LOT: Dreamliner do Londynu i Tbilisi

LOT: Dreamliner do Londynu i Tbilisi Do końca sezonu letniego, czyli aż do końca października, Dreamliner PLL LOT pojawi się na niektórych trasach zwykle obsługiwanych przez mniejsze samoloty. W sierpniu i na początku września Boeing 787 wykona też dodatkowe rejsy za ocean. Taką możliwość będą mieli między innymi pasażerowie podróżujący LOT-em do Londynu i Tbilisi. Na trasie Warszawa – Londyn...
17/07/2014 15:44   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_f8fc6 2014-08-15 14:08   
gość_f8fc6 - Profil gość_f8fc6
Do Tbilisi we weekend sierpniowy powinien lecieć 14 08 a nie 16 08.Na marginesie. Polska powinna otworzyć się na Wschód,choćby udostepniając lotniska dla Turkish Airlines, Pegasus, linii z Gruzji, Armenii Mołdawii Kazachstanu itd.
gosc_b2c32 2014-07-29 11:21   
gosc_b2c32 - Profil gosc_b2c32
na trasie do lhr to pewnie i jumbo by zapelnili przy rozsadnych cenach:)
piotrek737 2014-07-29 11:01   
piotrek737 - Profil piotrek737
rze_jasionka: W tym roku może zrobił ze 3-4 rotacje na LHR, w tym jedną wczoraj i jedną dziś, i raz był w BRU, więc nie lata już jakiś czas ;) Popsuł się jeden B734, więc dlatego. Sam ostatnio na tej trasie leciałem i o Dreamie można było pomarzyć tylko. bo wszystkie rejsy na B734 były ;)
rze_jasionka 2014-07-29 10:49   
rze_jasionka - Profil rze_jasionka
Do LHR Deramliner to lata juz jakis czas a nie ze dopiero od 18. wrzesnia!!
gosc_729d5 2014-07-23 22:47   
gosc_729d5 - Profil gosc_729d5
BA na niektórych trasach europejskich lata B 767 np. FCO, ATH, MAD. Moim zdaniem jest kilka kierunków na których myślę że LOT wypełniłby 787. Np. LHR, MAD, CDG. Leciałem kilka razy LOT-em na tych trasach 737 i samoloty zawsze były full
gosc_d0598 2014-07-22 08:47   
gosc_d0598 - Profil gosc_d0598
gosc_0aff9: w takim razie to firmy leasingowe są baranami, ponieważ mrożą kapitał w środkach trwałych? Jest dużo powodów, dlaczego leasing jest popularny, na pewno nie jest to unikanie mrożenia kapitału samo w sobie.
gosc_160ca 2014-07-20 10:25   
gosc_160ca - Profil gosc_160ca
gosc_4d445: Buahaha jesli myslisz, ze FR czy W6 maja swoje samoloty, to grubo mylisz!!! Obecnie wiekszosc linii na swiecie tak robi, wiec zanim znowu przelejesz swoje zlote mysli na klawiature, to sie dwa razy zastanow :)
gosc_0aff9 2014-07-20 00:10   
gosc_0aff9 - Profil gosc_0aff9
gosc_4d445: nie pisz głupot. Kiedyś lizing był czymś egzotycznym i praktyka biznesowa polegała na zamrażaniu kasy w środkach trwałych. Dzis mnóstwo firm lizinguje sprzęt, ktory kiedyś kupowało za gotówkę - nie tylko samoloty, ale i samochody, autobusy, maszyny itd. I wcale nie dlatego, ze sa w złej kondycji finansowej, tylko dlatego, ze dzięki lizingowi nie musza zamrażać kapitału.
gosc_4d445 2014-07-19 23:46   
gosc_4d445 - Profil gosc_4d445
kiedyś LOT miał swoje samoloty - czy ktoś pamięta? A teraz szuka przejedzonych oszczędności w wypożyczanych samolocikach - skończmy z kroplówkami dla trupów
solokhumbu 2014-07-19 17:56   
solokhumbu - Profil solokhumbu
demar: pozwolę sobie się z Tobą całkowicie zgodzić. Ponadto niebawem latanie na 787 do LHR może być koniecznością, jeśli (przy tamtejszej kongestii) latanie czymś mniejszym będzie zakzane. A - zdaje się - B734 wracają niebawem do właścicieli.
