Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_f8fc6
2014-08-15 14:08
Do Tbilisi we weekend sierpniowy powinien lecieć 14 08 a nie 16 08.Na marginesie. Polska powinna otworzyć się na Wschód,choćby udostepniając lotniska dla Turkish Airlines, Pegasus, linii z Gruzji, Armenii Mołdawii Kazachstanu itd.
gosc_b2c32
2014-07-29 11:21
na trasie do lhr to pewnie i jumbo by zapelnili przy rozsadnych cenach:)
piotrek737
2014-07-29 11:01
rze_jasionka: W tym roku może zrobił ze 3-4 rotacje na LHR, w tym jedną wczoraj i jedną dziś, i raz był w BRU, więc nie lata już jakiś czas ;) Popsuł się jeden B734, więc dlatego. Sam ostatnio na tej trasie leciałem i o Dreamie można było pomarzyć tylko. bo wszystkie rejsy na B734 były ;)
rze_jasionka
2014-07-29 10:49
Do LHR Deramliner to lata juz jakis czas a nie ze dopiero od 18. wrzesnia!!
gosc_729d5
2014-07-23 22:47
BA na niektórych trasach europejskich lata B 767 np. FCO, ATH, MAD. Moim zdaniem jest kilka kierunków na których myślę że LOT wypełniłby 787. Np. LHR, MAD, CDG. Leciałem kilka razy LOT-em na tych trasach 737 i samoloty zawsze były full
gosc_d0598
2014-07-22 08:47
gosc_0aff9: w takim razie to firmy leasingowe są baranami, ponieważ mrożą kapitał w środkach trwałych? Jest dużo powodów, dlaczego leasing jest popularny, na pewno nie jest to unikanie mrożenia kapitału samo w sobie.
gosc_160ca
2014-07-20 10:25
gosc_4d445: Buahaha jesli myslisz, ze FR czy W6 maja swoje samoloty, to grubo mylisz!!! Obecnie wiekszosc linii na swiecie tak robi, wiec zanim znowu przelejesz swoje zlote mysli na klawiature, to sie dwa razy zastanow :)
gosc_0aff9
2014-07-20 00:10
gosc_4d445: nie pisz głupot. Kiedyś lizing był czymś egzotycznym i praktyka biznesowa polegała na zamrażaniu kasy w środkach trwałych. Dzis mnóstwo firm lizinguje sprzęt, ktory kiedyś kupowało za gotówkę - nie tylko samoloty, ale i samochody, autobusy, maszyny itd. I wcale nie dlatego, ze sa w złej kondycji finansowej, tylko dlatego, ze dzięki lizingowi nie musza zamrażać kapitału.
gosc_4d445
2014-07-19 23:46
kiedyś LOT miał swoje samoloty - czy ktoś pamięta? A teraz szuka przejedzonych oszczędności w wypożyczanych samolocikach - skończmy z kroplówkami dla trupów
solokhumbu
2014-07-19 17:56
demar: pozwolę sobie się z Tobą całkowicie zgodzić. Ponadto niebawem latanie na 787 do LHR może być koniecznością, jeśli (przy tamtejszej kongestii) latanie czymś mniejszym będzie zakzane. A - zdaje się - B734 wracają niebawem do właścicieli.
solokhumbu: to, że B787-8 nie nadaje się na regionalny WB (szczególnie tak skonfigurowany jak LOT-u) to trafnie wypunktowali podczas premiery A330neo. Natomiast widać, że LOT: (1) szuka przychodów, (2) potrzebuje dużych wąskokadłubowych.
solokhumbu
2014-07-19 10:56
demar: tylko regionalny WB to nieco inna bajka, niż LOTowskie 787. Klasa Y - chyba taka jak jest, może bez indyw systemu rozrywki. Klasa premium economy nie do końca jest potrzebna, a biznes może mieć "nieco gorzej" niż obecnie. Lub odwrotnie: zostawiamy premium ec, kasujemy biznes - uzyskujemy wtedy więcej foteli! Inną przeciez bajką jest lecieć 9h do Hameryki, inną 2h do LHR.
Gratulacje dla LOT-u za szukanie przychodów. Widać, jak bardzo potrzebuje dużych wąskokadłubowych typu B737-9, czy jeszcze większego A321. Z drugiej strony wchodzi w trend obecny masowo w Azji tzw. regionalne szerokokadłubowe.
krzysiekl: no na pewno jest kilka takich rotacji na których by się nie zmarnował. Ja leciałem raz porannym w poniedziałek z LHR do WAW i był nabity w 100%.
krzysiekl
2014-07-18 13:05
no i jeszcze naspamuje...widać, że skoro w LOT brak miejsc na niedzielę wieczór to czasem B787 mógłby być uzasadniony;)
krzysiekl
2014-07-18 13:01
Co do BA to rok temu kupowałem znajomym, ze sporym wyprzedzeniem bilet BA WAW-LHR, było bardzo tanio i lecieli od razu na LHR gdzie potem mieli przesiadkę (w sumie dopiero następnego dnia rano...) na inne linie, z innym biletem.
krzysiekl
2014-07-18 12:59
jeszcze do paki Lufthansa, loty w godzinach podobnych do Wizz 2924PLN
(powrót 16:45), najtańsza opcja wylot w sobotę po południu, powrót o 7 rano w niedzielę 1397PLN więc taniej niż WizzAir ale to właściwie dobre dla kogoś kto leci spędzić noc w Londynie a nie weekend.
gosc_66ed5
2014-07-18 12:52
shorty w porównaniu z CDG, FRA, LHR, MXP czy DUS Warszawa to naprawdę bardzo wygodne lotnisko do przesiadek. Jak mam wybór przesiadek to jest MUC a potem WAW
krzysiekl
2014-07-18 12:51
@gosc_13d86
bo tanie linie czyli LCC to low cost, utrzymywanie niskich kosztów działaności firmy, a nie koniecznie tanie bilety;)
Ceny w LCC na ostatnią chwilę albo wybrane daty są czasem bardzo wysokie, średnia cena bywa jednak inna. LOT na te daty chce 2064PLN w najtańszej wersji ale lecąc rano, powrót najpóźniej jak się da (10 rano..) już 3088PLN. Połączenie wizzair za niecałe 1600PLN jest także wylot w sobotę rano i powrót w niedziele wieczorem...(wylot 6 rano, powrót 20)
Jeszcze BA wylot 12 powrot 14 w niedziele 2858PLN. Przy tak krotkim pobycie i noclegu w dobrym hotelu bagaz rejestrowany moze byc zbedny.
Wiec jednak tanie linie sa tansze. Maja tez loty dostepne w lepszych godzinach (bo w LOT brak juz miejsc na powrot w niedziele wieczorem)
@gosc_66841: "tanie linie" właśnie zarabiają na takich, którzy decydują się na lot w ostatniej chwili. Dzięki temu reszta może lecieć taniej :o)