LOT i Eurolot na jednym bilecie

LOT i Eurolot na jednym bilecie Polskie Linie Lotnicze LOT i Eurolot podpisały umowę o współpracy na zasadach code-share. Porozumienie to znacznie ułatwi pasażerom zarówno LOT-u, jak i Eurolotu podróżowanie w ramach siatki połączeń obu przewoźników. Umowa code-share dotyczy współpracy obu polskich linii na prawie wszystkich trasach obsługiwanych przez Eurolot. W praktyce oznacza to, że pasażer może...
15/07/2014 10:36   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_b12ff 2014-07-24 14:04   
gosc_b12ff - Profil gosc_b12ff
Wszystko pięknie ale nie zaznaczyli ,że nie dotyczy to połączeń z Bydgoszczy!!!Za 12 mln kupili kota w worku partacze z Torunia!!!
flight007eu 2014-07-22 00:53   
flight007eu - Profil flight007eu
Czy za bilet kupiony na lot.com z nr rejsu LO na lot wykonywany Eurolotem beda naliczane mile M&M oraz loty do ststusu? Czy ktos moze cos wie na ten temat sensownego? Dziekuje:)
gosc_29447 2014-07-16 23:14   
gosc_29447 - Profil gosc_29447
Połączenie LPL-LUZ-LPL pojawi się, jak tylko będzie możliwość uruchomienia jako nowe połączenie. DUB na razie nie będzie. FR straszy likwidacją STN, ale jeśli to zrobi, to W6 chętnie zwiększy częstotliwość LTN. Brawo LUZ za to, że jako nieliczni w kraju opieracie się szantaźowi Ryana. ps. LUZ -WRO 11.07 47 pax. Za sterami szef pilotów K2
pede 2014-07-16 19:18   
pede - Profil pede
Jest i połączenie Kraków-Heringsdorf na lot.com, tyle że 5 razy drożej niż na eurolot.com ;)
gosc_cdc20 2014-07-16 17:32   
gosc_cdc20 - Profil gosc_cdc20
@gosc_98eb8: że niebawem usuną tyż i Liverpool ;-)
gosc_462fe 2014-07-16 15:28   
gosc_462fe - Profil gosc_462fe
W poprzednie wakacje zdarzały się przypadki kurowania push-pull KM do WAW ale były tak samo sporadyczny jak flirty standardowo jeżdżące na trasie Warszawa Zachodnia- Siedlce. Standardowe składy to elfy PESY zarówno w barwach KM jak i SKM. Czasami jeszcze spotyka się impulsy Newagu w kolorach SKM. A robienie specjalnych pociągów Intercity na WAW nie ma sensu bo z założenia będą deficytowe. Obecna sytuacja z przesiadką na dowolnej stacji w zupełności wystarcza i jest dość wygodna choć czasami wymaga przejścia przejścia na sąsiedni peron.
gosc_7fed0 2014-07-16 15:16   
gosc_7fed0 - Profil gosc_7fed0
krzysiekl: Niepotrzebnie na grupę to piszesz Ty o kolejach. To jest forum lotnicze i OFFtopic należy skasować.
krzysiekl 2014-07-16 14:51   
krzysiekl - Profil krzysiekl
@gosc_27c96
kwestia współpracy między nimi.
jeśli w czepianiu się chodzi Co o to, że spółka to nie człowiek więc nie ma emocji to niepotrzebnie piszesz na grupę:P
gosc_98eb8 2014-07-16 14:46   
gosc_98eb8 - Profil gosc_98eb8
A Port lotniczy Lublin usunal wlasnie ze swojego rozkladu lotow polaczenie do Dublina, a Liverpool caly czas sie wyswietla. Ciekawe co to oznacza
mietek 2014-07-16 14:38   
mietek - Profil mietek
gosc_54aee: wiem, że KM ma takie pociągi ale nie widziałem aby jeździły na lotnisko tylko do Radomia. Wiadomo, ze u nas jest to raczej marzenie ściętej głowy ale byłoby realne. I to raczej ktoś inny musiałby to robić, a nie KM.
gosc_27c96 2014-07-16 14:33   
gosc_27c96 - Profil gosc_27c96
krzysiekl: Jak spółki mogą się lubić?
