Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_35366
2014-03-10 12:11
@gosc_0aa01 czy możesz podać linka do % procentowego wypełnienia samolotów?
Dziękuję
Mietek - poczytaj o stracie - przejedzeniu - ok 3 miliardów złotych przez LOT , o ostatnich stratach PPL - 50 mln i odprawach 36-miesięcznych dla warszawiaków pracujących w PPL i odchodzących na emeryturki . A może jeszcze o stratach Eurolotu ??? To wszystko są państwowe niby - przedsiębiorstwa dojące całą Polskę , aby trwać - jeden cel - trwać i doić . Przypadkowo siedziby mają w Warszawie i jeszcze bardziej przypadkowo latają tylko z Warszawy - jak to możliwe są takie przypadki .
Nie mam nic do Warszawy , ani jakiegokolwiek innego miasta czy wsi , ale akurat ten przypadek dotyczy obszaru i ludzi przebywających w Warszawie .
gosc_0aa01
2014-03-05 19:41
Bydgoszcz ma pecha, choć ludzie chcą latać. Za dwa pierwsze miesiące tego roku Bydgoszcz obsłużyła o 10 tys. więcej pasażerów niż Łódź. Wypełnienie samolotów jest z BZG o wiele lepsze niż z Łodzi, tylko zarząd lotniska jest trochę bezradny w swej nieudolności.
gosc_7a370
2014-03-05 10:01
tytul tego artykulu bardziej pasuje do Katowic...
Zasada jest prosta, w europie jest cala masa lotniskt na ktore bardziej oplaca sie latac przewoznikom tradycyjnym. Jesli ktorys z europejskich przewoznikow nagle nie dostanie nadprogramowych samolotow to cala masa malych lotnisk w polsce i europie bedzie sie platac na granicy oplacalnosci i sensownosci trwania
gosc_c2c1c
2014-03-04 17:57
Nie tylko Bydgoszcz ! To samo dotyczy Katowic od paru lat zadnych nowości wciąz ci sami gracze i nic nowego choc to najwieksze lotnisko po WAW to świeci pustkami i wieje nudą ! A tu rozbudowa na całego tylko w jakim celu???
gosc_4acc0
2014-03-04 14:56
Widzisz Mietek LCJ jest podobnie odległy od WAW i WMI jak BZG od GDN czy POZ ale nieudacznicy zwalają swoje kłopoty na zbytnią bliskość konkurencji itd ... a np KTW nie narzekają na dużo bliższy KRK tylko rozbudowują lotnisko i siatkę lotów.
gosc_894b3
2014-03-04 13:33
Powodem dla ktorego 360 tys. miasto traci polaczenia regularne, jest przede wszystkim brak kompetencji i nieudolnoc prezesa portu, ktory realizuje zalozenia torunskiego marszalka wojewodztwa. Trzeba najpierw pogonic tych nierobow z Torunia, ktorzy celowo doprowadzaja do upadku to lotnisko.
gosc_d162d
2014-03-04 11:15
Ilu mieszkańców ma BZG?
Jakie atrakcje turystyczne są w BZG i okolicy?
Jaki przemysł ma BZG?
Ilu mieszkańców BZG i okolic wyjechało "za chlebem"?
No to chyba wszystko jasne ;)
Pikol to musi być niesamowity gość. Ciągle twierdzi, że gdyby nie straszna Warszawa i jej pomocnicy to Łódź miała by 1 mln pasażerów i tak samo Bydgoszcz. Dziwne, że jakoś Gdańsk czy Wrocław sobie radzą, nie mówiąc o Krakowie, pomimo długich rąk z Warszawy, które przecież blokują wszystko;)
gosc_efa82
2014-03-04 08:53
pikol jakich normalnych warunkach przeciez w w uni europejskiej masz wolne niebo i w bydgoszczy jakos air berlin LH czy airfrance nie widac
gosc_9487f
2014-03-04 08:34
@pikol W BZG ruch lotniczy jest symboliczny, gdyż Bydgoszcz nie jest ani atrakcyjna i rozpoznawana turystycznie ani też nie posiada wystarczającego potencjału biznesowego. Jedynymi kierunkami na których można zarobić w BZG to emigracyjne do UK/Irlandii oraz kilka czarterów w wakacje. Taka rzeczywistość więc nie zwalaj winy na linie lotnicze lub inne porty lotnicze tylko na gospodarkę regionu i atrakcyjność turystyczną.
gosc_e4ffc
2014-03-04 08:22
Mamy dwóch przewoźników krajowych, którzy wybiórczo obsługują lotniska regionalne i m.in. BZG powinna poszukać innych linii ... wzorem LCJ.
gosc_87e49
2014-03-04 08:06
Po prostu przewoźnicy nie wiedzą gdzie mogliby dobrze zarobić.Nie dotyczy to przewoźników czarterowych,których latem będzie więcej niż kiedykolwiek.
wersatis
2014-03-04 00:01
@pikol tak sie składa, że Warszawa jest wizytówka kraju a nie Bydgoszcz, Kraków czy też Szczecin. To, że Bydgoszcz nie ma ruchu wynika z prostego faktu. Lotniska ościenne takie jak Gdańsk Poznań oraz Modlin podbierają im pasażerów w wyniku większej dostępności lotów. Bydgoszcz jest za słaba aby mieć niektóre kierunki min. 4 razy w tygodniu. Koło sie zamyka.
gosc_8267d
2014-03-03 23:49
Przecież lotów z Bydgoszczy do Warszawy nie ma już od listopada 2013 ;)
gosc_5a40a
2014-03-03 22:56
a po co komu latac do BZG, skoro pasazerowie z BZG dojezdzaja do WAW, POZ i GDN, aby poleciec przewoznikami tradycyjnymi. Szkoda samolotu na latanie do BZG, lepiej dolozyc dodatkowa rotacje do jednego z wiekszych portow. To ma wiekszy sens.
tylko czekać - przetrzymać do sprzedaży LOT-u i Eurolotu . Już niedługo się skończy dotowanie państwowych warszawskich nierobów , bo przejadają nasze pieniążki coraz szybciej . Ale dziwię się , że żadni posłowie i radni z Bydgoszczy nie protestują i nie interpelują o zakaz dotowania połączeń z Warszawy z państwowych pieniędzy , przez co port w Bydgoszczy znajduje się w takiej sytuacji , chociaż w normalnych warunkach byłoby na pewno 1 mln pax
chyba predzej Modlin doczeka sie przewoznika sieciowego niz Bydgoszcz