demar 2014-07-19 13:30   
demar - Profil demar
solokhumbu: to, że B787-8 nie nadaje się na regionalny WB (szczególnie tak skonfigurowany jak LOT-u) to trafnie wypunktowali podczas premiery A330neo. Natomiast widać, że LOT: (1) szuka przychodów, (2) potrzebuje dużych wąskokadłubowych.
solokhumbu 2014-07-19 10:56   
solokhumbu - Profil solokhumbu
demar: tylko regionalny WB to nieco inna bajka, niż LOTowskie 787. Klasa Y - chyba taka jak jest, może bez indyw systemu rozrywki. Klasa premium economy nie do końca jest potrzebna, a biznes może mieć "nieco gorzej" niż obecnie. Lub odwrotnie: zostawiamy premium ec, kasujemy biznes - uzyskujemy wtedy więcej foteli! Inną przeciez bajką jest lecieć 9h do Hameryki, inną 2h do LHR.
demar 2014-07-19 09:05   
demar - Profil demar
Gratulacje dla LOT-u za szukanie przychodów. Widać, jak bardzo potrzebuje dużych wąskokadłubowych typu B737-9, czy jeszcze większego A321. Z drugiej strony wchodzi w trend obecny masowo w Azji tzw. regionalne szerokokadłubowe.
mietek 2014-07-18 13:17   
mietek - Profil mietek
krzysiekl: no na pewno jest kilka takich rotacji na których by się nie zmarnował. Ja leciałem raz porannym w poniedziałek z LHR do WAW i był nabity w 100%.
krzysiekl 2014-07-18 13:05   
krzysiekl - Profil krzysiekl
no i jeszcze naspamuje...widać, że skoro w LOT brak miejsc na niedzielę wieczór to czasem B787 mógłby być uzasadniony;)
krzysiekl 2014-07-18 13:01   
krzysiekl - Profil krzysiekl
Co do BA to rok temu kupowałem znajomym, ze sporym wyprzedzeniem bilet BA WAW-LHR, było bardzo tanio i lecieli od razu na LHR gdzie potem mieli przesiadkę (w sumie dopiero następnego dnia rano...) na inne linie, z innym biletem.
krzysiekl 2014-07-18 12:59   
krzysiekl - Profil krzysiekl
jeszcze do paki Lufthansa, loty w godzinach podobnych do Wizz 2924PLN
(powrót 16:45), najtańsza opcja wylot w sobotę po południu, powrót o 7 rano w niedzielę 1397PLN więc taniej niż WizzAir ale to właściwie dobre dla kogoś kto leci spędzić noc w Londynie a nie weekend.
gosc_66ed5 2014-07-18 12:52   
gosc_66ed5 - Profil gosc_66ed5
shorty w porównaniu z CDG, FRA, LHR, MXP czy DUS Warszawa to naprawdę bardzo wygodne lotnisko do przesiadek. Jak mam wybór przesiadek to jest MUC a potem WAW
krzysiekl 2014-07-18 12:51   
krzysiekl - Profil krzysiekl
@gosc_13d86
bo tanie linie czyli LCC to low cost, utrzymywanie niskich kosztów działaności firmy, a nie koniecznie tanie bilety;)
Ceny w LCC na ostatnią chwilę albo wybrane daty są czasem bardzo wysokie, średnia cena bywa jednak inna. LOT na te daty chce 2064PLN w najtańszej wersji ale lecąc rano, powrót najpóźniej jak się da (10 rano..) już 3088PLN. Połączenie wizzair za niecałe 1600PLN jest także wylot w sobotę rano i powrót w niedziele wieczorem...(wylot 6 rano, powrót 20)
Jeszcze BA wylot 12 powrot 14 w niedziele 2858PLN. Przy tak krotkim pobycie i noclegu w dobrym hotelu bagaz rejestrowany moze byc zbedny.
Wiec jednak tanie linie sa tansze. Maja tez loty dostepne w lepszych godzinach (bo w LOT brak juz miejsc na powrot w niedziele wieczorem)
spooks 2014-07-18 12:46   
spooks - Profil spooks
@gosc_66841: "tanie linie" właśnie zarabiają na takich, którzy decydują się na lot w ostatniej chwili. Dzięki temu reszta może lecieć taniej :o)
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy