Łódź: 25 proc. spadek w czerwcu

Łódź: 25 proc. spadek w czerwcu W czerwcu na lotnisku w Łodzi odprawionych zostało 26 028 pasażerów. Jest to wynik o 25 proc. gorszy w porównaniu z majem 2013 roku kiedy port odprawił 34 901 pasażerów. W poprzednim miesiącu zanotowano 7 proc. wzrost w segmencie rejsów czarterowych gdzie w podróż na wakacje udało się 5 553 pasażerów (5 158 w 2013r.).W pierwszym półroczu 2014 łódzki port lotniczy obsłużył w...
07/07/2014 15:30   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_f1c67 2014-07-17 16:23   
gosc_f1c67 - Profil gosc_f1c67
a dlaczego nic dalej nie lata do liverpoolu na tej linii lodz liverpool i odwrotnie samoloty byly zawsze pelne pasazerow,w liverpoolu i okolicach jest bardzo duze skupisko lodziakow . malgorzata.



zobacz link 8000
gosc_b049c 2014-07-16 19:35   
gosc_b049c - Profil gosc_b049c
W sezonie zimowym Łódź może zacząć notować wyniki na plusie.
4you Airlines otworzą na lotnisku bazę operacyjną, i co z tym związane uruchomią 6-7 nowych kierunków.
Powodzenia dla nowych polskich linii lotniczych, Łodzi i Bydgoszczy.
Oby to nie była powtórka OLT Express.
gosc_01736 2014-07-16 19:35   
gosc_01736 - Profil gosc_01736
edit: miało być Łodzi i Rzeszowa.
abcd1234 2014-07-16 16:08   
abcd1234 - Profil abcd1234
Jutro nowe połączenie z Łodzi ogłoszenie po 9:30
zobacz link
gosc_c1f2c 2014-07-10 09:54   
gosc_c1f2c - Profil gosc_c1f2c
krzysiekl: .. i po swoich żmudnych wyliczeniach, zaproponuj taką podróż zagranicznemu inwestorowi.
gosc_ce328 2014-07-10 09:50   
gosc_ce328 - Profil gosc_ce328
krzysiekl: nie wyrywaj proszę mojej wypowiedzi z kontekstu. Napisałem, że do Warszawy na lotnisko można pojechać samochodem, ale tracąc cały dzień pracy. Nie zauważyłeś drugiej części zdania po przecinku? Skoro twierdzisz, że podróż na lotnisko w Bydgoszczy plus lot z przesiadką do WAW nie zajmuje dużo więcej czasu, to podaj dokładne godziny. Jestem bardzo ciekaw tych wyliczeń.
krzysiekl 2014-07-09 21:23   
krzysiekl - Profil krzysiekl
@gosc_da96a
napisałem wyraźnie szanowny gościu, że nie da się dojechać przed 8 ale nawet by być przed 9 trzeba jechać pociągiem z postojem na każdej stacji bo nie ma szybszego. Nie twierdziłem nigdzie, że nic nie jeździ tylko, że jest za mało.
krzysiekl 2014-07-09 21:21   
krzysiekl - Profil krzysiekl
@ gosc_89198
pewnie, że masz rację, ale sam zauwazyłeś że można do Warszawy na lotnisko pojechać samochodem. Nie zajmuje to aż tyle więcej czasu co podróż na lotnisko w Bydgoszczy plus lot plus przesiadka. Zysk czasowy z bezpośrednigo połączenia nie uzasadnia według mnie 12mln rocznie. Sam fakt, że trzeba aż tyle płacić dowodzi właściwie, że to nie jest aż tak bardzo potrzebne.
krzysiekl 2014-07-09 21:19   
krzysiekl - Profil krzysiekl
@gosc_61be3
widzę muszę wytłumaczyć swoją wypowiedź.
pisząc ' a Ty nawet nie wiesz, że PKP nie jeździ do podbydgoskich wiosek.'
miałem na myśli, że koleje regionalne (czyli te do wiosek) nie są obsługiwane przez przewoźników należących do grupy PKP. Natomiast pisząć '
i nie mówiłem o wioskach tylko okolicznych miastach wojewódzkich' miałem na myśli, że we wczesniejszym poście nie chodziło mi o rozwijanie połączeń krótkodystansowych do wiosek (choć też by się przydało) ale o połączenia z sąsiednimi wojowództwami i dużymi miastami.
