Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_539cc
2014-06-04 19:03
Do Panów kiwas32, bagi:fakt A330 to nie badziewi ale ten co latał do Polski zasługiwał na taką nazwę leciałem potwierdzam, zużyty grad . Nie zależy im na WAW bo i tak kosza kasę konkurencja żadna co Qatar z A320 (5 godzin lotu w łupince) wyższymi cenami gorszym meals & drink na pokładzie (wiem sprawdziłem). Konkurencja: Lufa BA Air France,KLM to nadkładanie drogi, czasu lotu jak wybierasz się w kierunku Azjatyckim Oceanicznym ... Jak już pisałem ponieżej Pan Pyrka się znów skompromitował ...a i jeszcze jedno ten 777-200 to jeden z 3 najstarszym samolotów Emiratsa, więc też ekscytacja niepotrzebna ...
gosc_3a6b2
2014-06-04 18:58
przez lato wszystkie 332 Ek beda miały wymienione kabiny wraz z systemem rozrywki takze samolot w ekonomiku napewno bedzie wygodniejszy niz 777EK
krzysiekl
2014-06-04 17:37
nie widzę w tym jakiejś wielkiej tragedii. Fakt, że znów będzie badziewny stary system rozrywki, ale 2 miejsca (a nie 3) w rzędzie pod oknem sobie cenię.
Porażka to by była jakby całkiem się wycofali...a z resztą nie wiadomo w sumie co będzie ostatecznie.
No trudno @kiwas, to nie spotkamy się w samolotach tak skompresowanej linii jak emirates. ale dobrze wiedzieć że sa jeszcze honorowi ludzie dla których poważne traktowanie swojego kraju jest najważniejsze i nie dadzą sobie mydlić oczy nawet biletami pierwszej klasy
gosc_39b78
2014-06-04 16:41
Kiwas tak przy okaxji delta nawet na lhr lata starymi 767 I nikt nie placze o wizerunek
gosc_6fa22
2014-06-04 16:15
A kiedy Qatar przestanie psuć sobie reputację w PL A321?
speedbird: no właśnie głównie o to mi chodziło, 777-300ER został wpisany do systemów od 1 października i miał latać na stałe i nagle linia zmienia ponownie na A330, dlatego nazwałem to porażką i wstydem. Linia tego pokroju jak EK nie powinna robić takich rzeczy. Jak to jest wpisują do systemów 777 i po miesiącu się wycofują.
speedbird
2014-06-04 16:07
Boeing 777-300ER miał zacząć latać do Warszawy od listopada br. i jeśli to prawda, że na tą trasę wrócą z powrotem A330, to jest porażka wizerunkowa, tym bardziej, że już raz Emirates obiecywały wprowadzenie tego samolotu - poprzednio miał latać od 1 stycznia. Później linia jednak zmieniła plany i wycofała się z tego. Teraz mamy powtórkę z rozrywki. Ciekawe, czy z okazji listopadowej "inauguracji" Airbusa, Emirates przygotuje dla Czytelników portalu niespodziankę w postaci modeli A330. ;-)
kiwas32: walsnie takiej odpowiedzi oczekowalem. Zlosliwej i niemerytorycznej. Podsumowales samego siebie calkiem przewidywalnie.
usuniety
2014-06-04 15:59
kiwas32, skoro tak znasz temat to przeanalizuj sprawe pod wzgledem cargo. Kto wie, moze typ samolotu zalezy tez od zlecen na przewoz cargo. Postawa kiwasa jest niestety bardzo czesto w Polsce spotykana i sa to niestety polskie kompleksy. Jeszcze jakis czas temu tacy jak kiwas cieszyliby sie, gdyby zobaczyli np. na polskim lotnisku regionalnym kilka samolotow wielkosci A320/B737 na raz, to byloby dla nich cos niesamowitego, teraz nagle wybrzydzaja czy do PL Emirates (do niedawna tez marzenie w PL!) lata na 777 czy 330. Ciekawe czy byliby zadowoleni, gdyby do PL latal 380. Pewnie marudziliby, ze tylko raz dziennie. Bylby wstyd, bo do LHR latalyby te A380 kilka raz dzennie. Szkoda gadac.
