Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_e6f51
2014-03-17 10:47
Ale wy tu bajki wymyślacie. Zadna linia nie jest zainetresowana lataniem z Polski do Stanów. Nawet rejsy Lotu z Warszawy, gdzie uda się czasem jakis biznes przewieżc nie są za bardzo rentowne. Zaden port regionalny nie ma w krótkim horyzoncie czasowym, czy nawet w srednim szans na takie rejsy.
gosc_7c9c5
2014-03-17 08:40
Glasgow na razie nie wroci ,tak wynika z systemow rezerwacyjnych Ryanaira.
gosc_c2c12
2014-03-16 20:43
kiedy bedzie Rzeszow -Glasgow Prestwick? ma byc pod koniec marca??
gosc_8f2a0
2014-01-16 21:07
@ serengeti nie długo marzeniem ściętej głowy będzie jakiekolwiek połączenie lotnicze z Łodzi. O Rzeszów się nie martw.
@gosc_523a0: oby tak istotnie bylo, na razie brzmi to dosc abstrakcyjnie.
gosc_724d4
2014-01-15 17:03
dla czego? piszę się dlaczego, a w odpowiedzi dlatego!
gosc_523a0
2014-01-15 16:43
Dla czego cat II w Rzeszowie? Prosta odpowiedź - dla tego, że już niedługo RZE ma być HUBEM CARGO dla połączeń z Miami a Europą Wschodnią i Azją. temat jest bardzo zaawansowany, stąd takie decyzje na szczeblu wyższym.
gosc_e7ac6
2014-01-13 22:03
ktw będzie miało cat.II wraz z oddaniem do użytku nowej drogi startowej najpóźniej 3 kwartał 2015r
Moim zdaniem Rzeszów potrzebuje cat. II w podobnym stopniu, co Katowice. Czyli w dalekiej kolejności. Wyższa kategoria i to prędziutko jest potrzebna w Krakowie i to najlepiej na wczoraj. A nawet na wczoraj rano. :) Choć bez tego, poprawią przynajmniej wyniki w Katowicach :). Ale takie to już jest u nas myślenie. Nie tam gdzie trzeba lecz tam, gdzie uznano za stosowne.
@bundy: LOT miał kilka powodów że zaprzestał (z Krakowa też), ale spójrzmy na to od strony pasażerów którzy z nich korzystali. Ich oczekiwania nie mają nic wspólnego z megalomanią ani chorymi ambicjami.
gosc_26a60
2014-01-13 20:13
Z Krakowa latały samoloty za wielką wodę w sezonie nawet codziennie. Ba jeszcze wszcześniej do KRK latał regularnie także codziennie PAN AM. By by RZE
marekd, to dlaczego zrezygnowali? :)
Chcę przypomnieć że B767 LOTu już latały z Rzeszowa za ocean i jakoś nie było problemu z pasażerami więc co w tym dziwnego?
serengeti, chyba tak. Ludzie by wypełnili samoloty? Chyba raz na miesiąc by się udało :) Marzenie ściętej głowy.
serengeti
2014-01-13 19:07
Ale wy o tym lataniu z RZE do USA to na serio??? Doprawdy, megalomania regionow nie ma granic.
gosc_b4e67
2014-01-13 18:28
michalwer: a może coś z sensem? co kat. 2 zmienia w przekierowaniach? i tak dla KRk jest znacznie bliżej KTW. Co mają do tego przepisu UE? Konkretnie? Moim zdaniem oczywiste jest, że kat. 2 powinny mieć porty z trudną pogodą albo z kilka mln pax. RZE ma b. dobrą pogodę gdy np. w KRK czy WAW jest kiepsko. Co ma ogląd RZE do kat.2? Widziałem, ładne duże lotnisko. Przeinwestowane w stosunku do potrzeb regionu. Problemem RZE jest obecnie ilość psx, utrzymywana dopłatami, a osiągnięcia granic opłacalności nie widać (ok. 1mln pax, a LCC to nawet więcej) a nie dalsze ładowanie kasy w infrastrukturę. To są fakty a nie pobożne życzenia.
gosc_68a31
2014-01-13 18:26
gość_146a4 PAŻP wie jakie lotnisko potrzebuje bardziej ILS cat II. KRK to lotnisko bez przyszłości, co innego RZE. Pozdrawiam rozżalonych Krakowian
usuniety
2014-01-13 18:09
Brawo dla lotniska w RZE. Chce się powiedzieć - w końcu. Niech ILS CAT II stanie się w końcu standardem na polskich lotniskach.
usuniety
2014-01-13 17:29
gosc_146a4 jak nie rozumiesz to się nie wypowiadaj.
1.Jest potrzebny, w razie np. przekierowań.
2.Przepisy Unijne się zmieniają.
Jeśli nie byłeś w RZE to zapraszam, pooglądaj lotnisko i może zmienisz zdanie.
gosc_a29d7
2014-01-13 15:56
Brawo Rzeszow. Najlepsze lornisko w Polsce!