gosc_db12d 2014-07-09 17:40   
gosc_db12d - Profil gosc_db12d
Nie rozumiem tego. Łódź: niby samo centrum Polski, niby skrzyżowanie autostrad, niby wszystko naj jeśli chodzi o lokalizację. I co ? spadki. Mieszkam w Gliwicach. I co ? po Pyrzowicach to właśnie lotnisko w Łodzi jest dla mnie nr 2. Do Łodzi jadę 2h20 min - ale za darmo. Do Krakowa dojazd to 1h 20 min., plus bandycka opłata za bramki RT 40 zł, plus bilety droższe o ok 80% - dlatego wybieram Łódź. Gdyby nie Modlin to Łódź powinna być lotniskiem dla Warszawy. Po prostu za dużo nabudowaliśmy. Dopłacamy teraz do 50% lotnisk a dopłacać będziemy do 90% za ok 10 lat jak niż demograficzny dorośnie
gosc_89198 2014-07-09 16:47   
gosc_89198 - Profil gosc_89198
krzysiekl: z Bydgoszczy do Poznania można pojechać samochodem, natomiast z Bydgoszczy do Paryża, Amsterdamu, Londynu, Mediolanu, Brukseli itd. nie ma alternatywy, nie da się pojechać na spotkanie samochodem. Ewentualnie tracąc cały dzień pracy można pojechać do Warszawy samochodem i stamtąd polecieć. Żaden inwestor nie powie: Poznań z Bydgoszczą mają słabe połączenie kolejowe więc zainwestujemy gdzie indziej. Natomiast jest wielu potencjalnych inwestorów, którzy powiedzą: by dostać/wydostać się z Bydgoszczy do zagranicznej centrali/klienta trzeba stracić cały dzień pracy, więc wolimy zainwestować w Gdańsku/Poznaniu/Wrocławiu/Krakowie/Rzeszowie/Łodzi. Naprawdę tego nie rozumiesz, czy na siłę się upierasz?
gosc_da96a 2014-07-09 16:21   
gosc_da96a - Profil gosc_da96a
Oj, krzysiekl: zdecyduj się na coś. Nie jeździ, czy nie jeździ przed 8, czy może po 15:42, albo nie jeździ przez Koziegłowy.... A może po prostu skończ pisać takie żałosne posty, skoro niewiele wiesz o tym o czym piszesz....
gosc_61be3 2014-07-09 16:19   
gosc_61be3 - Profil gosc_61be3
krzysiekl: może zacznij czytać samego siebie? Napisałeś: @ gosc_a4c22 a Ty nawet nie wiesz, że PKP nie jeździ do podbydgoskich wiosek. i nie mówiłem o wioskach tylko okolicznych miastach wojewódzkich, także takich które posiadają lotniska. Oczywiście teraz jako przykłady podajesz Łódź i Poznań, zupełnie jakby to były super huby, nic nie wspominając o całkiem niezłych połączeniach Bydgoszczy z Warszawą i Gdańskiem, skąd szybciej Bydgoszczanie będą latać niż z POZ czy LCJ, z którego nawet Łodzianie nie latają. Tak więc zdecyduj się czy twierdzisz, że PKP nie jeździ, czy jednak jeździ, bo sam już się gubisz w tej pogoni za udowadnianiem wszystkim jak się to na wszystkim znasz.
krzysiekl 2014-07-09 16:18   
krzysiekl - Profil krzysiekl
miało być "Z Bydgoszczy do Poznania przed 8 też nie ma szans dojechać".
krzysiekl 2014-07-09 16:17   
krzysiekl - Profil krzysiekl
dodam, że pisałeś o wioskach koło Bydgoszczy i tam faktycznie je jeździ PKP. Zarówno Arriva jak i Przewozy Regionalne to nie jest PKP.
Uważam, że do rozwoju wymagany jest zrównoważony rozwój, także transportu. Przekazywanie 12mln rocznie na połączenie lotnicze które nie jest niezbędne nie jest rozwojem zrównoważonym. Zostawia toi braki gdzie indziej, Pojedź z Bydgoszczy na spotkanie do Poznania inaczej niż własnym samochodem i spróbuj wrócić jeśli spotkanie się przedłuży i ucieknie Ci pociąg o 18:30. jest jeszcze jedno połączenie z przesiadką wlekącymi się osobowymi potem nic. Do Bydgoszczy przed 8 też nie ma szans dojechać, a jeśli ktoś chciałby szybszym pociągiem to nie dojedzie przed 9. To tylko 152km... a może też lepiej przeznaczać 12mln rocznie na poprawę stanu dróg. Samolot do Warszawy jest przepłacony. Przecież nie chodzi o to by ludzie z Poznania do Bydgoszczy lecieli, dotowanymi samolotami przez Warszawę:P
krzysiekl 2014-07-09 16:09   
krzysiekl - Profil krzysiekl
@gosc_d2132
jakim cudem napisałeś zdanie 'Do których to miast wojewódzkich z lotniskami PKP nie jeżdżą z Bydgoszczy?' nawiązując do mojej wypowiedzi. Na samym początku pisałem już o rozwoju komunikacji lądowej, nie ograniczałem się do kolei. Po drugie zawsze może być więcej połączeń także kolejowych. Wiesz ile jest pociągów z Bydgoszczy do Łodzi?w ciągu dnia trzy(!). Do Poznania wcale nie jest dużo lepiej są 4h dziury w rozkładzie. Ostatni pociąg w dobie z Poznania do Bydgoszczy jest już o 18:30. Ale jak pisałem nie chcę się ograniczać tylko do kolei. jest wiele lepszych sposobów na wydanie 12mln niż loty z Bydgoszczy do Warszawy. Gdyby dotacja była niższa.. to sytuacja byłaby inna.