bagi: nie gardłuj się emigrancie od siedmiu boleści.
kiwas32: pamietaj priorytetem docelowym kazdego biznesu S.A jest zarabianie pieniedzy dla akcjonariuszy, a nie budowanie wizerunku. Skoro analiza wykazala, ze ten samolot bedzie zarabial wiecej gdzie indziej to koniec tematu, a ty sobie mozesz nadal pisac Swoje terie, ktorych dalej komentowac nie bede. Chyba Ci sie wydaje, ze WAW to pepek swiata, jezeli tak, to chyba za wiele tego swiata nie widziales. pozdrawiam
gosc_b04e3
2014-06-04 15:31
kiwas32: a dla kogo ten wizerunek jest taki ważny w tym przypadku? Dla 99% Polaków, którzy co najwyżej są w stanie rozróżnić mały samolot od dużego albo co najwyżej wiedzą, że jest coś takiego jak airbus i boeing? Czy wizerunek dla garstki pasjonatów lotnictwa, którzy są w stanie się dowiedzieć, że do Europy taki samolot tylko do Warszawy lata?
bagi: ale nie w przypadku EK. W przypadku EK A330 jest używany do obsługi podrzędnych tras a nie do przemierzania kontynentów. Gdyby Delta latała do WAW na A330 tak zgadzam się jest OK. Bo delta lata do Europy na A330 m.in. EK nie przemierza tym samolotem kontynentow i nie jest to wizytówka dla tej linii, dlatego jak pisałem chociażby dla pozytywnego wizerunku linii nie powinni przysyłać tu tego samolotu.
Kiwas32: Mysle tak dlatego, ze we wczesniejszym poscie zadalem Ci 3 pytania i na zadno nie odpowiedziales. Piszesz, zeby pisac rzeczy, ktorych nie jestes nawet w stanie wiedziec np. analiza finansowa emirtaes. Kazdy kto choc troche sie zna na lotnictwie nigdy nie powie, ze A330 to "badziewie", a raczej cud techniki, ktory pozwala ci pokonac kontynenty w kilka godzin.
gosc_aecaa
2014-06-04 15:10
Naprawde nudno musi byc na Waw skoro z powodu braku 1nego 777 kiwas robi miedzynarodowa afere
bagi: a jakie bzdury podważ choć jedną tezę z mojego poniżej zamieszczonego postu. Gdybym ja miał linię która co roku przynosi setki milionów dolarów zysku to już dla samego prestiżu linii nie podsyłałbym takiego badziewia, bo liczy się przede wszystkim wizerunek. Przez podstawienie 777 do WAW linia nie straciłaby ani jednego zera swoich zysków podejrzewam, dlatego w przypadku akurat tej linii decyzji nie rozumiem.
Kiwas32: Piszesz bzdury, ktorych pozniej nie umiesz uzasadnic. Jakbym czytal onet.
linia która ma milionowe zyski nie byłaby stratna z powodu podstawienia na stałe 777 do warszawy. Bo dla takich jak EK liczy się przede wszystkim wizerunek a nie frekwencja. Przyznacie że to trochę wygląda źle jak nie bardzo źle. Cała Europa ma A380/777 a do jednej WAW wysyłają A330. Dlaczego? Przecież nie z powodu tego że patrzą na frekwencję, bo jak pisałem EK ma gdzieś frekwencje. Zyski linii liczone w milionach więc chociażby dla samego wizerunku linii nie powinni tu podsyłać tego samolotu. EK to nie LOT który musi liczyć każdy grosz. Dlatego tej decyzji nie rozumiem, tym bardziej, że 777 był już wprowadzony do systemu i nagle zmiana na A330. Tak więc uważam, że tak to jest wstyd.
gosc_9bd7f
2014-06-04 14:51
Kiwas32. Moja żona jest Czeszką i wie co to Emirates. Myślę, że 50% latających, jeśli nie więcej, nie zdaje sobie sprawy z tego, jakimi liniami leci. Liczy się jedynie kierunek i cena biletu...