Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_96a86
2014-10-02 20:48
Inna klasa tylko w telefonicznej rezerwacji.
gość_38630
2014-09-25 17:05
Ja nie mogę znaleźć opcji wykupienia innej klasy... Chyba że to wykupuje się po rezerwacji.
Napisze ktoś jak to jest?
gosc_5b876
2014-06-09 18:41
mietek: mówisz, że rynek się rozwija, to Enter nie będzie miał zbyt wielu problemów w wbiciem się na rynek long-haulowy- jak nie w tym roku, to w następnym (zresztą nie wiadomo, czy Arke w sezonie zimowym 2015/16 będzie jeszcze od nas latać) ;)
No to pięknie nam się rozwija rynek czarterow długo dystansowych: 10 kierunków na B787 i 2 na B767. Enter chyba przespał sprawę i może być już teraz ciężko im się wbić na rynek.
gosc_9dc1e
2014-06-09 10:09
4 osoby (2 2) w czasie ferii zimowych 2015 na Dominikanę od 23 750zł po rabatach First Minute w TUI za 7 dni.
Już widzę te tłumy.
Za 11 300zł w tym samym okresie Air France przewiezie mnie do Miami i z powrotem. Apartament 2 pokojowy w Lauderdale By The Sea oddalonym o 40 minut jazdy od South Beach w Miami kosztuje 100 - 120 USD za dobę.
Życzę TUI powodzenia w sprzedaży tej oferty...
gosc_0e7b7
2014-06-09 08:58
Slyszalem, ze Small Planet ma sie starac o A330 i tez wejsc na daleki dystans.
gosc_4a2da
2014-06-08 23:59
na tzw. 'zachodzie' tez bywa róznie. w 2012 znajomy leciał Arkefly z Amsterdamu do Fortalezy z 2 miedzylądowaniami.
gosc_97bc8
2014-06-08 18:54
W końcu normalne latanie:)mam nadzieje,ze to koniec latania 737 na trasach dalekodystansowych.
gosc_4c524
2014-06-08 18:08
Enter musi wreszcie pomyśleć o leasingu 767. Widzą przecież, jak rynek dalekich czarterów się mocno rozwija ostatnio.
bedzie wiecej takich polaczen bo polacy chetnie ruszaja na podboj ameryki ld czy azji , to juz nie jest dla nas dziki lad i na pewno te oferty beda sie dobrze sprzedawac. Rainbow za 5 tys Kuba i przelot 787 , to jest dobra cena, wiec pewnie bedzie wiecej chetnych. Enter musi sie pod to ustawic bo inaczej beda mieli problem. Lot z kilkoma przesiadkami pokazuje ze chetni sa tylko oferta słaba.
gosc_cb7ab
2014-06-08 07:59
W marcu 2009 leciałem z Rainbow 767 z Air Italy do Meksyku. Lecąc z Warszawy mieliśmy międzylądowanie w Mediolanie. Powiedziano nam, że to wynika z meksykańskich przepisów (?!), które nie pozwalały na lądowanie bezpośrednio z Polski linii, która ma siedzibę we Włoszech. Z Cancun oficjalnie lecieliśmy najpierw do Mediolanu, ale chwile po starcie powiedziano nam, że samolot leci bezpośrednio do Warszawy. To był ostatni czarter Rainbowa do Meksyku, az do ubiegłego sezonu.
gosc_0f6d3
2014-06-08 01:45
Klasycznie. B767 i tak lepszy nie dreamlinery. Stara i sprawdzona konstrukcja, nie to co nowe,
maciek_waw
2014-06-08 01:26
Komfort mniejszy niż niż w B787, ale zawsze to lot bezpośredni. Oby więcej takich posunięć. Powodzenia!
gosc_a55a5
2014-06-07 21:34
Ciekawe co na to enter :) pewnie zostanie im tajlandia i kenia z 50siecioma stopoverami
gosc_65b9f
2014-06-07 20:21
gosc_5460b: No właśnie, po przeczytaniu tej wiadomości pomyslałem sobie, że wreszcie nam się tak rynek rozwinął, że zagraniczne czartery chcą od nas latać (co w zachodniej Europie zdarza się często, jak np. Condor z VIE) :)
gosc_5460b
2014-06-07 19:54
Pięknie, w końcu Polska zaczyna się europeizować w zakresie czarterów długodystansowych :D Powodzenia.
gosc_c11f5
2014-06-07 19:45
Do meksyku, czy na Dominikanę na 767 z układem 2-4-2 ? Brzmi zachęcająco!!! ;)
usuniety
2014-06-07 19:02
No to Panowie planespotterzy - aparaty w dłoń i focić :)
gosc_2f4f5
2014-06-07 17:43
Ten ruch oznacza, ze najwyraźniej mariaż Lotu z Rainbowtours jest udany, skoro taki gigant jak TUI zdecydował sie na konkurencyjna ofertę.
gosc_e66ee
2014-06-07 16:47
To ja wolę wybrać się z Rainbow i 787 niż z TUI i gratem 767