Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_KaSiE
2007-05-21 21:34
witam może moje pytanie nie zupełnie dotyczy tego forum ale czy ktoś wie co to jest za samolot De Havilland Dhc4 Caribou?? Z góry dziękuje za informacje.
gosc BigD. Dzieki za wyjasnienie w moim imieniu, o to mi chodzilo wlasnie.
To jest straszny grat, az szkoda gadac!
gosc_Big D
2007-05-08 20:46
Chodzi o samolot B767 z numerem rejestracyjnym SP-LPE. Od zalog latajacych wiem, ze to istny grat. Narzekaja tak piloci jak i obsluga latajaca plus pasazerowie. To kwoli wyjasnienia. Pozdrawiam,
A co do ladowania samolotu Tadeusz Kosciuszko SP-LBG w Modlinie. Kapitan nie zdecydowal sie na ladowanie tam z powodu sprzedu gasniczego, ktorego najzwyczajniej nie bylo w Modlinie.
gosc_Pedro: VARIG przecież nie miał ATRów.
gosc_Pedro
2007-05-07 16:51
Ciekawe, czy te atry sa tak samo brudne, pokazujace swoj wiek jak te padziewie co wypozyczylismy od upadlego VARIG-a?
Ja napewno nie chce latac taka linia lotnicza.
Dajcie ludzie spokoj ATRkom, to fajne samoloty i nikt nigdzie od nich nie odchodzi, a wrecz przeciwnie. Wraz z droga ropa nadeszly czasy gdy liczy sie cena biletu a nie czas podrozy. Niechec do ATR byc moze wynika z tego jak bardzo lot "wykonczyl" AT7. AT5 sa bardzo fajne i przyjemne, jest niewiele glosniej niz w jetach, a wibracje sa porownywalne. Wydaje mi sie nawet ze w DH4 (przynajmniej w LH Augsburg) jest troche glosniej i wężej - choc miejsca na nogi znacznie wiecej.
Wielkie sorki, ale tyle rzeczy robie naraz ze nie pamietam zeby wylaczyc caps locka, a jka sie zorientuje to za duzo powtarzania tekstu. Nie krzycze napewno nie mam tego w zwyczaju
Figa1: /nie pisz drukowanymi, bo na formum znaczy to że krzyczysz :-)/
TEZ MAM FILM ALE SPOKO MOZESZ WYSLAC BO TO MOZE COS INNEGO.
zobacz link
WIELKIE DZIEKI
Figa1: jak chcesz mam na kompie film o tym wydarzeniu (może oglądałaś), ale mogę Ci go wysłać na e-mail...
SZOT: JESZCZE NIE MINELO, MIJA DOKLADNIE 9 MAJA O GODZINIE 11.12 20LAT JAK KOSCIUSZKO SPADL I JA TEZ KOGOS TAM STRACILAM, ZRESZTA TA KATASTROFA TO DO DZIS DNIA MOJ KONIK I MAM NADIEJE ZE ZWYCZAJOWO PO 20 LATACH OD KATASTROFY ODTAJNIA JESZCZE JAKIES DANE NA TEN TEMAT, CHOCIAZ JUZ PRAWIE WSZYSTKO WSZYSTKO WIADOMO. JEDNEJ RZECZY TYLKO NIE PODALI , CO TAK NAPRAWDE SIE WYDARZYLO ZE NIE PODJAL PROBY LADOWANIA W MODLINIE, ALE TO BYLO INNY CZSY, INNA POLSKA I LOTNISKO WOJSKOWE
Figa1: nie wspomniałem o Lasie Kabackim dla żartu i dlatego, że niedawno minęło 20 lat od katastrofy Kościuszki (zginęła wtedy także osoba z mojej rodziny), a tylko dlatego, że akurat podchodziliśmy do lądowania od tej strony (zwykle lądowałem od strony Janek)...
CIEKAWA JESTEM SZOT DLACZEGO AKURAT WSPOMNIALES LAS KABACKI, CZYZBYS PAMIETAL O JAKIEJS ROCZNICY???
KIEDYS MODNE BYLO POWIEDZENIE LAS PALMAS LAS VEGAS I LAS KABACKI, ALE TO CHYBA NIE JEST SMIESZNE
No właśnie, co ten Sceptyk mówi - przecież samoloty turbośmigłowe z powodzeniem są stosowane przez znane linie; są ekonomiczniejsze dla linii, gdzie jest mała ilość pasażerów - są tańsze w utrzymaniu i łatwiej zarabiają na swoje utrzymanie...
Cały świat odchodzi od samolotów turbośmigłowych?
A ja dziś leciałem turbośmigłowym ATR 72 i było miło i przyjemnie (ostatnim razem nami ostro wytrzęsło nad Lasem Kabackim - myślałem, że zemdleję...)
gosc_Scept
2007-05-06 17:51
Inwestowanie w samoloty, od ktorych caly swiat juz odchodzi, dowodzi tylko, ze LOT nie rozumie, czego oczekuja dzis pasazerowie. Na dodatek nie bardzo tez chyba rozumie, jak male samoloty wplywaja na koszty jednostkowe linii lotniczej.
A ja tam lubie latać samolotami z silnikami turbośmigłowymi...
A swoją drogą ostatnio leciałem ATRkiem "siódemką" i faktycznie były w całości nowiutkie fotele. I leciało się bardzo miło, aczkolwiek głośno. :o)
Moderatorze: Ależ ja ironizuję z decyzji LOTu, a nie z wiadomości redakcyjnej Paxa. Jakżeżbym śmiał! :o)