krzysiekl 2014-07-16 13:59   
krzysiekl - Profil krzysiekl
kolej w Polsce ma taki problem że jest rozbita na spółki które się nawzajem nie lubią a nawet rząd ma swojego preferowanego przewoźnika (PKP IC) a innych ma gdzieś. To utrudnia uruchomienie takich połączeń jak Lublin - WAW czy Białystok - WAW bo to przewoźnicy regionalni którzy oferują także połączenia na odcinki typu 200km, mogą posiadac odpowiedni do tego tabor (a przejazd na końcowym odcinku powinien być traktowany jako regionalny, z wyjątkiem miejsc w w klasie premium)
gosc_54aee 2014-07-16 13:58   
gosc_54aee - Profil gosc_54aee
Przebudowa stacji na lotnisku byłaby objawem debilizmu. Koleje Mazowieckie raczej do Lublina jeździć nie będą, bo to jest już zbyt daleko jak na terem ich działania. mietek: właśnie składy KM są składami push-pull z normalną lokomotywą i one nie potrzebują dodatkowego miejsca. Tzw. normalne pociągi też mogłyby tak jeździć gdyby tylko były odpowiednie lokomotywy i wagony czołowe, ale.... PKP się taki biznes nie będzie opłacał. Puszczenie tego jako EIC oznacza deficyt, pociąg ekspresowy już kiedyś jeździł do Lublina i woził głównie powietrze. Puszczenie tych wagonów jako pociągów pospiesznych (regio czy inne) oznacza duże prawdopodobieństwo ich szybkiej dewastacji przy praktycznym braku opłacalności finansowej połączenia. Inna sprawa, że obecnie PKP zachłysnęły się puszczaniem pociągów na długie trasy i mało który pociąg z/do Lublina kończy trasę w Warszawie, większość to pociągi przelotowe, dla których taki objazd przez lotnisko stanowiłby co najmniej 40-minutowe nadłożenie drogi. Rozumiem waszą fascynację wizją połączenia kolejowego w uzupełnieniu samolotu, ale nawet projekt Lufthansy łączący kiedyś lotniska FRA i DUS realizowany Donaldami ostatecznie się spalił, więc tym bardziej w Polsce szanse powodzenia finansowego takiego przedsięwzięcia są zerowe.
mietek 2014-07-16 13:20   
mietek - Profil mietek
Do WAW chyba nie jeżdżą w ogóle pociągi z lokomotywą? Są tylko składy typu elf lub newagu. Najlepiej by było jakby PKP pomyślało najpierw o uruchomieniu takiego połączenia w ogóle, bo miałoby to sens, a potem pogadamy o umowie z LO. Stacja pod WAW ma zdaje się trzy tory i pewnie można ją poszerzyć. Tunel ma 2 tory więc spokojnie zmieszczą się dodatkowe pociągi. Mogli by skorzystać z takich składów co jeżdżą na trasie z Warszawy do Łodzi.
solokhumbu 2014-07-16 13:06   
solokhumbu - Profil solokhumbu
Tak, ale do Lublina (bo o tym była mowa) skłądy push-pull nie jeżdżą. Zatem są trzy opcje: KMazy pojadą do Lublina (mało realne jak dla mnie), pojedziemy Lubl_WAW lotnisko EZTem, albo - nie pojedziemy wcale... W przebudowę stacji podziemnej na Okęciu zdecdowanie nie wierzę.
gosc_48509 2014-07-16 12:21   
gosc_48509 - Profil gosc_48509
solokhumbu: nie masz racji, może w Wielkopolsce to jest zjawisko niespotykane, ale Koleje Mazowieckie mają składy typu push-pull i takie właśnie jeżdża na trasie do WAW - normalne wagony i zupełnie normalna lokomotywa, która raz ciągnie, a raz pcha, więc EZT wcale nie są potrzebne.
gosc_c46a1 2014-07-16 12:19   
gosc_c46a1 - Profil gosc_c46a1
Jak tak czytam te wasze wywody, to jestem pod wrażeniem. Jakie to wszystko proste - trzeba kupić, trzeba zmienić, trzeba wprowadzić.... Wszyscy ci zarządzający muszą być piramidalnie głupi, skoro rozwiązanie wszystkich problemów jest na wyciągnięcie ręki. Aż dziw, że nikt z was nie zgarnia grubej kasy za konsulting, bo moim zdaniem wy się na tym forum po prostu marnujecie!!!
gosc_9f537 2014-07-16 11:53   
gosc_9f537 - Profil gosc_9f537
Ale np. GDN-AMS-GDN 12/21.08 strona LO podpowiada wyłącznie połączenia przez WAW. Czyli lipa., a jest ELO bezpośredni przecież. Kraków-Helsinki faktycznie oferuje przez Gdańsk. Wygląda na to, że preferencja jest dla feedowania Warszawy, nawet gdyby to było kompletnie bez sensu.
krzysiekl 2014-07-16 11:04   
krzysiekl - Profil krzysiekl
to trzeba kupić dla przewoźników kolejowych odpowiednie pociągi. Z resztą jeśli dać jakiegoś Flirta czy Elfa to wcale nie będzie źle. Pierwszą klasę też można w nich zrobić, nawet taką z obsługą kelnerską. To wszystko i tak będzie lepsze (i ostatecznie tańsze) niż uruchamiać lot na tak krótkiej trasie.
spotter10 2014-07-16 11:02   
spotter10 - Profil spotter10
Właśnie sprawdziłem, i połączenie jest całkiem sensowne - powrót też, z bardzo krótkim transferem. Oczywiście mowa o KRK-HEL via GDN. Nocka też jest, ale to już jako tańsza oferta. Fajnie, że ELO w końcu coś takiego oferuje. Oznacza to, że się rozwijają i ciągle kombinują jak poszerzyć swoją ofertę. Mam nadzieję, że pójdą w tym kierunku i w GDN oraz WRO zrobią małe HUB'y, które wcześniej (bodajże chyba rok temu) zapowiadali.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy