greg0303
2013-10-09 15:23
B787 Dreamliner linii Norwegian, który miał serie kłopotów z systemami hydraulicznym i elektrycznym, wraca do Oslo w przyszłym tygodniu po generalnym przeglądzie w zakładach Boeinga. Maszyna wróci na połączenia dalekodystansowe. Również drugi Dreamliner Norwegian zostanie poddany takiemu samemu przeglądowi (po powrocie pierwszego).
greg0303
2013-10-04 14:58
hops: Ja zrozumiałem to, co powiedział Asgeir Nyseth z Norwegian. Jestem też bardzo ciekawy Twojego komentarza, jako specjalisty od AOC, ale pozostań w temacie.
@greg0303 to Ty chyba nie rozumiesz zasady wydawania i działania AOC.
greg0303
2013-10-03 14:36
@hops: Widze, że nie zrozumiałes o co chodzi. Oto orginalne uzasadnienie szefa d/s operacyjnych Norwegian: "We may need a new AOC (Air Operator Certificate) to fly internally between some EU countries. Norway does not have the same agreements with all countries, so therefore it is complicated to fly with an ordinary Norwegian license. For example, if we want to eventually fly between a future base in Germany to other EU countries, explains Head of operations Asgeir Nyseth".
dlatego nowa linia bedzie miała swój własny certifikat przewoźnika lotniczego (AOC)? dlatego będzie miała swoje AOC bo musi je mieć jako linia lotnicza :D
greg0303
2013-10-02 19:13
Linie Norwegian wprowadzają jeszcze jedną linie wewnetrzną: Norwegian Air Norway. Ma ona konkurować z przewoźnikami niskokosztowymi na połączeniach wewnątrz Unii Europejskiej. Podobno Norwegia ma różne umowy z różnymi krajami europejskimi dotyczące przewozów lotniczych, dlatego nowa linia bedzie miała swój własny certifikat przewoźnika lotniczego (AOC).
greg0303
2013-10-02 17:54
Boeing coś szybko przekonał norweskie linie, aby ponownie zaufały programowi B787. Ciekawe, czy producent z Seattle ma podobną strategie wobec PLL LOT.