EK: A380 do Houston i San Francisco

EK: A380 do Houston i San Francisco Linie Emirates będą obsługiwały kolejne rejsy między Dubajem a Stanami Zjednoczonymi największym samolotem pasażerskim, Airbusem A380. Obecnie największe maszyny przewoźnika obsługują loty do Nowego Jorku i Los Angeles, a od 1 października polecą również do Dallas. Od 1 grudnia SuperJumbo poleci do San Francisco według rozkładu (czasy lokalne):EK225 Dubaj 8:50 –...
19/06/2014 22:05   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
greg0303 2014-07-03 00:37   
greg0303 - Profil greg0303
Od 1 sierpnia 2014 roku linie Emirates Airlines zawieszają połączenie z Dubaju do Kijowa. Ze względu na sytuację na Ukrainie zainteresowanie tymi rejsami jest coraz mniejsze.
greg0303 2014-06-23 03:59   
greg0303 - Profil greg0303
Wygląda na to, że problemy z drzwiami A380 są dość poważne. Pół roku temu spowodowało to awaryjne lądowanie SuperJumbo w Azerbejdżanie (Singapore Airlines rejs Londyn-Singapur). Airbus poinformował już użytkowników tego modelu o programie naprawy. Oprócz nieszczelnych uszczelek w drzwiach podobno nastąpiły też bardzo drobne pęknięcia w samych drzwiach niektórych maszyn.
gosc_06c13 2014-06-21 17:43   
gosc_06c13 - Profil gosc_06c13
dzieki za info greg0303
volleck 2014-06-21 13:15   
volleck - Profil volleck
mialem okazje leciec a380 w styczniu na trasie CDG- JNB - CDG. zalecam wybieranie miejsc na gornym pokladzie zdecydowanie ciszej i milej niz na dolnym gdzie jest tylko ekonomiczna klasa i ogolnie panujacy wrzask od ilosci ludzi.
greg0303 2014-06-21 00:33   
greg0303 - Profil greg0303
LAX jest amerykańskim liderem w ilości rejsów SuperJumbo. Oto lista wszystkich rozkładowych lotów A380 na świecie:
zobacz link
lmajchrowski 2014-06-20 22:27   
lmajchrowski - Profil lmajchrowski
Jak narazie tylko raz widzialem go na ord jak reklamowali go po stanach. Jak jestem w lax to naprawde jest czym cieszyc oko zwlaszcza a380 Korean Singapore quantas chyba emirates bo nie widzialem I nie wiem czy lh tez tam nie lata
greg0303 2014-06-20 19:09   
greg0303 - Profil greg0303
Dwie drogi startowe mają szerokość 200 stóp: 14R/32L oraz już wspomniana 10C/28C (pozostałe - 150 stóp). Port lotniczy Chicago O'Hare obsługuje już codzienne rejsy B747-8, ale A380 ma większą rozpiętość skrzydeł i maksymalną masę kołowania/startową. Oprócz minimalnej separacji pomiędzy drogami kołowania/startowymi oraz obiektami infranstruktury potrzebne są również odpowiednie miejsca postojowe z dwupoziomowymi pomostami dla pasażerów oraz specjalne pojazdy obsługi naziemnej SuperJumbo. Niestety nie wiem kiedy planowane jest zakończenie procesu adaptacji ORD do obsługi A380. Obecnie tego typu prace są w końcowej fazie w porcie lotniczym Dallas/Fort Worth (DFW).
lmajchrowski 2014-06-20 17:43   
lmajchrowski - Profil lmajchrowski
Chyba duzo nie trzeba wiecej zmieniac bo rwy 10c/28c lezy blisko terminala 5 a drogi kolowania chyba sa wystarczajaco szerokie
greg0303 2014-06-20 03:27   
greg0303 - Profil greg0303
Lotnisko O'Hare nie jest jeszcze przystosowane do regularnej/codziennej obsługi A380. Jakkolwiek nowa droga startowa 10C/28C ma 200 stóp szerokości wymaganej do obsługi maszyn grupy VI (A380, B747-8).
gosc_73315 2014-06-20 03:16   
gosc_73315 - Profil gosc_73315
Chicago nie obsluguje A380 (nie jest przystosowane) Ciekawe kiedy bedzie ? Ma ktos jakies wiadomosci ?
lmajchrowski 2014-06-20 01:54   
lmajchrowski - Profil lmajchrowski
Oby do Chicago po krotkim okresie 777 podmienili na a380
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy