Daleko Wschodnia ekspansja PLL LOT

Daleko Wschodnia ekspansja PLL LOT
12/02/2011 11:37   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
jjemiolo 2011-02-16 15:56   
jjemiolo - Profil jjemiolo
Poniewaz jest juz tak rozwinieta siatka przez konkurencje, nawet z 787 nie widze uzasadnienia dwoch punktow w Chinach a tym bardziej w Japonii. Tylko wezly partnerow ze STARa, bo w ten sposob jest szansa na zwiekszenie skali ekonomii. Wiec, PEK albo PVG, NRT lub KIX, ICN, BKK, SIN, DEL lub BOM. Poza nimi chyba nic. Dopiero jak ktorys z tych bylby dobry codziennie, moznaby pomyslec o dalszych, np. w Chinach.
mietek 2011-02-14 09:20   
mietek - Profil mietek
Jak beda mieli B787 to beda mogli zaczać konkurować przynajmniej o paxów z europy środkowej i wschodniej, ktorych teraz zgarnia LH, BA czy Finnair. Teraz to nie mają szans na trasach do Pekinu czy Singapuru, bo stare B767 maja sie nijak do A330, A340 czy B777, ale B787 to, mam nadzieje, już bedzie co innego;-) A Chiny to potężny rynek i jak dostana zgode na loty nad syberią, B787 i jakieś dobre sloty to będzie można walczyć. choćby o turystów z polski, których co roku masa lata do chin i wszyscy lecą głównie LH. Nawet u mnie w Rodzinie ludzie lecieli na wycieczke typu Laos, Kambodża, Wietnam i im zmienili na połączenie do Hanoi zamiast lecieć przez FRA czy MUC;-)
b747400er 2011-02-12 20:31   
b747400er - Profil b747400er
Wroord: Kazda linia nawet jesli ma code share z innym przewoznikiem ze wzgledu na system rozliczania wplywow z code share promuje bardziej te routingi, gdzie jak najwieksza czesc podrozy odbywa sie jego wlasnym samolotem. Stad w rozkladzie UA najpierw znajdzie polaczenia via huby europejskie, a na dalszych miejscach code share na LO, a kiedy szperasz w rozkladach LO na stronie LO, to tez najpierw znajdziesz polaczenia LO np. do WAS via NYC/ORD a dopiero w drugiej kolejnosci przez punkty posrednie w Europie. Przewoznicy we wlasnych kanalach dystrybucji moga sobie dowolnie ustawiac priorytet jak pokazuja sie rejsy w GDS/CRS i za ich posrednictwem na wlasnych stronach internetowych. I zawsze jest tak, ze tam gdzie odcinek 'na wlasnym metalu' jest dluzszy to takie polaczenie pokazuje sie wyzej. Standard serwisu pokladowego ma tu niewiele do powiedzenia.
wroord 2011-02-12 19:42   
wroord - Profil wroord
Przede wszystkim zanim nastapi jakakolwiek ekspansja LOT musi podniesc jakosc oferowanych uslug. Samolot to jedno ale serwis na pokladzie to drugie. Wtedy bedzie mogl latac w systemi laczonym (code share) z Air China czy ANA w ramach sojuszu STAR. W tej chwili to wyglada tak ze np. loty do USA sa laczone z United ale w systemie United raczej ich sie nie znajdzie. Pokazuja sie rejsy z dolotem z AMS, CDG, FRA czy MUC. Po prostu nie ta jakosc choc United same do najlepszych nie naleza.
czester 2011-02-12 15:23   
czester - Profil czester
A w ogóle czemu ciągle tylko Pekin i Pekin. Przecież czarno na białym widać, że w głównych portach z konkurencją kilkunastu linii nie mamy szans i miejscem dla nas są niszowe połączenia (Hanoi, Tbilisi, Bejrut, itp.)
czester 2011-02-12 15:20   
czester - Profil czester
"Dalekowschodnia" pisze się razem...
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy