gosc_cb41f
2014-06-24 06:45
Maja kopa. Od razu 30 sztuk i to wieksza wresja. Latalem z nimi do stanow kilkanascie razy i w sumie wszystko git. Jesli z Londynu to tylko Virgin. Szkoda, ze nie maja placzen z polandia. Polecam,
gosc_49266
2014-06-23 20:43
Virgin jednak pozbywa się 10-letnich A340-600ek i zostawia 20-letnie B747-400, bo klienci jednak wolą jumbo ;) no i te obiecywane oszczędności per pasażer w A346 się nie sprawdziły... a szkoda.
greg0303
2014-06-23 15:13
Mimo, że linie Air New Zealand odbiorą jako pierwszy przewoźnik na świecie B787-9, to wygląda na to, że United Airlines rozpoczną rejsy komercyjne nowego Dreamlinera wcześniej (UA użytkują już B787-8, ANZ nie mają tego modelu w swojej flocie). Virgin Atlantic Airways były jednym z ambasadorów programu A340-600, gdyż A340-300 sprawdziły się znakomicie w ich flocie i konieczna była wymiana starzejących się (i spalających dużo paliwa) B747-200.
gosc_b0161
2014-06-23 13:43
a to czasem ANZ nie miał pierwszy odebrać 787-9? Komentarz moderatora: Chodzi o pierwszego w Europie, a nie na świecie :) ANZ odbiera pierwszego B787-9 niebawem.