gosc_0847d 2014-07-09 12:01   
gosc_0847d - Profil gosc_0847d
krzysiekl: jeśli chodzi natomiast o Twoją wypowiedź o PKP to nie do końca ją rozumiem, ale z grubsza łapię sens. Czy uważasz więc, że Bydgoszcz jest w stanie przyciągnąć nowych inwestorów połączeniami kolejowymi do okolicznych wiosek albo okolicznych miast wojewódzkich bardziej niż połączeniem do WAW umożliwiającym skomunikowanie z Europą tak jak to opisuję poniżej? Mógłbyś mi podać przykład jakiejś potencjalnej inwestycji, która potrzebowałaby bogatszej siatki połączeń kolejowych w tym regionie? Wyobrażasz sobie jakiegokolwiek inwestora mówiącego: nie wejdziemy do Bydgoszczy, bo sieć kolejowa jest słaba? Brzmi absurdalnie, prawda?
gosc_d2132 2014-07-09 11:48   
gosc_d2132 - Profil gosc_d2132
krzysiekl: no chyba lekko przesadziłeś w tym pisaniu bzdur. Jak rozumiem w myśl zasady - to nic, że nie mam pojęcia o czym piszę, ważne że piszę, zwłaszcza, że jestem zarejestrowany i na tym forum z deinicji mam więcej racji. Do których to miast wojewódzkich z lotniskami PKP nie jeżdżą z Bydgoszczy? Do Warszawy czy do Gdańska? I skąd wziąłeś te rewelacje? Chyba, że stoisz na stanowisku, że Bydgoszcz powinna mieć bezpośrednie połączenia kolejowe z takimi lotniczymi metropoliami jak Lublin (bez urazy), Rzeszów czy Szczecin?.... Może przestań już ciągnąć ten wątek bo z wypowiedzi na wypowiedź coraz bardziej się tylko ośmieszasz.
gosc_04dd6 2014-07-09 11:41   
gosc_04dd6 - Profil gosc_04dd6
krzysiekl: dla przypomnienia, kłócimy się o to, że twierdzisz, że dystans 250 km jest zbyt krótki na samolot, bo można dojechać samochodem. Nie masz albo nie chcesz mieć pojęcia o tym, że dzięki poranno/wieczornemu połaczeniu BZG z WAW jest możliwość bardzo szybkiego dotarcia, codziennie i w najbardziej dogodnych biznesowo porach z Bydgoszczy do niemal wszystkich najważniejszych ośrodków biznesowych w Europie (poza FRA i MUC). Bez utraty całego dnia pracy. Pewnie, że zdarzają się wyjątki, że komuś spasuje LCC, ale to zaledwie wyjątki, którym szkoda sobie głowę zawracać, bo wystarczy spojrzeć dokąd i w jakich dniach i godzinach LCC z Polski latają. Jeśli nie wierzysz, to polecam w wolnej chwili wykonać następujące ćwiczenie. Wybierz dowolny port regionalny w Polsce z poranno-wieczornym lotem do/z jakiegoś hubu, choćby małego jakim jest WAW. Wypisz do ilu miast można się dzięki temu dostać rano/wieczorem. Następnie prześledź rozkład LCC. Ile podobnych połączeń dostaniesz? Poza Londynem będą to pojedyncze przykłady.
krzysiekl 2014-07-09 10:47   
krzysiekl - Profil krzysiekl
@ gosc_a4c22 a Ty nawet nie wiesz, że PKP nie jeździ do podbydgoskich wiosek.
i nie mówiłem o wioskach tylko okolicznych miastach wojewódzkich, także takich które posiadają lotniska a dobre połączenie do nich da znacznie lepsze możliwości komunikacyjne Bydgoszczy (w ruchu międzynarodowym ale także wsparcie podróży, także biznesowych!!! w ruchu krajowym) niż dwa śmieszne loty do Warszawy.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy