gosc_691b3
2013-10-13 10:58
być może dojdzie, ale czy Wizz zostałby przewoźnikiem narodowym? wątpię... myślę, że jest zbyt mały i zbyt słaby...
zobacz link
@kiwas32: podziwiam Twoj optymizm. Dla mnie wcale nie jest jasne, czy nie dojdzie w koncu do bankructwa LOT. Nawet jesli uda sie obecny plan restrukturyzacyjny, bez silnego inwestora z branzy nie przetrwa na dluzsza mete.
gosc_f3798: po co ciągle powtarzać te same głupstwa o bankructwie LOTu skoro wiadomo, że nie zbankrutuje już od dawna to jest jasne, więc Wizz się na nic takiego nie doczeka.
gosc_f3798
2013-10-07 22:27
Wizz wyraźnie czeka na kłopoty LOTu i liczy na powtórkę z Budapesztu, gdzie stał się narodowym przewoźnikiem. Zaczyna nosić buty tego kim chce być.
gosc_9781b
2013-10-07 20:47
zawsze mogą wrócić do Modlina to byłoby dla nich najlepsze. Dziwna polityka tam jest, skoro na dzień dobry Modlin zaoferował im śmiesznie niskie opłaty...
zobacz link
na rynku warszawskim nie ma miejsce na dwa low costy operujące na tych samych kierunkach. Niezależnie skąd Wizz bedzie latać. Za rok o tej porze obecność W6 na rynku warszawskim będzie się zaznaczała jedynie do kilku nic nieznaczących kierunków. Bo chyba nikt nie sądzi, że do FR pokasuje połączenia i zostawi Warszawę. Wizz miał jak pączek w cieście w WAW dopóki nie było FR, teraz to juz ich koniec. Nic im nie pomoże latanie z okęcia. FR ich zniszczy pod każdym względem.
gosc_280ee
2013-10-02 16:44
@gosc_3363b "Jedynie strach przed konkurencją Ryanaira" Jedynie??? Przeciez ta konkurencja na pewno duzo wiecej by kosztowala wizz-a niz oplaty. Pelne oplaty na okeciu(bez znizek) na pasazera to kolo 30 zł, a pomysl o ile taniej by musieli sprzedawac bilety zeby konkurowac w WMI..dorzucenie 30 zł do biletu jednak takiej wielkiej roznicy nie robi..
gosc_01e36
2013-10-02 14:59
taki ruch to nie wina w6 ale nieudolnosc zarzadu i wladz lotniska!!! Oni nawet moga kopalnie zlota doprowadzic do upadku
gosc_3363b
2013-10-02 14:20
A muszą na siłę? Modlin niech poprawi warunki, zainstaluje wyższa kategorię ILS to jak Wizzowi skończą się duże zniżki na Okęciu to sami podkulą ogon i wrócą- bo po co przepłacać w Warszawie za to co ma się podobnego w Modlinie(CAT II, dobrą obsługę i lotnisko) a opłaty są nieporównywalnie niższe. Jedynie strach przed konkurencją Ryanaira, ale zobaczymy.JEszcze jak WMI zachęci czartery to ,,łaski bez" -lotnisko sobie samo poradzi , będą mieli lekko licząc 2 mln pasażerów rocznie a to Wizz będzie chciał się tam ulokować. Wtedy na nowo będą zatrudniać. Z resztą na zebraniu udziałowców portu jasno określono, że docelowo ruch tanich linii i czarterów ma być w Modlinie a Warszawa dla zwykłych no i to również,,klepnął" PPL -właściciel WAW.
przemolot
2013-10-02 13:25
"Taki ruch na władzach spółki wymusza odejście z lotniska Wizz Air" Oj coś czuję, że takimi tekstami nie zachęcą w6 do powrotu na WMI ;)
gosc_db625
2013-10-02 13:20
czemu nie zrobiono tego wcześniej? czyżby ciągle liczyli że landrynka rzuci się jak wygłodniały wilk na owce?