gosc_a0167
2012-09-22 00:20
jak najszybciej sprywatyzować . Przecież to co piszą to zakrawa na kpinę - po tylu latach działalności przejedli miliardy -ludzieeee!!!!! miliardy złotych - pod sąd z takimi , a nie im dawać premie i pozwalać rozprzedawać powoli majątek.
Oj to się źle skończy - wspomnicie moje słowa
gosc_ab4b6
2012-09-14 19:38
LOT nie potrzebuje dokapitalizowania. LOT potrzebuje menagera a nie politycznie nadanych
Do czasu wymiany floty na Dreamlinery, co ma nastąpić w przyszłym roku, przewoźnik planuje finansować się ze sprzedaży spółek zależnych. Wśród przewidzianych do sprzedaży znajdują się udziały w Eurolocie, Petrolocie i Casions Poland. Przewoźnik szacuje, że ze sprzedaży spółek będzie w stanie pozyskać powyżej 100 mln zł.
Ciekawe ile fachowcy od finansow musieli myslec zeby wymyslec ze jak pojawia sie Dreamlinery to bedzie zysk? Nawet za czasow 'ekonomi sterowanej centralnie' tego by nie wymyslili.
gosc_76500
2012-09-14 15:16
4tech :
Niech rzad tak kombinuje zeby dofinansowac a KE sie nie przyczepila. W calej europie po kryjomu wspiera sie rodzime koncerny tylko w PL naiwnie jak dzieci wszyscy wierza w wolny kapitalistyczny rynek. Dzieki tej naiwnosci juz nam niewiele zostalo. Nawet rolnikom sie bardziej oplaca w biedronce kupowac jak samemu wychodowac.
gosc_35a92
2012-09-14 14:41
Sytuacja w LO nie jest tak zla jak ogolnie sie uwaza...na rynku europejskim to i tak ewenement...koszty na niskim poziomie..a ceny jak kazdy wie;-)
ciekawe czy "ukryta pomoc" publiczna zostanie zakwestionowana przez KE ?
usuniety
2012-09-14 09:46
A wszyscy wiedzą że nie spadnie i Pan Prezes jest usprawiedliwiony, i tak skarb Państwa marnuje publiczne pieniądze, kupuje 2 razy to samo co i tak do niego należy!!! oni się bawią jak chłopcy w piaskownicy!!!
krzysiekl
2012-09-14 08:56
hm..czyli tak ryzyki-fizyk nie mamy, wyprzedajemy się ale liczymy, że jak już wszystko sprzedamy to pojawią się zyski dzięki nowym samolotom...
czy fakt posiadania nowoczesnej floty wystarcza by odnieść sukces?