Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_114e7
2014-06-06 10:20
Icelandair docelowo bedzie latal z t4
gosc_5feae
2014-06-05 22:48
W T2 bedzie 3 przewoznikow nie bedacych czlonkami STAR ALLIANCE: Aer Lingus, Virgin Little Red oraz Germanwings. Icelandair nie bedzie obslugiwany w T2.
gosc_a7cf8
2014-06-05 21:36
T2 jest idealny duze przestronne standy pelno miejsca dla gse .Ja tam koszmaru nie widze
usuniety
2014-06-05 21:04
@gosc_28d23: piszesz, że "[...]terminal wygląda ładnie. Ale dla obsługi naziemnej jest koszmarem[...]". Można zapytać jako człowiek który NIGDY na Heathrow nie był- CZEMU?
gosc_28d23
2014-06-05 18:58
Przenosi sie takze Icelandair, terminal wyglada ladnie. Ale dla obslugi naziemnej jest koszmarem, pozdrawiam rpacownik Heathrow
gosc_6052f
2014-06-05 17:41
Jak juz sie wszyscy STARowcy przeniosa do T2 i pozostale linie obslugiwane w T1 opuszcza go przenoszac sie do T3/T4, to T1 zostanie zburzony i na jego miejscu powstanie dalsza czesc T2.
Za loty 4U mozna zbierac mile w Mile and More.
Pewnie wynika to z prostego faktu: po cholerę płacić składki od np 4U jeżeli za wszystkie bilety kupione na stronie LH operacyjnie przed klientem odpowiada ..LH Czyli może ew wykorzystać korzyści z członkostwa w SA. A 4U pozostaje dalej takim niby sobie lcc.
"There are over 76,600 people working within the Heathrow Airport boundary, 7,700 in the local area outside the airport boundary and around 121,600 more employed across the UK"
gosc_0bc79: buahahahaha!! 4 tys ludzi!! To mi mowi, ze naprawde tam musiales pracowac:) Nie osmieszaj sie!!
No właśnie ciężko się w tym połapać:)
ok, ale moge kupić bilety na stronie LH na trasy CGN, STR, HAM do LHR wykonywane przez 4U. Czyli dla mnie to loty w ramach SA. Analogicznie do Lufthansa regional - oni również nie są w SA.
gosc_0bc79
2014-06-04 13:58
Ja kiedys pracowalem na Heathrow w finansanch (byl to rok 2007) i wtedy na Heathrow pracowalo 4 tys ludzi
Wie ktoś ile osób pracuje na heathrow?
Tylko, że Germanwing nie jest w SA z tego co wiem, a te 120 na 50 kierunkach to SA. W każdym razie samo FRA wyrabia "normę" za prawie 5 kierunków, a taki MUC czy DUS za 2 kierunki każdy.
razem z Germanwings mają pewnie ponad 30 lotów dzienie
do tego LH ma 5xDUS, 5xMUC, 3xTXL
OU: 1x ZAG; SA: 2x JNB; NZ: 1x LAX /dzien. Jak sie urredni wszystkie linie to moze wyjsc 2,4 lotu/dzien.
Przepraszam, sama Lufa ma 12 lotów do FRA dziennie.