ANA pierwsza poleci Boeingiem 787-9?

ANA pierwsza poleci Boeingiem 787-9? Według informacji przekazanych przez All Nippon Airways (ANA), to właśnie japoński przewoźnik ma wykonać pierwszy komercyjny lot Boeingiem 787-9. ANA odbiera pierwszy samolot tego typu już 27 lipca. Pierwsze 18 z 44 zamówionych większych B787 linii ANA będzie posiadać konfigurację dla 395 pasażerów w dwóch klasach: 18 w klasie biznes oraz 377 w ekonomicznej. Przewoźnik...
26/07/2014 20:18   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
mietek 2014-07-28 10:57   
mietek - Profil mietek
W sezonie letnim to na trasach do ORD to i B777 by się pewnie sprawdził tylko co z nim zrobić zimą?
gosc_b007f 2014-07-26 21:35   
gosc_b007f - Profil gosc_b007f
Szkoda, ze LOT zrezygnowal z 789. W sezonie letnim te 2 egzemplarze moglyby obslugiwac polaczenie do ORD i YYZ, a zima latac na rejsach czarterowych. Dzieki temu, LOT moglby utrzymac codziennie rejsy do obu miast zmieniajac samolot z wiekszego (latajacego latem) na mniejszy (latajacy zima). Na trasie do NYC wystarczy 787-8, zwlaszcza gdyby LOT wrocil do EWR i latal latem na oba lotniska po 5-6x. Zima moglby zmniejszac oferowanie zmniejszajac liczbe rejsow do 4-5x na kazde z lotnisk, dzieki czemu dalej oferowalby swoje rejsy do NYC kazdego dnia.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy