego problemu na podobnej trasie. tym wieksze było moje zaskoczenie gdy zobaczyłem potwierdzenie z United.Karta zostanie obiążona w momencie gdy nadam bagaż na ten odcinek ;( a muszę go nadać bo w EWR wywalą walizki
@marcowy: jeśli całość masz na jednym bilecie, to nie musisz.
ostatnio leciałem z American Airlines na trasie OMA-ORD-LHR i bez problemu nadałem dwie walizki za darmo (korzystając ze zwiększonego limitu dla posiadaczy karty silver w BA)
krzysiekl
2014-08-28 10:29
@gość_c113b
nie całkiem się zgodzę. Klasa biznes to większy fotel, na dłuższych trasach koniecznie rozkładany do pozycji leżącej. Wolne miejsce obok to nie klasa biznes;) Ta oferty Ryanaira może działać: firmy które wysyłają pracowników służbowo Ryanairem mogą się na nią skusić.
camillo: latanie po europie już dawno nie jest eksluzywne :) wszystko idzie w kierunku modelu w USA gdzie za wszytsko trzeba zapłacić :) Lecę UNITED w najbliżsyzm czasie na trasie GDN-FRA-EWR-IAH-CZM i za połaczenie EWR-IAH muszę dopłacic za bagaż !!!!!
Już kilka lat temu zeszli z kosztów tak mocno, że bardziej się nie da. Potem zaczęli wciskać różne płatne opcje. Też już są u kresu nowych źródeł. Więc poszli z "biznes" klasą. Wniosek - już niebawem pozostanie kilka linii, które będziemy mogli nazwać ekskluzywnymi. W pozostałych przypadkach zatrze się zupełnie podział na "tradycyjne" i "low-cost".
gość_c113b
2014-08-28 00:58
Odpowiednik klasy biznes w liniach tradycyjnych? Wolne żarty. Klasa biznes to wolne miejsce obok lub większy fotel, poczęstunek na pokładzie, większy limit bagażu, fast track, wstęp do business lounge, priorytetowe traktowanie bagażu. Co z tego oferuje FR? Fast track na niektórych lotniskach i... nic wiecej. Porównywanie zatem tego produktu z tradycyjna klasa biznes jest lekkim nieporozumieniem.
gość_e0e0c
2014-08-27 23:38
hahahahahahahhahahahahaha to sie usialem po pachy ... zaplac wiecej aby szybciej dostac sie na poklad gdzie potraktujemy cie jak bydlo.....
gość_bc494
2014-08-27 23:03
Niestety o wzroście bagażu do 32kg zapomnieli, a na tym bym mi najbardziej zależało przy takiej taryfie. Na tę chwilę wciąż jestem poniekąd zmuszony latać wizzair-em. To jest ogromny plus tej linii.
gość_69405
2014-08-27 21:59
wszystko kopiuja od easyjet'a ...
gość_22412
2014-08-27 21:57
Szybkie przejście przez kontrolę bezp. dostępne jest na polskich lotniskach - np. Warszawa, Gdańsk czy Wrocław. Tylko Ryan nie udostępnia skorzystania z tej opcji w ramach swojej pseudo-biznes-taryfy.