Air France-KLM negocjuje przejęcie W6

Air France-KLM negocjuje przejęcie W6
09/07/2014 15:34   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
arahja 2014-07-10 17:49   
arahja - Profil arahja
sprawa jest prosta. Wizz jest rentowny więc chcą kupić rentowną firmę. Tyle.
mietek 2014-07-10 13:16   
mietek - Profil mietek
krystek: potem powiedzą, że to była tajemnica handlowa i nie musiał zaprzeczyć. Albo, że on akurat tych rozmówi nie prowadził:)
krystek 2014-07-10 12:22   
krystek - Profil krystek
W każdym bądź razie zaprzecza,że są prowadzone takie rozmowy.
krystek 2014-07-10 12:17   
krystek - Profil krystek
sorki coś ucina i nie można dodać całego cytatu rzecznika Wizzair
krystek 2014-07-10 12:16   
krystek - Profil krystek
krystek 2014-07-10 12:15   
krystek - Profil krystek
krystek 2014-07-10 12:14   
krystek - Profil krystek
"W ostatnim czasie otrzymaliśmy wiele pytań dotyczących spekulacji, które pojawiły się na holenderskim portalu internetowym. Aby rozwiać wszelkie wątpliwości i wyjaśnić sytuację, Wizz Air przedstawia swoje stanowisko w tej sprawie"
kiwas32 2014-07-09 21:05   
kiwas32 - Profil kiwas32
aguirre: a co to ma wspolnego, przecież W6 nie stanie się przez to rejsówką, dalej będzie low costem. Federem KL/AF nigdy nie będzie. Może chcą kupić W6, żeby mieć swojego low costa, po to aby obsługiwał wlasnie lotniska low costowe oddalone a sami dzieki temu podwyższą swój produkt w sensie AF i KLM. W6 nigdy nie będzie latał ani do AMS ani do CDG, więc zadnym federem nie będzie. Ewentualny powrót do WMI nie ma tu nic do rzeczy w związku z ewentualnym przejęciem przez AF/KLM.
aguirre 2014-07-09 19:36   
aguirre - Profil aguirre
No to jednak pewnie do WMI nie wrócą ;-) Prędzej zostaną feederami KL/AF.
gosc_3578c 2014-07-09 17:01   
gosc_3578c - Profil gosc_3578c
Super! Bedziemy mieli wiecej Air France-KLM w Polsce, ale nie bezposrednio.
gosc_c8b54 2014-07-09 16:39   
gosc_c8b54 - Profil gosc_c8b54
Jesli chodzi o podobna inwestycje jak LH w jetBlue(B6) (w ktorej LH dziala jako inwestor finansowy posiadajacy 19% akcji i ma umowe code share na doloty wewn USA) to moze byc to sensowne rozwiazanie dla AF/KL i W6, ale w tym przypadku bez code share z W6, bo mimo wszystko roznica w modelach biznesowych W6 i B6 jest ogromna. Nie widze innego rozsadnego pomyslu na wspolprace handlowa - wspolne operacje, code share z AF czy KL, czy nawet z Transavia (TO). Modele biznesowe tych W6 i TO sa zbyt rozne, aby mozna mowic o jakiejkolwiek wspolpracy. Jedynie W6 moglby przejac Transavie i jej rejsy wykonywac wg. swojego modelu biznesowego i miec AF/KL jako mniejszosciowego inwestora finansowego, ale bez blizszej wspolpracy handlowej (np. code share) z AF czy KL.
gosc_f28ef 2014-07-09 16:15   
gosc_f28ef - Profil gosc_f28ef
I mamy odpowiedź na pytanie, dlaczego dlaczego W6 zrezygnował z wejścia na giełdę...
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy