Linie nie chcą Jumbo Jetów we flocie?

Linie nie chcą Jumbo Jetów we flocie?
02/07/2012 16:30   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_1320a 2012-07-03 22:20   
gosc_1320a - Profil gosc_1320a
Tak tak A3xx jest wygodniejszy;p wolne żarty;) To proszę przelecieć się w ekonomiku A380 AF/EK/LH... a później podobną opcję wybrać na B747/777... to tak jak jedną część drogi podróżować maluchem a drugą Dodge-m;) Latam bardzo często ze wschodu na zachód i odwrotnie ( taka praca) i wg. najwygodniejszym samolotem jest B777 później B747 i dopiero A 3xx. W A380 są " drewniane fotele" i tyle. Po 7-8 godzinnym locie wysiadam z niego jak połamany choć wielkoludem nie jestem a i gabarytowo bliżej mi do Małysza niż do zawodników sumo.
japko69 2012-07-03 22:08   
japko69 - Profil japko69
gosc_2c4be - Chyba piszesz o 343, bo 346 są bardzo przyzwoite.
Cani - Twoje argumenty mnie przekonały. Masz rację, to nie tyle pasażerowie nie chcą latać 744, co JA nie chcę nim latać ...
Co nie zmienia faktu, że 744 jest w tej chwili bardzo nieekonomicznym rozwiązaniem dla linii lotniczej.
gosc_2c4be 2012-07-03 20:41   
gosc_2c4be - Profil gosc_2c4be
nie chca latac? no nie wiem..jak mam do wyboru ciasnego airbusa z serii a340 nawet lufthansy, wole leciec b747 z FRA niz a340 z MUC
cani 2012-07-03 16:53   
cani - Profil cani
kitsune - gdybyś znał poprzedni tytuł tego artykułu, czyli "pasażerowie nie chcą latać Jumbo Jetem" (coś w ten deseń), który został chwile potem zmieniony, to byś wiedział, czemu ludzie się czepiają.
usuniety 2012-07-03 16:32   
usuniety - Profil usuniety
piotrek737, zgadzam się, w tym artykule jest sporo nieprawidłowości, jednak teza o tym, że linie lotnicze nie chcą jumbo jetów jest trafna. Tak nawiasem mówiąc chyba pani redaktor przez nazwę jumbo jet rozumie b747, podczas gdy sporo osób do tej grupy zalicza również inne modele samolotów.
Zgadzam się również, że sporo jest w komentarzach "czepialstwa" wobec Redakcji, ale i wy sami nie odpuszczacie innym dziennikarzom. ;) Moim zdaniem zupełnie niepotrzebnie, gdyż pasazer.com swoją wartość udowadnia ciekawymi i profesjonalnymi artykułami, naprawdę nie ma potrzeby odnosić się negatywnie do wysiłków innych redakcji. Tak czy inaczej z ciekawością czekam na specjalny raport.
piotrek737 2012-07-03 13:32   
piotrek737 - Profil piotrek737
Kitsune: Stąd, że np. na tym portalu rugacie wszystkich jak coś źle napisze, więc dlaczego znając historię 747 i znając ułomność i nieznajomość tematu lotniczego przez Panią Walewską nie mogę zabrać głosu ;)? Ale o tej kwestii niebawem w specjalnym raporcie ;)
usuniety 2012-07-03 11:03   
usuniety - Profil usuniety
Nie wiem skąd tyle krytyki pod adresem autorki artykułu. Faktem jest, że linie lotnicze pozbywają się 747. Dla wielu linii lotniczych 747 był w przeszłości statkiem flagowym obecnie rolę tę przejmuje A380 lub B777. Osobiście należę do pasażerów, którzy starają się omijać 747 szerokim łukiem, gdyż uważam że inne samoloty są wygodniejsze.
B747 to jest samolot, który doskonale nadaje się na operacje pomiędzy dużymi hubami. W takiej koncepcji funkcjonuje też A380 i dla linii lotniczych jest bardziej ekonomiczny. Jednak moim zdaniem obecną tendencją jest otwieranie bezpośrednich połączeń do lotnisk, które nie mają statusu hubów i na takich trasach mniejsze i bardziej ekonomiczne samoloty sprawdzają się dużo lepiej.
Zgoda, artykuł ma sporo błędów, ale przesłanie jest jak najbardziej prawdziwe. Rozumiem, że w kraju gdzie każdy przylot b747 jest odnotowywany w gazetach jako ciekawostka krytykowanie tego samolotu zakrawa na świętokradztwo, ale dajmy sobie na luz, to tylko samolot.
gosc_5eec4 2012-07-02 21:37   
gosc_5eec4 - Profil gosc_5eec4
artykul to faktycznie stek bzdur, ale prawda jest natomiast, ze jak do dzis tp program "747-8 to poza wezsja cargo to straszna klapa. Nawet jak turkish czy air china zrobia zamowienia.
gosc_1cee4 2012-07-02 21:16   
gosc_1cee4 - Profil gosc_1cee4
heh turkish i air china na dniach ogłosza zamowienia na 747-800
gosc_e8966 2012-07-02 20:43   
gosc_e8966 - Profil gosc_e8966
co za bzdura...ciekawe kto i dlaczego i za co zlecil Pani redaktor przez male r ten twor bo to trudno nazwac artykulem....
komandor 2012-07-02 20:41   
komandor - Profil komandor
racja Cani- myślę że przeciętny pasażer ma gdzieś czym leci, ale to zależy czy to notoryczny latacz, czy pierwiastek, i zależy od klasy w której ma lecieć
cani 2012-07-02 19:59   
cani - Profil cani
japko69 - przeciętny pasażer nie ma pojęcia czym leci. Tylko tacy ortodoksi lotniczy, jak my to wiemy, a to około 1-2% wszystkich paxów, może nawet mniej. Mówię jeszcze raz. samoloty kupują linie lotnicze (często są to polityczne decyzje), pasażer ma tu nic do gadania.Kupując bilet bardziej patrzy na cenę, a nie czym leci, o tym dowiaduje się przy gejcie najczęściej.
piotrek737 2012-07-02 19:56   
piotrek737 - Profil piotrek737
Cani: Autorka artu czyli niejaka Danuta Walewska mówi wszystko :D To jest mega nieogarnięta kobieta. Nawet nie wie, że to LH odebrała pierwszego 747 w 1970 już nie wspominając o innych bajkach ;)
japko69 2012-07-02 19:54   
japko69 - Profil japko69
Cani - chyba jednak nie masz racji. Myślę, że pasażer ma bardzo wiele do gadania. Może po prostu wybrać inny rejs lub innego przewoźnika. A podróż 744 Lufthansy do najprzyjemniejszych nie należy. Staram się unikać, i często mi się to udaje.
cani 2012-07-02 19:43   
cani - Profil cani
Co za idiotyczny artykuł, sam tytuł jest durny. Pasażer ma gówno do gadania, on nie wybiera samolotów. Pisanie o psujących się fotelach zakrawa na ironię. Ten, kto napisał ten artykuł chyba nie wie, co to jest linia lotnicza i chyba nigdy nie widział Jumbo Jeta i chyba ostro sobie przypalił ziółka pisząc ten bełkot.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy